Guest Majkat

3 årig forsvundet i skov (FUNDET!!)

33 indlæg i dette emne

:yay :yay Fantastisk :loveshower :loveshower

Jeg blev helt rørt da jeg læste det.. Hvor må det have været et forfærdeligt døgn for både drengen, forældrene og pårørende..

Men det er bare så dejligt han er fundet og lever :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var ved at TUDE da jeg hørte han var fundet i live...!!

Og jeg tror nu nok de fleste ville have gjort som forældrene.. Jeg må indrømme at jeg da sagtens kunne have fundet på at lade mit hysteriske barn få lov til lige at løbe hysteriet af sig rundt om en spejderhytte ;)

Snakkede med en kollega i dag, om alle de der "det ville jeg aldrig gøre" og jeg tror altså ikke nogen forældre kan sige sig fri for ikke at have gjort noget, som i værste tilfælde kunne have risikeret i en ulykke... For filan, abre det at barnet sidder alene i tremmesengen eller at en hysterisk toårig er alene på sit værelse kan jo ende i en ulykke..

Og mange ulykker kan jo undgåes, og det er jo ren og skær dumhed - men er ikk ei tvivl om at de her forældre er fuldstændig lige så gode forældre som alle jer andre er det :)

Men hvor er det bare fantastisk.. Må indrømme at jeg havde frygtet det værste - han må være en sej bette en ham Holger!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk at han er blevet fundet i god behold og er blevet genforenet med familien :yay

Jeg synes det er strækligt at han blev væk, men det kan desværre ske for selv de bedste forældre engang imellem. Det hænder jo også at børn bliver væk i supermarkeder eller indkøbscentre fordi forældrene har vendt ryggen til 2 min. for at tage en vare ned fra en hylde. Det er umuligt at have øjne på børnene 24 timer i døgnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt godt godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den rigtige historie iflg. BT

Moren siger:

- Jeg bliver skør i hovedet af de falske ting, der står eller bliver sagt. Holger er ikke gået, fordi han var sur på sin mor eller far eller nogen anden på grund af den dumme jakke. Holger syntes, det er sjovt at have sin jakke omvendt på.

Det skriver moderen blandt andet flankeret af en lille smiley.

Familien havde været på spejderweekend og skulle slutte af med et piratløb.

- Holger går med på løbet, men vil ikke med efter post 1. Han får besked på at blive stående stille af den spejderleder, der stod ved posten. Han skulle lige sende de andre videre og ville så gå tilbage med Holger til spejderhytten, skriver moderen videre.

- Mens de andre bliver sendt af sted, går Holger. Af gud ved hvilken grund, er han væk lige med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den rigtige historie iflg. BT

Moren siger:

- Jeg bliver skør i hovedet af de falske ting, der står eller bliver sagt. Holger er ikke gået, fordi han var sur på sin mor eller far eller nogen anden på grund af den dumme jakke. Holger syntes, det er sjovt at have sin jakke omvendt på.

Det skriver moderen blandt andet flankeret af en lille smiley.

Familien havde været på spejderweekend og skulle slutte af med et piratløb.

- Holger går med på løbet, men vil ikke med efter post 1. Han får besked på at blive stående stille af den spejderleder, der stod ved posten. Han skulle lige sende de andre videre og ville så gå tilbage med Holger til spejderhytten, skriver moderen videre.

- Mens de andre bliver sendt af sted, går Holger. Af gud ved hvilken grund, er han væk lige med det samme.

Underligt :baby3 Hvad skal vi tro på? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underligt :baby3 Hvad skal vi tro på? :blink

Den sidste som moren fortæller selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sidste som moren fortæller selv

Jep :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER