januar2017

Dåb/navngivning/fødselsdage/højtider m.m.

118 indlæg i dette emne

Det er de også. Dyrere. Men jeg var ekstremt heldig at finde en lejlighed der var underlagt nogle særlige huslejeregler. 

Og ja okay det er selvf. Færre gæster end os. Vi bliver 45 :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, januar2017 said:

Det er de også. Dyrere. Men jeg var ekstremt heldig at finde en lejlighed der var underlagt nogle særlige huslejeregler. 

Og ja okay det er selvf. Færre gæster end os. Vi bliver 45 :o 

Jeg ved ikke en gang hvor mange vi har inviteret :D 45 er mange. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver 18 + vores børn hvis alle kan komme :) p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Kia... said:

Vi bliver 18 + vores børn hvis alle kan komme :) p

Vi var 18 til Amilias, men der begrænsede vi det virkelig også. Nu har vi inviteret alle vi gerne vil se plus alle vores venner har fået kærester indenfor de sidste 8-9 mdr. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sendt de fleste invitationer ud, mangler lige et par stykker, men vi har inviterer omkring 58 voksne og 20 børn :o

Skal lige have styr på maden og finde ud af hvor meget vi selv gider lave og hvad vi skal betale os fra. Under alle omstændigheder skal det ikke være dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mange!!!! 

 

Vi køber mad udefra. Det bliver en stor indisk sammenkogt ret. Og så får jeg thomas' forældre til at lave en salat til. Og kagen betaler vi os fra. Og lejer stolene. Bare vejret bliver godt! 

 

@Micka hvornår var det I skulle holde dåb? 

 

Jeg talte med min mor i går om at vi også bare kunne have valgt at holde en lille dåb pga pengene. Men et eller andet sted så er jeg glad for at holde et stort arrangement da det måske bliver vores eneste barn og dåben vil man altid kunne huske! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor lækkert med indisk - elsker indisk mad :)

 

Kan godt forstå at I gerne vil holde et større arrangement - vi tog også bare beslutningen om at invitere begge familier og alle venner, også pga vores udstationering, så er det en meget god anledning til at få set alle igen og de kan møde Chloé. Vi holder først den 24. juni, så der er stadig to måneder til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også en super god ide. Og netop også derfor vi har inviteret så mange. Fordi vi jo også har købt hus. Så

kan folk se det. 

 

Jeg har dog fundet ud af at jeg ikke er husmenneske. Så jeg vil helt klart arbejde på at sælge og vende retur til København. Men det bliver tidligst om fem år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige udenfor emnet, men du skriver netop min frygt @januar2017 - er jeg overhovedet husmenneske og vil jeg bare sidde og ærgre mig hver måned over hvor meget det koster at bo i hus?!

Synes virkelig at det er et svært spørgsmål, og man finder jo reelt først ud af det når man prøver det. 

Vi skal jo ud og se på huse i morgen, så må vi se hvad mavefornemmelser siger derefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med noget lejet rækkehus micka? Så det ikke så uoverskuelig som et hus hvis man ikke er hus menneske, men så har man haven. 

 

Vi boede på 3. sal i et fint bolig byggeri mens jeg læste - jeg var ved at få fniller! 

Lejligheden var en fed lejlighed, området med masser af grønne områder, men jeg følte mig "overvåget", klemt og manglede luft!

 

never ever mere! 

 

Jeg drømmer faktisk om at købe en stor grund +1000 m2 sådan i udkanten af byen, og så bygge selv! Fik det lige nævnt for kæresten i går, han lød slet ikke afvisende! Men det bliver først når vi er færdige med landlivet og at bo herude!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hit me med gode ønsker til en barnedåb!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellie ønsker sig smykker, sølvskrin, piet hein flag, klassiske børnebøger og ting hun stadig har som voksen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønsker os en medaljon halskæde, med et billede af os i,  i guld til Melina. Vi har ikke fundet på mere endnu :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skal være færdig til navngivning så det vidst godt jeg er startet, der er lang vej :D 

IMG_6248.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev lige enige om i dag at hvis det er godt vejr så sætter vi telt op i haven istedet for at klemme os ind i stuen :) 

 

mine forældre har et rigtig lille festtelt vi kan låne :) 

 

Alle olderne har meldt retur at de kommer, så vi håber alle kan holde sig raske så vi kan få et nyt olde/oldebørn billede :) 

vi fik et lavet til lauras navngivning, der mangler jo kun min farfar som desværre døde for 8 år siden. 

 

Så begynder det at hjælpe på det med bordpynten :) 

IMG_6369.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Kia... said:

Vi blev lige enige om i dag at hvis det er godt vejr så sætter vi telt op i haven istedet for at klemme os ind i stuen :) 

 

mine forældre har et rigtig lille festtelt vi kan låne :) 

 

Alle olderne har meldt retur at de kommer, så vi håber alle kan holde sig raske så vi kan få et nyt olde/oldebørn billede :) 

vi fik et lavet til lauras navngivning, der mangler jo kun min farfar som desværre døde for 8 år siden. 

 

Så begynder det at hjælpe på det med bordpynten :) 

IMG_6369.PNG

Ej hvor er de søde Kia.. Så kreativt tænkt af dig, og så er de så flotte :wub 

vi har fået datoen nu, og Melina skal døbes D 1.7.17.. Synes det er en flot dato, (som jeg går meget op i) og så har vi også bestilt kjolen.. Glæder mig virkelig til den dag, det bliver så stort :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt denne kjole :kuller

synes selv den er vildt flot og speciel! Så skal der bare en gammel rosa farvet sløjfe på 

image.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin kjole :wub

 

og tak, synes også selv det er kreativt tænkt :) 

 

ja d1.7.17 er en fed dato! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har rykket vores dåb. Det skulle have været d. 11 juni, men nu bliver det den 23 juli. Vi kan ikke overskue det nu og det er ikke fedt for nogen hvis Ellie skriger. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

Sikke en fin kjole :wub

 

og tak, synes også selv det er kreativt tænkt :) 

 

ja d1.7.17 er en fed dato! 

Tak Kia :)

Er de strikket? Eller?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Maj 2014 said:

Vi har rykket vores dåb. Det skulle have været d. 11 juni, men nu bliver det den 23 juli. Vi kan ikke overskue det nu og det er ikke fedt for nogen hvis Ellie skriger. 

 

Kan jeg godt forstå @Maj 2014 :kiss

 

Vi holder den 24. juni, og jeg begynder så småt at få stress over det - planen er at vi selv skal bage kagen og lave lidt snacks og pølsehorn til børnene. Heldigvis har min mor taget fri dagen før og kommer og hjælper til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde d. 4/6 og det eneste jeg har planlagt er at jeg har bestil

borde og stole. Forsøger at overbevise mig selv om at ser er længe til :blink 

 

@Maj 2014 forstår godt I har rykket det. Det er da også noget værre noget med hende og at hun græder på den måde :(:( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Micka said:

 

Kan jeg godt forstå @Maj 2014 :kiss

 

Vi holder den 24. juni, og jeg begynder så småt at få stress over det - planen er at vi selv skal bage kagen og lave lidt snacks og pølsehorn til børnene. Heldigvis har min mor taget fri dagen før og kommer og hjælper til :)

Det er bare det bedste for alle. Nu har vi så lejet et lokale der koster 2000 kr mindre, det er jo dejligt. 

 

Vi laver også selv mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Vi skal holde d. 4/6 og det eneste jeg har planlagt er at jeg har bestil

borde og stole. Forsøger at overbevise mig selv om at ser er længe til :blink 

 

@Maj 2014 forstår godt I har rykket det. Det er da også noget værre noget med hende og at hun græder på den måde :(:( 

Det er så hårdt! 7-9-13 har der været ro på de sidste to dage. Vi har øget hende i medicin til 5 Mg både morgen og aften i stedet for kun morgen og det har virkelig gjort en forskel. Min mor har siddet med en glad Ellie i 20 min uden hun blev sur. Det er aldrig sket. Min mor var helt rørt, hun her maks siddet med hende i 2 min. Før hun er gået amok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Nans said:

Tak Kia :)

Er de strikket? Eller?  

 

De er hæklet :) utrolig nemme at lave! 

 

Vi har jo navngivning d. 27. Maj, så det er vitterligt lige om lidt! 

 

Vi laver også selv maden, måske jeg kan lokke min svigermor til at lave lidt tarteletter :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER