MrsMe

Smalltalk...

956 indlæg i dette emne

FruBK Så ked af at høre det!!.

Jeg har også dårlige nyheder. Det lille hjerte slog ikke mere. Helt forfærdelig følelse at sidde og kigge på den lille, der bare lå stille.. Den lille som skulle have været lillesøster eller lillebror til vores 3 skønne piger..

Selv om jeg havde det på fornemmelsen er det bare så tomt og råt.. Jeg ønsker jer andre alt det bedste og nogle dejlige januarbabyer!

Åh det er jeg virkelig også ked af :boo det var jo ikke sådan det skulle gå. Mange tanker til dig og din familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej ikke også dig MX - det gør mig afsindigt ondt :-(

Alle de bedste tanker til jer begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres hilsener, jeg ved ikke med videre udredning og om vi overhovedet vil prøve igen, tror ikke jeg overlever at skulle igennem det her en 4. gang. Men det er da mærkeligt hvorfor de går til når der nu har været hjerteblink og hvorfor min krop simpelthen bare ikke selv kan finde ud af at udskille det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhha, det gør mig ufattelig ondt. Kan overhovedet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være at miste. Min bedste veninde har prøvet lignende to gange i streg og Musharraf hun termin d. 28 juli. De var klar på at opgive at prøve igen, men efter en snak med lægerne blev de overtalt til at prøve igen. Det er de meget glade for nu....

Men øv!!!

Sender positive vibes jeres vej med håbet om at I får bearbejdet sorgen på bedste vis. Sikke uretfærdigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Musharraf = nu har

Det var da en mærkelig auto correct :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 + 0 og dermed 2. trimester for mit vedkommende - stadig kvalme/madlede og træthed, lidt sensistive bryster, oppustethed, dårlig mave og sådan andre små fornøjelser ved graviditet men ellers so far so good :) men med gårsdagens triste nyheder her i gruppen er det ligefør jeg ikke engang tør begynde at glæde mig bare lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^ Synes godt nok også at det var en tung tirsdag!

Hvornår har du NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følte mig også lige lidt ramt af livets realiteter i går, man blir jo helt ærligt pisse bange :( samtidig med mit hjerte bløder for dem som måtte forlade gruppen.

 

Men tillykke med milepælen Mirakelnr2  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^ Synes godt nok også at det var en tung tirsdag!

Hvornår har du NF?

 

På mandag kl 7:50, så der er heldigvis ikke alt for længe til :)

 

Følte mig også lige lidt ramt af livets realiteter i går, man blir jo helt ærligt pisse bange :( samtidig med mit hjerte bløder for dem som måtte forlade gruppen.

 

Men tillykke med milepælen Mirakelnr2   :glad

 

Tak :) og ja, det er jo det, vi alle frygter og ikke ønsker for nogen, at de skal opleve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud, var til nf idag og der var desværre ikke liv, trods vi både har set hjerteblink 6+0 og 8+0.

Åh nej! Det gør mig så forfærdeligt ondt! Sidder og stortuder på dine vegne. Jeg ønsker jer alt det bedste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruBK Så ked af at høre det!!.

Jeg har også dårlige nyheder. Det lille hjerte slog ikke mere. Helt forfærdelig følelse at sidde og kigge på den lille, der bare lå stille.. Den lille som skulle have været lillesøster eller lillebror til vores 3 skønne piger..

Selv om jeg havde det på fornemmelsen er det bare så tomt og råt.. Jeg ønsker jer andre alt det bedste og nogle dejlige januarbabyer!

Det gør mig så forfærdeligt ondt! Jeg håbede af hele mit hjerte at I fik gode nyheder idag. Jeg ønsker jer det bedste ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nyt:


 


Så ringede de endelig med bp svar fra NIPT prøven: Der er ingen risiko for downs eller trisomi 13 og 18! Jeg er såååå glad og lettet! Sund baby på vej til os!


 


:loveshower  :yay  :glad   :7himmel  :balloon   :toot   :wee    :balloons


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay! Hvor er det fantastisk Saga!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay! Hvor er det fantastisk Saga! ❤

Hvor må det være lettende!!

Ja det må jeg sige det var! Selv om jeg hele tiden har været besluttet på at vi nok skulle få gode nyheder måtte jeg lige fælde en tåre og ha et kram af manden. SÅ dejligt at få sat et punktum her, så nu vil vi prøve at glemme alt om de bekymringer se fremad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - hvor er jeg glad på jeres vegne Saga :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nyt:

Så ringede de endelig med bp svar fra NIPT prøven: Der er ingen risiko for downs eller trisomi 13 og 18! Jeg er såååå glad og lettet! Sund baby på vej til os!

:loveshower :yay :glad :7himmel :balloon :toot :wee :balloons

Juhuuuuuuu!!!

Skønt! Stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - hvor er jeg glad på jeres vegne Saga :)

Juhuuuuuuu!!!

Skønt! Stort tillykke! :)

Tak begge to  :7himmel Det er virkelig en lettelse at få det svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I også tåbelige hormonella-ture som egentlig ikke giver helt mening og er lidt småpinlige?

 

Jeg er i forvejen en der forholdsvis nemt bliver berørt. Specielt når det har noget med dyr eller børn at gøre.

 

Men her på det seneste er det gået lidt over gevind.

 

Jeg er alene hjemme da min kæreste er på vandretur og jeg har virkelig dyrket film-aftener.

Det bliver en god blanding af gode og dårlige. Men her forleden så jeg en romantisk komedie ( B-film ) som overhovedet ikke var sørgelig. Langt fra.

En kvinde der var på jagt efter kærligheden.

Der er så en scene hvor hendes mor fortæller hende hvordan hendes mand ( hovedpersonens far ), der døde for 30 år siden, hver søndag lavede pandekager til hende.

 

Og så måtte jeg vande høns imens jeg kiggede på min kat, flæbende, og sagde "Hun får aldrig hendes mand at se igen....for han er døøøøøød" :boo  :boo :boo  

 

Jeg er SÅ glad for at min kæreste var langt oppe nord i et telt - for det var ikke kønt :wacko

 

Jeg har også tudet over reklamer hvor de har det godt. Fordi jeg synes det ser så hyggeligt ud og det er dejligt at de har hinanden.

 

 

Det er småpinligt og indtil videre er det mest sket når jeg er alene. Hvilket jeg er enormt glad for! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I også tåbelige hormonella-ture som egentlig ikke giver helt mening og er lidt småpinlige?

 

Jeg er i forvejen en der forholdsvis nemt bliver berørt. Specielt når det har noget med dyr eller børn at gøre.

 

Men her på det seneste er det gået lidt over gevind.

 

Jeg er alene hjemme da min kæreste er på vandretur og jeg har virkelig dyrket film-aftener.

Det bliver en god blanding af gode og dårlige. Men her forleden så jeg en romantisk komedie ( B-film ) som overhovedet ikke var sørgelig. Langt fra.

En kvinde der var på jagt efter kærligheden.

Der er så en scene hvor hendes mor fortæller hende hvordan hendes mand ( hovedpersonens far ), der døde for 30 år siden, hver søndag lavede pandekager til hende.

 

Og så måtte jeg vande høns imens jeg kiggede på min kat, flæbende, og sagde "Hun får aldrig hendes mand at se igen....for han er døøøøøød" :boo  :boo :boo  

 

Jeg er SÅ glad for at min kæreste var langt oppe nord i et telt - for det var ikke kønt :wacko

 

Jeg har også tudet over reklamer hvor de har det godt. Fordi jeg synes det ser så hyggeligt ud og det er dejligt at de har hinanden.

 

 

Det er småpinligt og indtil videre er det mest sket når jeg er alene. Hvilket jeg er enormt glad for! :P

Jeg har bestemt taget et par ture - jeg syns faktisk ikke det er så slemt for tiden. Det var rigtig galt de dage hvor mit blodsukker gik op pga overgang fra metformin til insulin, men siden mit blodsukker ligger mere stabilt gør humøret også, så jeg tror jeg er lidt følsom overfor sukker-udsving.

 

Men altså siden jeg blev mor første gang er jeg meget let blevet berørt - jeg tror det er en del af pakken. Jeg er fx hende der kæmper for ikke at tude når jeg ser skolemusical med glade børn (incl mine) der stolt fremviser det de har øvet på  :blush hver gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I også tåbelige hormonella-ture som egentlig ikke giver helt mening og er lidt småpinlige?

Jeg er i forvejen en der forholdsvis nemt bliver berørt. Specielt når det har noget med dyr eller børn at gøre.

Men her på det seneste er det gået lidt over gevind.

Jeg er alene hjemme da min kæreste er på vandretur og jeg har virkelig dyrket film-aftener.

Det bliver en god blanding af gode og dårlige. Men her forleden så jeg en romantisk komedie ( B-film ) som overhovedet ikke var sørgelig. Langt fra.

En kvinde der var på jagt efter kærligheden.

Der er så en scene hvor hendes mor fortæller hende hvordan hendes mand ( hovedpersonens far ), der døde for 30 år siden, hver søndag lavede pandekager til hende.

Og så måtte jeg vande høns imens jeg kiggede på min kat, flæbende, og sagde "Hun får aldrig hendes mand at se igen....for han er døøøøøød" :boo :boo :boo

Jeg er SÅ glad for at min kæreste var langt oppe nord i et telt - for det var ikke kønt :wacko

Jeg har også tudet over reklamer hvor de har det godt. Fordi jeg synes det ser så hyggeligt ud og det er dejligt at de har hinanden.

Det er småpinligt og indtil videre er det mest sket når jeg er alene. Hvilket jeg er enormt glad for! :P

Jeg TUDER hele tiden. Det er ikke en elegant tåre eller to. Jeg tuder som en teenager med hjertesorger. Og det er flere gange dagligt. Den pinligste var nok da Island spillede fodbold og fansene lavede den der HUH ting.... Jeg har luge stortudet mens kæresten så solnedgang, det tog måske lidt af romatikken :/. Ej det er virkelig pinligt, frygter at vende tilbage på arbejde...,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahah det tudede jeg også over - og fodbold siger mig ellers intet. Men synes at det var så smukt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bare vent til I sidder med guldklumpen i armene - så kommer der for alvor gang i tårekanalerne ;)

 

Jeg tror ikke, jeg tidligere har været hverken mere eller mindre sentimental end gennemsnittet, men efter vi fik vores datter - pyha...jeg kan tude over alt og ud af det blå og gør det også :) 

 

Lige pt sidder jeg med tårerne lige inde bag øjenlågene, men det er nu af en alvorlig nok grund. Min nevø er på interrail og var for to dage siden i Lyon, så lige nu har jeg sendt beskeder til gud og hver mand for at sikre mig, at ham og kammeraten for guds skyld ikke var i Nice i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, dét forstår jeg godt!

Havde de Nice på rejseplanen?

Det er skrækkeligt hvad der er sket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, dét forstår jeg godt!

Havde de Nice på rejseplanen?

Det er skrækkeligt hvad der er sket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, dét forstår jeg godt!

Havde de Nice på rejseplanen?

Det er skrækkeligt hvad der er sket :(

Ditto. Håber snart din familie hører fra dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER