MetteSP

Derfor bliver de døbt en torsdag

26 indlæg i dette emne

Var godt nok irriteret over, at det skulle holdes en torsdag. <_<

Kronprinseparret forsøger åbenbart at drille pressen og ikke mindst ugebladene, der udkommer om torsdagen :P

Hvad synes I - burde de ikke tage hensyn til alle de almindelige mennesker i landet, der gerne vil følge med i barnedåben?

Artikel: http://ekstrabladet.dk/flash/kongelige/danskekongelige/article1537684.ece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, de burde tage hensyn til "deres folk".

Det er jo trods alt os, der sørger for at de har tøj på kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de selv må bestemme.. For jeg er ret ligeglad med om jeg kan læse om det i Ekstra Bladet eller andre sladderblade før ugen efter, for jeg læser dem ikke.. Og hvis det passer bedst ind i deres planer, at det bliver en torsdag, så er det sådan det er.. Men jeg har det nok også kun sådan, fordi jeg ikke er ret meget royalist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er fint, for så har pressen en uges tid til at lave noget ordentligt til os nysgerrige istedet for noget hurtigt sammenbikset noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanke er også lidt, at de bestemt ikke har tænkt på den arbejdende københavnske befolkning, som gerne ved hjem i tidsrummet mellem kl 14- 18 for det bliver, da alt jo er lukket omkring Holmens kirke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er i orden.. Pressen er så meget efter dem, og jagter dem.. De gør det jo ikke KUN for at drille - men også fordi det passer dem bedst.. også tror jeg da bare de synes det er en god ide at bladene lige har en lille uge til at tænke sig om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de selv må bestemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er i orden... dronningens påskeferie starter vel her i weekenden + at hun har fødselsdag lørdag så den weekend ville det ikke passe... næste weekend er der påske og om to uger er der engelsk bryllup, så det giver jo lidt begræsninger... Og jeg er ret sikker på at de der gerne vil se det nok skal få det set alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nu noget særligt over at følge det live. Det bliver aldrig det samme som at se det på "bånd". ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis nogen kan blive "sure" over de holder det i dag - en torsdag - i dag - en hver dag - osv... Ja så kan jeg da kun sige det må være deres eget problem... De skal jo selv få det gode humør tilbage igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For min skyld er det fuldstændig ligemeget, de skal gøre som passer dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanke er også lidt, at de bestemt ikke har tænkt på den arbejdende københavnske befolkning, som gerne ved hjem i tidsrummet mellem kl 14- 18 for det bliver, da alt jo er lukket omkring Holmens kirke

Jeg cyklede hjem kl. 16:35, omtrendt samtidig som jeg plejer, og der var ingen problemer overhovedet. Der var faktisk heller ikke særlig mange biler.

Jeg synes det er fint de gør det en torsdag - jeg kan godt forstå de gerne vil drille sladderbladene lidt. De ville også drive mig til vanvid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg cyklede hjem kl. 16:35, omtrendt samtidig som jeg plejer, og der var ingen problemer overhovedet. Der var faktisk heller ikke særlig mange biler.

Jeg synes det er fint de gør det en torsdag - jeg kan godt forstå de gerne vil drille sladderbladene lidt. De ville også drive mig til vanvid!

Det kan være vi støder ind i hinanden på cykelstien en dag ;) Jeg cyklede dog ikke forbi Holmens kirke i eftermiddags, da jeg tænkte der var mange mennesker, så jeg tog den forbi Den Storte Diamant i stedet. Der var ikke mere trafik end normalt. Der var klokken 16.45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være vi støder ind i hinanden på cykelstien en dag ;) Jeg cyklede dog ikke forbi Holmens kirke i eftermiddags, da jeg tænkte der var mange mennesker, så jeg tog den forbi Den Storte Diamant i stedet. Der var ikke mere trafik end normalt. Der var klokken 16.45.

Det kunne da være hyggeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For min skyld kunne de blive gift i sidste uge og så først fortælle det i dag - bare for at drille.

Men for Danmarks skyld synes jeg at de skal være søde mod pressen, for DK set med udenlandske øjne er det lille eventyrland med prinser, prinsesser og eventyr med den lille havfrue (og i 92 var der vist også noget med fodbold ;))

Synes godt de kunne være døbt lørdag eller søndag for sladderbladende kommer alligevel først om torsdagen så der er nok dage til at få lavet nogle gode reportager, og ved en lørdag ville flere folk have haft mulighed for at se det (dem der er til den slags).

Men tiden har ikke været med dem da der jo netop er påskeferie, Dronningens fødselsdag og det engelske bryllup i denne måned så som alle andre så skal det passe ind i det program de ellers har ved siden af det at skulle holde barnedåb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste, at der i kongehuset faktisk er tradition for at holde barnedåb en hverdag, så det er egentlig kronprinseparret, der har brudt traditionen ved Christian og Isabella.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fuldstændig ligeglad :) de skal gøre som de lyster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mig fuldstændig ligemeget hvilken dag de holder det. Sladrebladene skal nok udkomme alligevel og så må de jo bare vente en uge med at skrive om den historie.

Personligt synes jeg det er hyggeligt at følge med i de kongelige begivenheder, men er jeg ikke hjemme til at følge det live på tv, så overlever jeg nok også det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis nogen kan blive "sure" over de holder det i dag - en torsdag - i dag - en hver dag - osv... Ja så kan jeg da kun sige det må være deres eget problem... De skal jo selv få det gode humør tilbage igen ;)

Eftersom jeg er den eneste, der har udtrykt, at jeg er imod det her med, at det er en hverdag, tillader jeg mig at svare på det, da jeg føler mig en smule <_< over sådan en kommentar, og føler den er henvendt til mig.

Jeg har skam ikke noget imod det, hvis jeg KUN skulle tænke på mig selv, for jeg er sygemeldt og har kunnet følge det hele på nært hold, men jeg kender også nogle, som var en smule "øv" over det, og det kan jeg sådan set godt forstå, hvis man er royalist.

Desuden synes jeg, at de som kongelige stadig har en forpligtelse overfor folket, og længere er den såmænd ikke. Uden et folk - ingen monark! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom jeg er den eneste, der har udtrykt, at jeg er imod det her med, at det er en hverdag, tillader jeg mig at svare på det, da jeg føler mig en smule <_< over sådan en kommentar, og føler den er henvendt til mig.

Jeg har skam ikke noget imod det, hvis jeg KUN skulle tænke på mig selv, for jeg er sygemeldt og har kunnet følge det hele på nært hold, men jeg kender også nogle, som var en smule "øv" over det, og det kan jeg sådan set godt forstå, hvis man er royalist.

Desuden synes jeg, at de som kongelige stadig har en forpligtelse overfor folket, og længere er den såmænd ikke. Uden et folk - ingen monark! :)

Jamen du skal da have lov til at være så " <_< " du vil... for min besvarelse er ment om alle i det ganske danske land, som/hvis har følt sig irriteret af begivenheden idag. :)

(Og der kan jeg jo så selv nævne, at jeg syntes det er træls det skal være overalt i radio, på tv mv. - så jeg har været "tvungent" til at høre om det i radioen!)

Og som du bemærker har jeg en "kæk" smiley i slutningen - som ligeså henviser at jeg siger med et smil på læben: at er der nogen der er sure over noget må de selv blive gode igen! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ligeglad. Synes faktisk det er fint nok, at de holder det en torsdag. Så spilder tv i det mindste da ikke en hel lørdag eller søndag, med KUN at sende barndåb ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det ok . hvis bare vi andre også kunne få lov en torsdag eller hvad vi nu ville. Det var TOVtrækkeri uden lige at få en lørdagsdåb i Himmerland!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fuldstændigt græsk-katolsk, ser det ikke uanset hvornår det måtte være :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de helt selv må bestemme :kram2

Jeg synes det er sjovt at se, og følge med i. Men da det var en torsdag så jeg bare kun en smule, hvor jeg en lørdag havde set det hele. Men sådan var det så bare. ikke noget jeg har tænkt nærmere over. Kan ikke gøre noget ved det alligevel :P

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, meget sjovt lige at høre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER