Ezri

Skal man have hus for at være "voksen"

13 indlæg i dette emne

For et halvt års tid siden, havde min mand og jeg, sammen med en af min mand venner og hans kone besøg af nogle australiere. Vennens kone sad og snakkede med australierne og forklarede at de både havde hun og børn, for det havde man, når man var voksen. Så kiggede hun over på mig og sagde, at sådan var det for de fleste. Vi bor selv i en 100 m2 stor lejlighed i Århus midtby, og vi har bestemt ikke tænkt os at flytte lige med det samme. Heller ikke når vi får børn en dag.

Er det generelt at man først er rigtig voksen, når man ikke længere bor til leje?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej det har ikke noget med det at gøre. Generelt føler man sig mindre og mindre voksen jo ældre man bliver

Knus

P på 40 år.

(på samme måde som at man opdager at man ved mindre og mindre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, selvfølgelig er man da ikke først voksen, når man får hus.

Så er der godt nok mange i Danmark, der aldrig er blevet voksne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da noget fis at sige... Der er da mange "voksne" der ikke bor i eget hus og som aldrig kommer til det - det har da ikke noget med sagen at gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da nogen utroligt snævertsynede venner :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej.... Enklere kan det vel ikke siges!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da nogen utroligt snævertsynede venner :blink

Enig :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt hvad hun mener og det er vel man føler trang til ar bygge lidt rede når man skal have børn.

Da jeg var på din aldre syntes næsten at det var en forbrydelse at få børn i lejligheder samt storbyer.

Men man bliver klogere med tiden. Så grin bare af hendes kommentar og vent indtil du bliver halv tres med at blive voksen her indsættes en glad smily

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bestemt også man kan være voksen og bo i lejlighed, hvad enten den er ejet eller lejet. Ens boligstatus har da absolut intet at gøre med om man er voksen eller ej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja altså jeg blev gift og fik 4 børn mens vi boede i lejlighed - men jo, jeg blev først voksen da vi efterfølgende købte hus ... eller noget :rolleyes

Pjat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan kan man da ikke definere, syntes det er et valg man tager... der er fordele og ulemper ved begge dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i vores ejer rækkehus.. Og vi føler os bestemt ikke voksne

Det på trods af vi begge fylder 32 år i år og vi til september har været gift i 4 år.. Og vi snakkede faktisk forleden om den der følelse af at være voksen havde vi ikke rigtig, vi føler stadig vi er unge midt i 20'erne *gg*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh så glæder jeg mig til vi bliver gamle ;) Vi er gift, har barn, vil gerne have et mere, har hus, bil campingvogn og vovhund... MEN når vi engang er er færdige med at være "voksne" og barn/børn er flyttet hjemmefra, så vil vi gerne i en lille fix lejelighed ved jorden... Bliver vi så "unge" igen eller??? :lolhit

Nu er det jo også næsten stort set umuligt at finde et hus i århus midtby ;) Nej men bliver ikke rigtig "voksen" bare fordi man køber hus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER