Posted December 15, 2016 I går: boghvedegrød i dag: boller i karry i morgen: til spaghettijulegudstjeneste hvor spaghettien er byttet ud med flæskesteg med det hele og risalamande (og juletræ og julesange, ih hvor jeg glæder mig!) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2016 Igår den mest dødsyge lasagne jeg har lavet længe da min mornaysovs som jeg lige havde købt skildte og ikke orkede at tage ned og brokke mig.. idag farsbrød med kartofler og sovs Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2016 Rester af tærte og salat fra igår Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2016 Kylling med frisk chili, hvidløg, citron og persielle. Tilbehør: pom frites + blomkålssalat, hvidkålssalat, ærtepure (købt i en salatbar,- så ikke hjemmelavet). Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 I aften får vi gæster, og skal have flæskesteg med det hele og ris ala mande til dessert Vi skal vel fejre, at der kun er en uge til jul Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 Vi har besøg af min faster og onkel, så der bliver lavet rådyrkølle, broccolisalat og ovnkartofler. Tror bare jeg tager en portion cornflakes Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 1 hour ago, louisevibe said: Vi har besøg af min faster og onkel, så der bliver lavet rådyrkølle, broccolisalat og ovnkartofler. Tror bare jeg tager en portion cornflakes Hold nu k*ft det er seriøs all prins madlede du døjer med Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 Kyllingfilet og barbecuesauce til de voksne, kyllingelår og ketchup til børnene, ovnbagte rodfrugter til alle. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 1 minute ago, Tumlepigen said: Hold nu k*ft det er seriøs all prins madlede du døjer med Mega meget. Kæft det er belastende! Jeg lever nærmest af (lyst) brød med Nutana (smør), knækbrød med avokado, cornflakes, paranødder og tuc kiks. Jeg frygter, at jeg ikke er i stand til at spise and juleaften Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 Spaghetti og kødsovs og grønne bønner Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 17, 2016 Ovnbagte rodfrugter, kyllinge frikadeller, humus og rosenkål/bacon/rød- og hvidløg stegt på panden. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 Farsbrød med kartofler og sovs Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 Vi er til julefrokost hele dagen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Fiskefrikadeller med rugbrød og gnavegrønt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Tortilla med okse og en masse grønt samt bønner Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Forloren hare, ovnkartofler, grønne bønner og sovs! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Vi fik frisk pasta med kødsovs Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 5 hours ago, Fru.Mor said: Flødekartofler Ej, det savner jer helt vildt Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2016 Farsbrød med blomkålsris og svampesauce Share this post Link to post Share on other sites