Solvej99

Slettes

162 indlæg i dette emne

Tja.. Jeg havde brug for en frisk start, og til at starte med, at være lidt anonym, (længere historie). Calla og fresia er mine yndlingsblomster, så det var tilpas anonymt, og nemt at huske :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hedder Beth (egentlig Elizabeth, men bliver altid kaldt Beth)

Og er født i 86 , meget enkelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en sammentrækning af mit navn Mette Eggers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angel kommer fra Mine børns mellemnavne - Angelo og Angelina

Juul er vores familienavn fra min morfars side

Så AngelJuul :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit fornavn og fødselsår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk er mit profilnavn fra før jeg blev gravid; the missing link, for at vores liv var "perfekt".

Man kan jo på en måde sige, at der ikke rigtig er noget "missing link" mere, men jeg tror lidt at navnet hænger fast ved mig. Kan slet ikke finde ud af hvad jeg eller skulle hedde, og jeg ved heller ikke om "folk" synes det ville være lidt træls at jeg skiftede. Jeg har i hvert fald nogle gange set, at folk skifter navn, og så bliver jeg helt forvirret ;) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker stadig at være relativ anonym her på BK ( i hvert fald indtil vi har fortalt den dejlige nyhed til familie/vennerne efter NF) Og når jeg skal beskrive den mest rammende og altoverskyggende følelse ved graviditeten må det være TAKNEMMELIGHED over at få lov til at være med til at skabe et fantastisk og helt unik menneske :loveshower (Kan godt selv høre, hvor højtravende det lyder :blush )Men det er altså grundene til mit profilnavn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk er mit profilnavn fra før jeg blev gravid; the missing link, for at vores liv var "perfekt".

Man kan jo på en måde sige, at der ikke rigtig er noget "missing link" mere, men jeg tror lidt at navnet hænger fast ved mig. Kan slet ikke finde ud af hvad jeg eller skulle hedde, og jeg ved heller ikke om "folk" synes det ville være lidt træls at jeg skiftede. Jeg har i hvert fald nogle gange set, at folk skifter navn, og så bliver jeg helt forvirret ;) :blush

Ellers skulle du bare ændre det til "NoMissingLink" ;)

Men jeg forstår dig nu godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk er mit profilnavn fra før jeg blev gravid; the missing link, for at vores liv var "perfekt".

Man kan jo på en måde sige, at der ikke rigtig er noget "missing link" mere, men jeg tror lidt at navnet hænger fast ved mig. Kan slet ikke finde ud af hvad jeg eller skulle hedde, og jeg ved heller ikke om "folk" synes det ville være lidt træls at jeg skiftede. Jeg har i hvert fald nogle gange set, at folk skifter navn, og så bliver jeg helt forvirret ;) :blush

NEJ sveske.. du kan ikke ændre det... du er og bliver jo ML :loveshower (selvom i har prinsessen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit siger vist sig selv :)

Jeg er helt tosset med kager :glad :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ sveske.. du kan ikke ændre det... du er og bliver jo ML :loveshower (selvom i har prinsessen)

:lol føler også næsten jeg har en slag "identitet" som ML- ligesom du absolut heller ikke kan hedde andet end Miss_Matilde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit profilnavn er den første stavelse i begge pigernes navne. (Sarah og Laura) og derfor sala.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol føler også næsten jeg har en slag "identitet" som ML- ligesom du absolut heller ikke kan hedde andet end Miss_Matilde :biglove

HIHI ja jeg glemmer aldrig den Matilde kakao mælk der pludselig var mit avatar billede ;) Ligesom Sandie nu kalder mig "Kakaoen" ;) LOL

Det var nu ikke derfor jeg kaldte mig selv det.. Men ja med tiden bliver ens brugernavn jo "det" vi kender folk som...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Anita, men især min far benyttede sig af kælenavnet Nitzen, da jeg var lille og bruger det stadig af og til :) og så er jeg født i 1987 - derfor hedder jeg Nitzen1987

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit profilnavn er ét af min mands kælenavne til mig :biglove Han kalder mig også lamseben (med et glimt i øjet ;) ), men det synes jeg måske ikke var lige så godt :P .

Mit rigtige navn er ret specielt og jeg vil gerne være lidt anonym på nettet, så derfor valgte jeg at bruge det andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit profilnavn før var mit rigtige navn, men da jeg hedder noget *meget* sjældent blev jeg enig med mig selv om at det nok var bedst jeg ændrede det..

Det blev derfor til "Diden" som var et kælenavn jeg nåede at få ved min sidste arbejdsplads inden jeg blev fyret.. Jeg har haft en del kælenavne før, men dette her var opfundet ud af det blå af mine kollegaer, hvoraf de andre og gamle er nogle jeg selv har været med til at skabe..

Og så synes jeg det lyder kækt :D Eller noget! hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være rimelig anonym herinde, så valgte Timmy, fordi mit ene barn elsker Timmy Time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det navn jeg har brugt på div. fora i mange år og en sammentrækning af mit fornavn og mit tidligere efternavn.

Nu hvor jeg er blevet gift er det mit fornavn og mellemnavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja ved faktisk heller ikke helt hvordan jeg fandt på mit - men ville gerne være anonym, så ville ikke hedde mit rigtige navn. Men har nu ikke noget forhold til TiaK, det var bare en pludselig indskydelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville i starten gerne være helt anonym, da jeg også huserede på BX ( Har dog slettet min profil for nogle måneder siden ) Men på BX var mit brugernavn Maibritt, som er mit navn og det er ikke helt så anonymt.. Så jeg hedder Baby2011, da vi venter en baby her i 2011 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ria kommer af at jeg hedder Maria, så valgte bare at bruge de sidste tre bogstaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle for mange år siden finde på at brugernavn og alle jeg prøvede var optaget. Så valgt jeg tre tilfældige bogstaver og de var ledige og dermed kom jeg til at hedde qnp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle for mange år siden finde på at brugernavn og alle jeg prøvede var optaget. Så valgt jeg tre tilfældige bogstaver og de var ledige og dermed kom jeg til at hedde qnp :)

:lol- jamen så blev dét da afgjort :D

Har en veninde, der fandt sin søns navn, ved at bladre med lukkede øjne i navnebogen, slå op på en tilfældig side, og prikke fingeren et tilfældigt sted. Og dér hvor fingeren landede, fik drengen sit navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER