MrsMe

Smalltalk...

956 indlæg i dette emne

Vi har været til scanning og vi venter en fin pige :loveshower 222g og helt perfekt str for 18 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

stort tillykke saga  :loveshower  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht overtro, hvornår må man så få barnevogn og seng ind?

Saga: Ja men tarmene bag er jeg lidt i tvivl om - det hele rykker sig jo også lidt når man bliver større

Vi diskuterede det længe den aften og vi blev enige i at vi holdt fast i ønsketænkningen om at det var rejen det var igang :D

Vi skulle have været til kønsscanning i sidste weekend men min kæreste var helt ødelagt efter 2x 16 timers vagter så vi fik den rykket til nu på fredag.

Jeg har hele tiden tænkt at det var en pige - men efter FruKirslev fortalte at de venter sig en lille dreng - så drømmer jeg om at vi også venter os en dreng

Godt det snart bliver slået fast. For det kribler i mine fingre for at shoppe tøj!

Jeg var selv overbevidst om at jeg skulle have en pige og det samme var resten af familien også :D

natten inden vi tager afsted drømmer jeg at vi skal have en dreng og ganske rigtigt, det var en dreng  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til scanning og vi venter en fin pige :loveshower 222g og helt perfekt str for 18 uger

Ih fantastisk! Stort stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv overbevidst om at jeg skulle have en pige og det samme var resten af familien også :D

natten inden vi tager afsted drømmer jeg at vi skal have en dreng og ganske rigtigt, det var en dreng  :kuller

Man siger jo at hvis man drømmer kønnet så passer det  :whistling  (ellers skal man vist ikke ta drømme for alvorligt, jeg drømte jeg fik kattekillinger, det ser ikke ud til at stemme :D )

 

I øvrigt syns jeg det er sjovt at min datter på knap 4 hele tiden meget skråsikkert har sagt baby i maven er en pige. Som om jeg nærmest var fjollet at spørge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået to store sække tøj fyldt med mærketøj, jeg føler mig virkelig ekstremt velsignet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til scanning og vi venter en fin pige :loveshower 222g og helt perfekt str for 18 uger

Tillykke Saga :loveshower

Sikke en pragtfuld nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået to store sække tøj fyldt med mærketøj, jeg føler mig virkelig ekstremt velsignet :biglove

Er det både til Im og baby? :) det er virkelig en skøn gave.

 

R har lige hevet ca 100 (ligner det) poser tøj fra pigerne frem fra vores lille pulterrum, hvordan de har kunne være der er et mysterium, men jeg er helt svedt bare ved tanken om at skulle sortere, selv om det er dejligt at have godt, brugt tøj til ungerne. Jeg er så dårlig til at smide ud, men på den anden side bryder jeg mig ikke om at bruge grimt/slidt tøj og så ligger det jo bare og fylder i skuffen :rolleyes så nu håber jeg virkelig jeg kan finde ud af at fylde en sæk eller fem til mødrehjælpen, og at vi stadig har godt tøj der kan gå videre til næste lille spir.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke saga  :loveshower  :balloons

 

 

Ih fantastisk! Stort stort tillykke!

 

 

Tillykke Saga :loveshower

Sikke en pragtfuld nyhed

1000 tak piger det er stille og roligt ved at synke ind. R som ellers ikke har været så begejstret for graviditeten (det var jo uplanlagt...) har gået og aet mig på maven og spurgt "hvordan har min datter det"  :7himmel så det vokser tydeligvis for os begge både at se bebse og få kønnet at vide. 

 

Jeg mærkede lige et lille stik af vemod ved tanken om at jeg nu ikke får flere sønner. Meeeen man kan ikke få alt her i livet, og jeg glæder mig så meget til endnu et lille pigebarn  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det både til Im og baby? :) det er virkelig en skøn gave.

R har lige hevet ca 100 (ligner det) poser tøj fra pigerne frem fra vores lille pulterrum, hvordan de har kunne være der er et mysterium, men jeg er helt svedt bare ved tanken om at skulle sortere, selv om det er dejligt at have godt, brugt tøj til ungerne. Jeg er så dårlig til at smide ud, men på den anden side bryder jeg mig ikke om at bruge grimt/slidt tøj og så ligger det jo bare og fylder i skuffen :rolleyes så nu håber jeg virkelig jeg kan finde ud af at fylde en sæk eller fem til mødrehjælpen, og at vi stadig har godt tøj der kan gå videre til næste lille spir.

Primært den lille :) så lækker en gave, også helt uden vi spurgte, de tilbød bare :biglove Im kan passe lidt af det, han er jo stadigvæk i 74/80 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Primært den lille :) så lækker en gave, også helt uden vi spurgte, de tilbød bare :biglove Im kan passe lidt af det, han er jo stadigvæk i 74/80 :o

Han er en fin lille str må man sige  :kuller mon ikke I også får brug for de små str til lille ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en fin lille str må man sige :kuller mon ikke I også får brug for de små str til lille ny :)

Så fin og perfekt :wub jo, det gør vi helt sikkert :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning i aften og jeg frygter simpelthen sådan at der er noget galt som fx at der ikke er liv mere..

Det er ærgerligt. For jeg har glædet mig så længe og nu her de sidste par dage har jeg haft en knude i maven over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 håber det blir en dejlig oplevelse og du en gang for alle kan smide de "dumme" tanker ud til højre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pøj pøj, glæder mig til at høre hvad i venter jer :D

jeg havde selv de samme tanker inden scanningen fordi jeg stort set intet mærkede til ham den sidste del af min ferie.

det skal nok blive en fantastisk oplevelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænker også at det måske bare medfølger?

Har I andre mærket liv? Jeg har kun én aften mærket, hvad jeg tror, er liv - som bobler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker liv, og min mand har også :biglove fordelen ved at veje 50 kg ;) man kan tydeligt se, hvor baby ligger i min livmoder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også normalt slank så det undrer mig at der ikke rigtig sker noget her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi nogle af jer er flergangsfødende ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er første gangs og mærker tydeligt liv. afhænger også af hvor moderkagen ligger.

Tror manden mærkede liv første gang igår  :7himmel  vi lå og puttede i sofaen hvor han havde armen på min mave og han (babyen) blev ved med at skubbe til ham som om han blev mast i maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var forresten til JM samtale igår og hun snakkede om jeg kun skulle tage mellem 8-10kg på. det synes jeg bare er vildt lidt når jeg af en anden læge fik at vide jeg nok ville tage mellem 16-18 kg  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er første gangs og mærker tydeligt liv. afhænger også af hvor moderkagen ligger.

Tror manden mærkede liv første gang igår  :7himmel  vi lå og puttede i sofaen hvor han havde armen på min mave og han (babyen) blev ved med at skubbe til ham som om han blev mast i maven :D

 

Hvor lyder det fuldkommen fantastisk!!  :kuller

 

Jeg glæder mig sådan! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var forresten til JM samtale igår og hun snakkede om jeg kun skulle tage mellem 8-10kg på. det synes jeg bare er vildt lidt når jeg af en anden læge fik at vide jeg nok ville tage mellem 16-18 kg  :blink

 

Min læge sagde omkring de 10-15 kg. Har allerede taget 5 kg på  :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har taget små 6 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har taget små 6 kg på

 

Så følges vi jo fint ad - du er også lige én dag foran mig og jeg har lige kørt 4 twix ned  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER