Besvaret June 20, 2011 Her er planen at vi smider en pizza i grillen :) Inspireret af min yndlings fra pizzamanden så bliver den med seranoskinke, italiensk salami, frisk mozerella, frisk tomat, rucola og oliven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi skal have marinerede kyllingefileter med hjemmelavede krydrede kartoffelbåde, tzaziki og rugfler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi skal have marinerede kyllingefileter med hjemmelavede krydrede kartoffelbåde, tzaziki og rugfler :) Måååms, er der nok til to mere? :P haha... Det lyder da for lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Tror dælme vi skal ha' koldskål i aften :s medmindre mine forældre invitere op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi skal have sandwich med kylling og bacon - og jordbærkoldskål til dessert med jordbær og honningknas på toppen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Hel kylling med sesam, løse ris, paprika sauce og en god blandet salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi skal have sandwich med kylling og bacon - og jordbærkoldskål til dessert med jordbær og honningknas på toppen :loveshower Ej, hvor er jeg glad for at se dig her! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det ved jeg ikke endnu. 1 Hvis der er nogle der kender en god sandwichbar/cafe/what so ever omkring Aalborg Vestby, så sig lige til! :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ej, hvor er jeg glad for at se dig her! :) Det sad jeg også lige og tænkte :) (edit: kan se, at den ikke tager dit quote med, deler din begejstring over at se Louise, men er skam også rart at se dig :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi skal have svensk pølseret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi skal have hvidvinsdampet grillstegt kylling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Farsbrød majskolber og nye kartofler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Det sad jeg også lige og tænkte :) (edit: kan se, at den ikke tager dit quote med, deler din begejstring over at se Louise, men er skam også rart at se dig :) ) :):) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Ej, hvor er jeg glad for at se dig her! :) I lige måde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Kæmpe forårsruller de vejer 150 gram stykker og så er der oven i købet ikke så mange kca i :glad og så tror jeg Mikkel skal have spagetti og majs til og jeg laver lidt salat til mig selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 VI skal have hakkebøffer med pomfritter og majskolber til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2011 Vi har fået pizza fra den lokale ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Vi skal have stegte kyllingefileter, pommes frites, dampet broccoli og bønner og whisky sauce :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Take out. Magter ikke lige andet i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Max ville gerne have mini pizza med parmaskinke og champignon og Theo ville gerne have pølsehorn med cocktailpølser, så det skulle de da have :loveshower Dertil gnavegrønt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Har varmet lidt lagsagne til Mikkel, jeg kan ikke selv få en bid ned har alt for meget eksamensangst :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Det blev så til forårsruller med stegte ris og stegte grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Laks med grønt og frisk pasta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Vi har fået fisk, ris og salat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites