MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Jeg har ikke heeeelt data nok endnu, men jeg mener at kunne spore en tendens til, at formiddagsluren bliver bedre, hvis hun er blevet trukket lidt længere (vi smutter f.eks. lige op og køber lidt ind), inden hun bliver lagt ud :chin:

Inden lur nr. 3, var hun vågen i 3 timer :blink (Hun plejer kun at være vågen i 1,5 time)

3. lur varede 35 min.!!! So far er jeg ikke imponeret <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden lur nr. 3, var hun vågen i 3 timer :blink (Hun plejer kun at være vågen i 1,5 time)

3. lur varede 35 min.!!! So far er jeg ikke imponeret <_<

De senere lure er hat og briller herhjemme uanset hvad :wacko Mine observationer gælder kun formiddagsluren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver freaking sindssyg!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver freaking sindssyg!!!!

:ditto (Mangler smiley der river sig selv i håret)

Hvad er der los hos dig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto (Mangler smiley der river sig selv i håret)

Hvad er der los hos dig? :kram2

Tigerspring fra helvede (håber jeg!) :prik

Hun sover ad helvede til! Og et par nætter af den kaliber og den sygdom jeg har lurende i flere uger er brudt ud, hvilket jo bare er endnu mere latterligt, når hun sover dårligt både nat og dag <_< :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor Nohr skriger hvis andre end mig og Jon holder ham. Lille pus!

Og så reagerer han altså ret voldsomt på gæster. Nu er han vågen for 3. gang siden klokken 19. Det plejer ellers at være på denne tid at han sover bedst. Jeg er lidt bange for natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep så er vi oppe. Fantastisk  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man ved en på 8 måneder der har dårlig mave, men som ikke rigtig vil spise?

Hun har siden i går middags skidt ud over det hele 3 gange, men har ikke rigtig spist (udover ved mig i nat) eller drukket,(vi forstår faktisk ikke at der kan blive ved med at være lort i hende).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man ved en på 8 måneder der har dårlig mave, men som ikke rigtig vil spise?

Hun har siden i går middags skidt ud over det hele 3 gange, men har ikke rigtig spist (udover ved mig i nat) eller drukket,(vi forstår faktisk ikke at der kan blive ved med at være lort i hende).

Let ristet brød og kogt afkølet vand, evt. med lidt æblejuice i.

God bedring med hende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hell yeah! Endelig en okay nat. 

Var virkelig lang tid om at falde i søvn, men sov 20:15-23:15, spiste helt roligt og sov uden problemer videre til 03:30, spiste igen og sov med det samme videre til 06:45?! :o Fan-fucking-tastic altså! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er jeg træt af, at jeg tog A med til 18års fødselsdag i fredags! Han sov perfekt i tre dage, og så blev han helt rundforvirret med tusind opvågninger fredag og nu i nat har han heller ikke sovet super godt. Åh, hvor jeg håber, han finder "sove igennem-tingen" frem igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min baby sover SÅ urolig om natten. Hun sover - men spjætter med arme og ben og grynter så meget jeg ikke kan sove - og tror hun er vågen hele tiden. Suk. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun bliver 10 uger på tirsdag... anyone med et råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min baby sover SÅ urolig om natten. Hun sover - men spjætter med arme og ben og grynter så meget jeg ikke kan sove - og tror hun er vågen hele tiden. Suk. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun bliver 10 uger på tirsdag... anyone med et råd?

Nope. Min baby er på samme måde. Jeg har dig vænnet mig nogenlunde til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min baby sover SÅ urolig om natten. Hun sover - men spjætter med arme og ben og grynter så meget jeg ikke kan sove - og tror hun er vågen hele tiden. Suk. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun bliver 10 uger på tirsdag... anyone med et råd?

Det gjorde Sofie også i en periode. Det gik over af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror C har fået øjenbetændelse :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst at det kan være tilstoppe tårerkanal.

Pga tryk fra tand anlæggene.

 

Kender i til det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst at det kan være tilstoppe tårerkanal.

Pga tryk fra tand anlæggene.

Kender i til det ?

Hvis det hvide i øjet er rødt, er det øjenbetændelse. Hvis ikke, kan det godt være en tilstoppet tårekanal. Vask det med en vatrondel dyppet i lunt kogt vand når der er snask og se om det bliver bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min baby sover SÅ urolig om natten. Hun sover - men spjætter med arme og ben og grynter så meget jeg ikke kan sove - og tror hun er vågen hele tiden. Suk. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun bliver 10 uger på tirsdag... anyone med et råd?

Det er det samme her. Jeg svøber ham (eller pakker dynen godt rundt om ham, hvis han falder i søvn inden jeg har nået at svøbe ham), og så ligger jeg med den ene hånd på hans mave/brystkasse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det hvide i øjet er rødt, er det øjenbetændelse. Hvis ikke, kan det godt være en tilstoppet tårekanal. Vask det med en vatrondel dyppet i lunt kogt vand når der er snask og se om det bliver bedre :)

Tak for det :-)

Det vil jeg prøve 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger for jeres svar. Håber det går over igen, da hun ikke altid har sovet så uroligt.. og vi svøber hende i forvejen, så ved ikke hvad mere vi kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor ville jeg dog gerne have bare et øjeblik for mig selv. Jeg kan ikke engang have ham i viklen uden han skriger!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentligt besluttet at jeg ikke ville beklage mig så meget, men altså :( i dag sov han først 20:15 og har allerede været vågen 2 gange, og skreget helt vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Jeg har lige fundet ud af, at Vidunderlige uger-app'en ikke kan finde ud af der var en uge 53, så den er en uge bagud. Så nu er der jo pludselig 'kun' 12 dage tilbage af denne her Lorte-tiger fremfor 19 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Jeg har lige fundet ud af, at Vidunderlige uger-app'en ikke kan finde ud af der var en uge 53, så den er en uge bagud. Så nu er der jo pludselig 'kun' 12 dage tilbage af denne her Lorte-tiger fremfor 19 :D

Tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Jeg har lige fundet ud af, at Vidunderlige uger-app'en ikke kan finde ud af der var en uge 53, så den er en uge bagud. Så nu er der jo pludselig 'kun' 12 dage tilbage af denne her Lorte-tiger fremfor 19 :D

Det er da underligt for Alberts passer :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER