Guest Majkat

3 årig forsvundet i skov (FUNDET!!)

33 indlæg i dette emne

Uha jeg bliver helt ked af det ved tanken om den lille 3 årige dreng der er alene ude i en store mørk skov.

Jeg forstår slet ikke hvordan han pludselig kan blive væk på den måde når der er en stor gruppe voksne mennesker med, men der kan selvfølgelig være sket så meget vi ikke har hørt om.

Jeg håber godt nok snart de finder ham og at han bare ligger og sover et sted. Som min mand sagde "bare der ikke er nogen der har snuppet ham" :boo :boo :boo

Gad vide hvordan man selv ville reagere i sådan en situation. Jeg ville være ødelagt for livet hvis mine børn forsvandt, men mon ikke de fleste forældre ville være det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det er meget forfærdeligt. Det ville jeg slet ikke kunne bære,

Men jeg synes der er noget der ikke stemmer. Historien er at faren og sønnen på 3 år kommer op at skændes fordi sønnen er træt og ikke vil gå mere. Hvorefter faren går 200 meter foran sønnen og da han vender sig om, så er sønnen væk.

Det lyder skisme underligt! Men det kan selvfølgelig være mediernes fremlægning. Håber ikke der er sket noget med den lille fyr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nyhederne på tv2 sagde de at drengen var ude og gå med sin mor, men ville ikke med mere, så han skulle selv gå de 200 meter alene tilbage til spejderhytten.. Så der er vist flere historier..

Men uanset hvad kan jeg næsten ikke holde tanken ud :( Jeg ville gå fuldstændig i chok.. Det er SÅ frygteligt og jeg håber og beder til de snart finder den lille dreng.. Hvordan kommer man dog videre som forældre... Lad os håbe han findes i god behold...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvilken historie der er sand kan jeg ikke forstå at man kan lade et 3-årigt barn uden opsyn, om man så går 200 meter foran ham eller sender ham alene tilbage til spejderhytten, selvom der er kort vej, hvis det var mig ville jeg ikke slippe synet af ham før end man havde sikret sig, at en anden voksen tog vare på ham - men det er sikkert let at sige når jeg ikke selv står i det og har børn - endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er forfærdeligt :( bare de finder ham.. Jeg forstår heller ikke man ikke holder øje med så små børn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Håber snart de finder ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er meget, meget underligt, og meget meget forfærdeligt :boo

Ved slet ikke hvad jeg ville have gjort :(

Håber godt nok snart de finder ham i god behold :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lige at Hjem-Is biler er med ude for at finde ham, de håber at klokkerne fra bilerne kan fange drengenes opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er stadig ikke fundet :boo :boo :boo

Synes det er så mærkeligt, for jeg ved da godt at området er meget stort, men der har virkelig også været mange mennesker ude og lede og helikoptere og hunde..

Bare han ikke er faldet i et vandhul, som de er bange for :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men bortset fra det, så får Mille heller ikke lov at gå 200 meter selv, men man kan jo altid spille klog :blush :blush Jeg aner jo reelt ikke helt hvad der er sket og forældrene har nok ikke brug for nogle kloge ord lige nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået set nyheder i dag, men er der noget nyt..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men bortset fra det, så får Mille heller ikke lov at gå 200 meter selv, men man kan jo altid spille klog :blush :blush Jeg aner jo reelt ikke helt hvad der er sket og forældrene har nok ikke brug for nogle kloge ord lige nu..

Uanset hvad forældrene har brug for lige nu, er det jo naturligt det sætter tanker i os andre som forældre. Så jeg synes ikke man skal have det skidt med at snakke om hvordan man undgår lignende sker. Jeg er sikker på at alle føler med forældrene uanset at de har handlet på en måde som vi andre måske ikke gør.

Jeg ville aldrig lade Alexander gå alene eller et stykke væk fra os. Men det volder også problemer da min svigerfamilie mener jeg pyldrer. F.eks. lader min svigerinde hendes 3 årige datter gå alene på en legeplads på en campingplads. Også så hun ikke kan se hende. Og jeg har simpelthen stress over det, så det gør ondt helt ned i maven. Men jeg kan jo ikke gøre andet end at sige at jeg synes det er dumt og så kan jeg få af vide at jeg pyldrer for meget og at hun selvfølgelig kigger til datteren af og til. SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået set nyheder i dag, men er der noget nyt..?

Nej intet:(

Der er dog flere vidner der har set drengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EB har lige skrevet at han er fundet og han er i live - fantastisk nyhed :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EB har lige skrevet at han er fundet og han er i live - fantastisk nyhed :glad :glad :glad :glad

Godt at høre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅH så fik jeg edderhakkemig kuldegysninger på hele kroppen på den for sindsygt gode måde.

LILLE HOLGER ER FUNDET I LIVE - :loveshower :loveshower

PUUHHA DET har jeg bedt de højere magter om siden i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejlig at han er fundet i live :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuuu tænk sidder med tårer i øjenene af glæde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk at de har fundet ham I live :loveshower

Jeg tror at mor og fars hånd er klistret til Holger lang tid fremover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor dejligt han blev fundet i live!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk at de har fundet ham I live :loveshower

Jeg tror at mor og fars hånd er klistret til Holger lang tid fremover ;)

HEY - er det dig der har ændret min overskrift, pilfinger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISK at sådan en frygtelig hændelse for en gangs skyld kan ende lykkeligt :wee . Var lige ved at give mig til at tude da jeh hørte det :D Kan slet ikke forestille mig hvor bange han har været alene i en mørk skov om natten..uha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at han er blevet fundet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Godt at han blev fundet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER