januar2017

Dåb/navngivning/fødselsdage/højtider m.m.

118 indlæg i dette emne

Sikken dag, det kunne næsten blive for varmt! Men nøj den vsr god!! 

 

Telt borde mm er pakket ned, mine forældre blev lige - køkken hjælpen havde sørget for oprydning af hele køkkenet, vi skulle kun lige klare at rydde af fra desserten da vi havde sendt hende hjem med lidt lommepenge i hånden så hun kunne hygge med ungerne :) 

 

 

IMG_7193.PNG

IMG_7194.PNG

IMG_7191.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@Kia... vi har virkelig samme tøj smag. Jeg kiggede på den der kjole til Ellie til når vi skal til fotograf på torsdag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Maj 2014 said:

@Kia... vi har virkelig samme tøj smag. Jeg kiggede på den der kjole til Ellie til når vi skal til fotograf på torsdag :P

 

Det er altså også virkelig fin! Men pussigt :D 

Hun havde den desværre kun på kort da det var alt for varmt, så hun var bare i en kortærmet body resten af dagen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

 

Det er altså også virkelig fin! Men pussigt :D 

Hun havde den desværre kun på kort da det var alt for varmt, så hun var bare i en kortærmet body resten af dagen :) 

Det er også virkelig varmt. Ellie har også kun body på eller ingenting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejret bliver LORT på søndag :(:( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, januar2017 said:

Vejret bliver LORT på søndag :(:( 

Det kan heldigvis nå at ændre sig endnu. Har Thomas fået inviteret sin del? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Det gjorde han for nogle dage siden (suk). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må I få en skøn dag alligevel!! :balloons

Er I ved at være klar? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@januar2017 det ser da ud til at vejret alligevel bliver ret fint på søndag :) Håber I får en skøn dag.

 

Min mor har lige fået arrangeret maden til Chloé's dåb - vi skal jo på havnerundfart og have sandwich ombord, jeg ville rigtig gerne have nogle små lækre sandwich, så man kunne prøve nogle forskellige, men alle steder er det fuld størrelse man kan bestille, derfor var jeg nået frem til at vi selv måtte lave dem. Men min mor reddede mig; hun har spurgt nogle af kokkene i kantinen på hendes job, om de kunne hjælpe, og det vil de gerne, på trods af at det er Sankt Hans aften de skal stå og smøre 200 små sliders :)  

Vi bliver omkring 80 mennesker :o Lidt voldsomt, men det skal nok gå.

Jeg bager selv mini cupcakes, de bliver snart bagt og lagt i fryseren og så laver vi isbuffet. Derudover vil der være slik.

Men jeg skal til at komme igang, og til at starte med få lavet en liste over det der skal købes ind inden og det der skal laves inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Micka hvornår er det nu? Og hvor skal I være efterfølgende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

@Micka hvornår er det nu? Og hvor skal I være efterfølgende?

 

Den 24. juni - efterfølgende skal vi hjem i vores gård, der er en stor overdækket terrasse med plads til ca 50 siddende gæster, og hvis vejret bliver rigtig skidt, har vi lejet et selskabslokale i ejendommen. Men vi håber selvfølgelig på godt vejr, så vi kan være ude og børnene kan være på legepladsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag og vejret bliver mega dårligt. Øv hvor er det bare ærgerligt. Det kunne i det mindste bare holde tørt. 

 

Men vi fik ordnet alt i går. Pyha. Der var mange ting der skulle ordnes. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, januar2017 said:

Så er det i dag og vejret bliver mega dårligt. Øv hvor er det bare ærgerligt. Det kunne i det mindste bare holde tørt. 

 

Men vi fik ordnet alt i går. Pyha. Der var mange ting der skulle ordnes. 

Uuuh det så spændende! Håber i får en dejlig dag januar :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stod ned i stråler hele dagen. Men det var en helt vildt god dag! Karoline klarede det hele med et smil. Gik fra folk til folk og var bare glad. Smilede til præsten under ceremonien. 

Det hele gik bare virkelig godt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, januar2017 said:

Det stod ned i stråler hele dagen. Men det var en helt vildt god dag! Karoline klarede det hele med et smil. Gik fra folk til folk og var bare glad. Smilede til præsten under ceremonien. 

Det hele gik bare virkelig godt 

Dejligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I har haft en helt vild god dag! 

Og stort tillykke med dåben! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind Tak :) det var bare så godt i dag. Hvordan Karoline holdt sig vågen fra kl. 07:30 til kl. 23 er mig en gåde. Hun fik en lille lur på en halv time. Men ellers var hun rundebaby. Startede jo i kirken hvor hun klarede det så godt. Fremmede kom hen og sagde at det da var utroligt så dygtig hun var. Og så resten af dagen var hun bare glad og med i alt. Jeg har stort set ikke set hende hele dagen fordi jeg havde travlt med at servicere gæster osv. Men det er jo bare skønt. Nu håber jeg hun kan få en god nats søvn. 

 

Vi fandt lige ud af her kl. 23 at alle borde og stole vi har lejet, bliver afhentet i morgen kl. 09. Havde jeg lige overset. Så vi måtte igang med at pakke stole ned og slå borde sammen. Gab jeg er træt nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dåben @januar2017:)

Dejligt med et eksemplarisk dåbsbarn.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER