MrsMe

Smalltalk...

956 indlæg i dette emne

Jeg er helt tosset med gulerødder, æbler og så kanelsnegle :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt tosset med gulerødder, æbler og så kanelsnegle :o

Dem kan man i det mindste lave nogle gode af selv hvis man orker :D Jeg har slet ikke mod på at lave træstammer... også fordi så ville jeg jo nok lave alt for mange og blive virkelig dårlig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem kan man i det mindste lave nogle gode af selv hvis man orker :D Jeg har slet ikke mod på at lave træstammer... også fordi så ville jeg jo nok lave alt for mange og blive virkelig dårlig :rolleyes

Ja, jeg synes bare ikke overskuddet er der :( men satser på at det bliver bedre snart :) så kan vi måske også få gang i sexlivet igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes bare ikke overskuddet er der :( men satser på at det bliver bedre snart :) så kan vi måske også få gang i sexlivet igen :D

Jaaa måske hvis vi får børn der sover...?

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft en meget sød tand, så det er svært at vurdere hvad der er hvad. Men efter at have spist en pose skippermix på Cypern hungrede jeg efter flere! Så da manden var oppe i Kiwi efter Cultura til mig i forbindelse med min maveinfektion var der Skippermix på tilbud, så han gik til kassen med 6 drikkeculturaer og 4 store poser skippermix. Så kassedamen spurgte om.hun skulle sige tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa måske hvis vi får børn der sover...?

:lol

:lolhit ja, det er et godt bud :kiss og var det ikke i dag, at du skal scannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit ja, det er et godt bud :kiss og var det ikke i dag, at du skal scannes?

Nej det er på torsdag det er store-skejby-dag igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft en meget sød tand, så det er svært at vurdere hvad der er hvad. Men efter at have spist en pose skippermix på Cypern hungrede jeg efter flere! Så da manden var oppe i Kiwi efter Cultura til mig i forbindelse med min maveinfektion var der Skippermix på tilbud, så han gik til kassen med 6 drikkeculturaer og 4 store poser skippermix. Så kassedamen spurgte om.hun skulle sige tillykke

Det var da ret godt gennemskuet.

 

Jeg har også en sød tand - men derfor er det lidt sjovt at min smag ændrer sig lidt når jeg er gravid og det er helt bestemte ting jeg absolut må ha, som i jer er nærmest besat af tanker om lige det mad/snask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er på torsdag det er store-skejby-dag igen :D

Åh, men det skal nok blive godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, men det skal nok blive godt :)

Jeg glæder mig i hvert fald til at se sprællebassen igen :kuller

Er det i morgen du skal afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig i hvert fald til at se sprællebassen igen :kuller

Er det i morgen du skal afsted?

Ja det er :wub og Im skal med, så håber jeg at det hjælper på forståelsen af, at der er en baby i mors mave :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er :wub og Im skal med, så håber jeg at det hjælper på forståelsen af, at der er en baby i mors mave :kuller

Jeg ville ikke forvente så meget, scanning er trods alt stadig ret abstrakt for de små str. Men spændende om det gir ham noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke forvente så meget, scanning er trods alt stadig ret abstrakt for de små str. Men spændende om det gir ham noget :)

Ja, han har også mærket baby sparke :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft en meget sød tand, så det er svært at vurdere hvad der er hvad. Men efter at have spist en pose skippermix på Cypern hungrede jeg efter flere! Så da manden var oppe i Kiwi efter Cultura til mig i forbindelse med min maveinfektion var der Skippermix på tilbud, så han gik til kassen med 6 drikkeculturaer og 4 store poser skippermix. Så kassedamen spurgte om.hun skulle sige tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han har også mærket baby sparke :wub

Nåårh hvor dejligt.

Herhjemme prøver kæresten desperat at mærke noget, men kan ikke. Der er nok lige lovligt meget isolering....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåårh hvor dejligt.

Herhjemme prøver kæresten desperat at mærke noget, men kan ikke. Der er nok lige lovligt meget isolering....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der slet ikke har mærket baby endnu? Kom nuuu lille skat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget i tvivl om det var hende jeg mærkede for nogle uger siden eller ej. De små "bobler". 

 

Da jeg var til kønsscanning oplyste jordemoderen mig om at min placenta lå så jeg formentlig først mærkede til hende senere - det er jeg lidt ærgerlig over  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøjpøj med MD scanning i dag Skruk håber det blir et dejligt gensyn med sprællebabyen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøjpøj med MD scanning i dag Skruk håber det blir et dejligt gensyn med sprællebabyen :kuller

Tusind tak, søde :kiss det er jeg slet ikke i tvivl om :wub den er simpelthen så livlig allerede :kuller men kig er altid dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns godt nok jeg er træt for tiden, fungerer slet ikke uden middagslur. Hvordan klarer I andre jer gennem dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns godt nok jeg er træt for tiden, fungerer slet ikke uden middagslur. Hvordan klarer I andre jer gennem dagen?

Det er jeg virkelig også :( jeg tyer til cola :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er både træthed og svimmelhed forsvundet, og kvalmen varede kun den ene uge på Cypern så det er bare skønt. Så håber jeg bare at det varer ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, søde :kiss det er jeg slet ikke i tvivl om :wub den er simpelthen så livlig allerede :kuller men kig er altid dejligt :loveshower

Hvordan gik din md scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns godt nok jeg er træt for tiden, fungerer slet ikke uden middagslur. Hvordan klarer I andre jer gennem dagen?

Ingen træthed her, heldigvis. Men tilgængelige ondt i hoften i stedet for :/ så det giver hurtigt lange dage.

Skal have ringet til fysioterapeut jeg fik henvisning til igår, håber der bare skal nogle øvelser til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER