MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Tidligt oppe? Eller er hun også blevet en powernapper?

Hun vågnede 5.45 og sov første lur 7.15

Men ja hun er også begyndt på de der 30 minutters lure <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeeeej jeg mister forstanden!!! Arthur vil KUN sove når han ligger hos mig og så skal jeg ikke så meget som tænke på at flytte mig en millimeter. Jeg har ONDT i min krop, altså ikke sådan lidt øm, men seriøse smerter i ryggen så jeg ikke selv kan komme ud af sengen eller op af sofaen. Har så ondt i ryggen at jeg konstant har spændingshovedpine og tuder hele tiden. Han SKRIGER når han ikke er hos mig. Jeg bliver sindssyg!!!! Efter en halv times kamp sov han i barnevognen i fucking 4 minutter. Hvad gør vi??? Jeg kan ikke mere :( og min kæreste kan jo kun stå og se på

Ej jeg pakker lige mit brok væk :unsure

Hold kæft hvor er I hårdt ramt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeej jeg mister forstanden!!! Arthur vil KUN sove når han ligger hos mig og så skal jeg ikke så meget som tænke på at flytte mig en millimeter. Jeg har ONDT i min krop, altså ikke sådan lidt øm, men seriøse smerter i ryggen så jeg ikke selv kan komme ud af sengen eller op af sofaen. Har så ondt i ryggen at jeg konstant har spændingshovedpine og tuder hele tiden. Han SKRIGER når han ikke er hos mig. Jeg bliver sindssyg!!!! Efter en halv times kamp sov han i barnevognen i fucking 4 minutter. Hvad gør vi??? Jeg kan ikke mere :( og min kæreste kan jo kun stå og se på

Åh hvor lyder det hårdt.  Ville ønske jeg have "opskriften"   :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A stod op kl 03.55. <_< Fik ham til at sove fra 5.10-6 og så stod vi helt op.

Han skreg fra 22-23.30 (pga 4 tænder, der kommer på samme tid) og faldt først i søvn kl 00, så sikke meget vi har sovet i nat..

Skal virkelig have snakket med vs om at han altså ikke skal sove de der 4,5 timer derovre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor lyder det hårdt. Ville ønske jeg have "opskriften" :kram

:ditto

Kan din kæreste have ham i en vikle el lign?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger, det er selvfølgelig ikke meningen det skal være en konkurrence i hvem der har det hårdest, der skal være plads til både stort og småt :kram2

Vi har haft en god nat og han er jo for det meste glad,det er bare vildt frustrerende at han ikke kan sove uden det skal være på mig. Jeg ammer konstant, så selvom min kæreste tager ham engang i mellem går der sjældent mere end et kvarters tid før han vil over til mig igen. Det kunne jo være tusind gange værre, synes bare det er vildt øv han ikke gider den barnevogn og at han ikke kan sove medmindre jeg sidder med ham :( det er jo hyggeligt,bare ikke når det er hver dag hele dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger, det er selvfølgelig ikke meningen det skal være en konkurrence i hvem der har det hårdest, der skal være plads til både stort og småt :kram2

Vi har haft en god nat og han er jo for det meste glad,det er bare vildt frustrerende at han ikke kan sove uden det skal være på mig. Jeg ammer konstant, så selvom min kæreste tager ham engang i mellem går der sjældent mere end et kvarters tid før han vil over til mig igen. Det kunne jo være tusind gange værre, synes bare det er vildt øv han ikke gider den barnevogn og at han ikke kan sove medmindre jeg sidder med ham :( det er jo hyggeligt,bare ikke når det er hver dag hele dagen!

Hvis du stopper ham i viklen, kan han så ikke sove i mens du går en tur med hundene? (Eller hvad der er rart for dig :kram2 ). Det kan virkelig føles befriende for mig at komme ud! Det er jo også muligt at amme i viklen, der er en masse videoer på youtube, så selvom han vil amme kan du måske komme ud?

Det er måske også rart i din krop at slippe for sofaen?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du stopper ham i viklen, kan han så ikke sove i mens du går en tur med hundene? (Eller hvad der er rart for dig :kram2 ). Det kan virkelig føles befriende for mig at komme ud! Det er jo også muligt at amme i viklen, der er en masse videoer på youtube, så selvom han vil amme kan du måske komme ud?

Det er måske også rart i din krop at slippe for sofaen?

:kram2

Jeg kunne ikke leve uden min vikle, men lige pt vil han kun sidde der et kvarters tid af gangen. Han er åbenbart bare lidt på tværs - men ja, mine smerter skyldes uden tvivl at jeg sidder fastlåst i sofaen med en alt for tung baby. Jeg har ikke rigtig fundet mod til at amme i viklen endnu, da han bare er supergylper :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke leve uden min vikle, men lige pt vil han kun sidde der et kvarters tid af gangen. Han er åbenbart bare lidt på tværs - men ja, mine smerter skyldes uden tvivl at jeg sidder fastlåst i sofaen med en alt for tung baby. Jeg har ikke rigtig fundet mod til at amme i viklen endnu, da han bare er supergylper :rolleyes

Altså, han er da bare en lille bøvlefis! Jeg krydser for at han snart bliver glad for vognen og du får frie hænder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, han er da bare en lille bøvlefis! Jeg krydser for at han snart bliver glad for vognen og du får frie hænder :kram2

Ja, men han er heldigvis giga nuttet, så jeg kan tilgive en hel del ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig pige... En lur på knap 2 timer. At hun så vågnede fordi hun lavede og pruttede og nu ligger ved mig og er sur snakker vi ikke om... Hun tog trods alt en god lur (og mor fik en hårdt tiltrængt lur)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men han er heldigvis giga nuttet, så jeg kan tilgive en hel del ;)

Ja, det er altså smart lavet af naturen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sker der noget særligt omkring 7 mdr alderen?

C er godt nok på tværs. Kan næsten ikke få ham til at sove og når det endelig sker, så sover han uroligt og kort 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg har fået puttet ham i soveværelset. Har pakket ham i dynen og hoppet på yogabolden i laaang tid til han sov og jeg lagde ham i sengen. Var lige ude og hente babyalarm og så var han da vågen igen :rolleyes tog ham så op og hoppede ham på bolden og han faldt i søvn igen! Nu har der været stille deroppe i 10 min :yay

Om ikke andet får min lille mus da sovet lidt. Det er så synd for ham han ikke får ordentlig søvn ellers :( 4 dage tilbage af tiger, håber det er den der er skyld i alt det her rod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogle af jer problemer med imgupr? Bruger iphone, og jeg har haft problemer med app'en siden sidste opdatering <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogle af jer problemer med imgupr? Bruger iphone, og jeg har haft problemer med app'en siden sidste opdatering <_<

Jeg har Android og min vil pludselig heller ikke uploade <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Android og min vil pludselig heller ikke uploade <_<

Har du et alternativ, på trods af forskellige operativsystemer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogle af jer problemer med imgupr? Bruger iphone, og jeg har haft problemer med app'en siden sidste opdatering <_<

Yep døjer også <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du et alternativ, på trods af forskellige operativsystemer?

Nej, desværre ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, desværre ikke :prik

Pokkers <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dum som den dyne virkede i nat ( <_< ), ligeså god virker den altså i barnevognen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man er en træt baby, når man kan blive flyttet ud af bilen i autostol, taget ud af autostol, fået elefanthue på og så blevet puttet i barnevogn, kun for at sove videre! :zzz

Det har jeg alligevel kun prøvet én gang før, men hvis det er så søvndyssende at komme med ud at handle, så skal jeg vist til at gøre det lidt oftere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Drengen er 6,5 uge. Det burde han slet kke kunne?! Men jeg nød det og det var lige hvad jeg havde brug for, så det var helt perfekt :glad

Tror ikke det handler om hvornår de "bør kunne" , for det har ingen af mine vidst noget om ;) de har sovet de der 6 timer i stræk fra de var henholdsvis 8 uger, 6 uger, 5 uger og 3,5 uge gammel :)

Det er bare med at nyde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig pige... En lur på knap 2 timer. At hun så vågnede fordi hun lavede og pruttede og nu ligger ved mig og er sur snakker vi ikke om... Hun tog trods alt en god lur (og mor fik en hårdt tiltrængt lur)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon nogen der har oplevet at deres baby pludselig virker svagere her i 4. tigerspring? Nohr er blevet 'dårlig' til at løfte sig når han ligger på maven.

I vidunderlige uger står der at man oftere igen må støtte hovedet. Mon det også gælder det jeg oplever?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER