Nitzen1987

Hvem skal se tvillingedåb?

46 indlæg i dette emne

Jeg melder mig... Skal følge med fra start af, så kan jeg forhåbentlig få skrevet lidt opgave samtidig med at jeg ser TV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fjernsynet kommer til at køre lige så stille herhjemme, så jeg kan følge med i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hel del jeg skal nå i morgen, men regner da med at fjernsynet kommer til at kører i baggrunden :) Jeg er alligevel lidt nysgerrig med hensyn til navnene - resten kan jeg godt undvære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på arbejde, så må melde pas. Men hvis jeg spidser ører kan jeg høre kirkeklokkerne bimle mens jeg arbejder ;)

Har konto lige ud til vandet hvor gæsterne nok skal sejle efter dåben, så måske jeg får kigget lidt på gæsterne lige inden jeg skal hjem fra job...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så heldig at have en arbejde hvor der kører en kæmpe fladskærms-tv hele dagen. Så i morgen er jeg ret sikker på jeg skifter CNBC ud med noget mere lokalt og tvangsindlægger mine mandlige kollegaer til at se royal barnedåb :D

Er der nogen der ved hvad tid selve barnedåben er? Jeg håber virkelig ikke der bliver problemer med afspærringer, for jeg kører lige forbi Holmens kirke hver dag til og fra arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have set det i morgen, men nu er jeg ikke hjemme til det, så må se det der kommer kl. 20 på tv2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert se det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det. :)

Har dog ikke helt besluttet om jeg samvittighedsfuldt arbejder på bachelor indtil halv fire og så kun ser selve dåben, eller om bacheloren ryger i skammekrogen og der så skal bages boller og ses AL dåb på tv sammen med bedsteveninden. Hmm, jeg ved jo godt, hvad der lokker mest :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så heldig at have en arbejde hvor der kører en kæmpe fladskærms-tv hele dagen. Så i morgen er jeg ret sikker på jeg skifter CNBC ud med noget mere lokalt og tvangsindlægger mine mandlige kollegaer til at se royal barnedåb :D

Er der nogen der ved hvad tid selve barnedåben er?

Jeg håber virkelig ikke der bliver problemer med afspærringer, for jeg kører lige forbi Holmens kirke hver dag til og fra arbejde...

Mener det er kl. 15.30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig i mit liv kommer jeg til at sidde foran tv'et for at kigge på sådan noget... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det i morgen?

Jo det skal jeg da se :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det er kl. 15.30 :)

Tak - så må jeg hellere skifte kanal ved 15-tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det skal jeg/vi ikke... Den står på arbejde hele dagen....

Og jeg kan vel ingen gang være så heldig og slippe for det i radioen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fri 11.30, plejer at blive på arbejdet til kl 12.. men i morgen skal jeg direkte hjem og se tv ;) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt bestemt se det :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det. :)

Har dog ikke helt besluttet om jeg samvittighedsfuldt arbejder på bachelor indtil halv fire og så kun ser selve dåben, eller om bacheloren ryger i skammekrogen og der så skal bages boller og ses AL dåb på tv sammen med bedsteveninden. Hmm, jeg ved jo godt, hvad der lokker mest :badgirl

Altså jeg ved da godt hvad jeg ville vælge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så heldig at have en arbejde hvor der kører en kæmpe fladskærms-tv hele dagen. Så i morgen er jeg ret sikker på jeg skifter CNBC ud med noget mere lokalt og tvangsindlægger mine mandlige kollegaer til at se royal barnedåb :D

Er der nogen der ved hvad tid selve barnedåben er? Jeg håber virkelig ikke der bliver problemer med afspærringer, for jeg kører lige forbi Holmens kirke hver dag til og fra arbejde...

Selve dåben er 15.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke fri. Men ville godt nok gerne have set det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bestemt kigge med. Og så kender jeg en del, der venter med længsel på, at jeg sms'er navnene til dem, da de er på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fjernsynet bliver slet ikke tændt - af samme årsag - i dag. Min mand og jeg bryder os ikke om kongehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart se det og glæder mig til at høre hvad navnene bliver. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ved da godt hvad jeg ville vælge :glad

Jeg kan meddele at det blev et lille kompromis ;) : Hardcore bachelorlæsning indtil nu, og om en time kommer veninden (og hendes søde datter) med sandwich og så er vi til glo-dåb resten af dagen! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan meddele at det blev et lille kompromis ;) : Hardcore bachelorlæsning indtil nu, og om en time kommer veninden (og hendes søde datter) med sandwich og så er vi til glo-dåb resten af dagen! :glad

NÅ! Det skal jeg så ikke alligevel... Har lige fået en sms, og hun brænder mig sgu af! :gal Er der nogen herinde, der vil se det "sammen med mig"? :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt hyggeligt at se alt det optakt til dåben og gæsterne begynder jo allerede at ankomme til kirken kl. 14

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg da i gang med at se optakten :D

Meget lærerigt..

Jeg er selv tvilling, og er da glad for nu at vide at det er normalt at tvillingepiger bliver gift senere, og sjældnere bliver skilt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER