Minalima

April testerne

224 indlæg i dette emne

Krydser fingre for positiv test :bd

Kæmpe :kram til dig

 

:tak  Det trengtes!  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Testdag imorgen! Jeg har fået ordentlige mens smerter idag, jeg våknet af de.......  :o

Nu har tvivlen tatt mig selvfølglig...  :unsure

 

Jeg testet igår, og den var negativ, men det gjorde jeg også sist, og da gik det to dager, så var den positiv. 

 

Jeg har mye av den samme kropsfølelsen denne gangen som sist gang, det føles som jeg veier 10kg mer enn vanlig når jeg er ute å går med hvalpen.

Og hoftene er også begynt å gøre ondt.. Bare å sitte stille i sofaen gør ondt.. 

 

Når jeg venter mens, pleier jeg stort sett ha ondt i brystene fra rett før ægløsning og helt til mens kommer.. Det har jeg ikke nu..

Jeg har heller ikke merket noe i underlivet før idag til morgenen,. 

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ingen af oss kan gøre noe fra eller til ligevel.....  :wacko

Jeg trængte bare å si det! :) 

 

I need a hug!!  :boo

Det er lige meget hvorfor du skriver det. Hvis man har brug for at komme af med det, så skal man af med det!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige meget hvorfor du skriver det. Hvis man har brug for at komme af med det, så skal man af med det!

:kram :kram :kram

 

Tak Lolo! 

Du er så sød og god ved mig!  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag imorgen! Jeg har fået ordentlige mens smerter idag, jeg våknet af de....... :o

Nu har tvivlen tatt mig selvfølglig... :unsure

Jeg testet igår, og den var negativ, men det gjorde jeg også sist, og da gik det to dager, så var den positiv.

Jeg har mye av den samme kropsfølelsen denne gangen som sist gang, det føles som jeg veier 10kg mer enn vanlig når jeg er ute å går med hvalpen.

Og hoftene er også begynt å gøre ondt.. Bare å sitte stille i sofaen gør ondt..

Når jeg venter mens, pleier jeg stort sett ha ondt i brystene fra rett før ægløsning og helt til mens kommer.. Det har jeg ikke nu..

Jeg har heller ikke merket noe i underlivet før idag til morgenen,.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ingen af oss kan gøre noe fra eller til ligevel..... :wacko

Jeg trængte bare å si det! :)

I need a hug!! :boo

har du oprettet din egen tråd under "min vej til graviditet"? :) jeg bruger min tråd til at komme af med ske frustrationer og tanker :) det er også super godt.

men det er helt ok at du også skriver i dette forum!! :) Det er hårdt at gå med de tanker for sig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du oprettet din egen tråd under "min vej til graviditet"? :) jeg bruger min tråd til at komme af med ske frustrationer og tanker :) det er også super godt.

men det er helt ok at du også skriver i dette forum!! :) Det er hårdt at gå med de tanker for sig selv!

 

Jeg har tenkt tanken, men ikke lavet noe enda.. 

Har egentlig ikke følt noe behov for det, har klart at forholde meg nogenlunde rolig.. (selv om hodet surrer innimellom)

 

Jeg vet ikke hvordan andre oppfatter mig selvfølgelig..hehe.. :P 

Jeg håber ikke jeg bliver opfattet som en tosset lille pige der kun tar og ikke giver..

Det er ikke en pige jeg vil være.. 

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tenkt tanken, men ikke lavet noe enda..

Har egentlig ikke følt noe behov for det, har klart at forholde meg nogenlunde rolig.. (selv om hodet surrer innimellom)

Jeg vet ikke hvordan andre oppfatter mig selvfølgelig..hehe.. :P

Jeg håber ikke jeg bliver opfattet som en tosset lille pige der kun tar og ikke giver..

Det er ikke en pige jeg vil være..

:biglove

du er sikkert lige så tosset som vi andre ;)

Vil da helt klart anbefale at oprette din egen tråd hvor du kan komme af med alle dine tanker - det hjælper virkelig meget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er sikkert lige så tosset som vi andre ;)

Vil da helt klart anbefale at oprette din egen tråd hvor du kan komme af med alle dine tanker - det hjælper virkelig meget! :)

Tak :)

Jeg vurderer det, håber jo fortsatt på at jeg kan gå direkte til en evt graviditetstråd.. :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset om du laver en tråd eller ej, får du lige et stort knus i denne her tråd! *knus*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset om du laver en tråd eller ej, får du lige et stort knus i denne her tråd! *knus*

 

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tenkt tanken, men ikke lavet noe enda.. 

Har egentlig ikke følt noe behov for det, har klart at forholde meg nogenlunde rolig.. (selv om hodet surrer innimellom)

 

Jeg vet ikke hvordan andre oppfatter mig selvfølgelig..hehe.. :P 

Jeg håber ikke jeg bliver opfattet som en tosset lille pige der kun tar og ikke giver..

Det er ikke en pige jeg vil være.. 

 

:biglove

Selvfølgelig tager du ikke kun. Du er altså også selv rigtig sød til at komme med opmuntrende kommentarer og medfølende ord til andre ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig tager du ikke kun. Du er altså også selv rigtig sød til at komme med opmuntrende kommentarer og medfølende ord til andre ❤️

Tak! ❤ Og iligemåde! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag imorgen! Jeg har fået ordentlige mens smerter idag, jeg våknet af de.......  :o

Nu har tvivlen tatt mig selvfølglig...  :unsure

 

Jeg testet igår, og den var negativ, men det gjorde jeg også sist, og da gik det to dager, så var den positiv. 

 

Jeg har mye av den samme kropsfølelsen denne gangen som sist gang, det føles som jeg veier 10kg mer enn vanlig når jeg er ute å går med hvalpen.

Og hoftene er også begynt å gøre ondt.. Bare å sitte stille i sofaen gør ondt.. 

 

Når jeg venter mens, pleier jeg stort sett ha ondt i brystene fra rett før ægløsning og helt til mens kommer.. Det har jeg ikke nu..

Jeg har heller ikke merket noe i underlivet før idag til morgenen,. 

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ingen af oss kan gøre noe fra eller til ligevel.....  :wacko

Jeg trængte bare å si det! :) 

 

I need a hug!!  :boo

Krydser fingre til imorgen !! :) tråden her er der for, at man kan skrive hvordan man har det. så selvfølgelig skal du ud med det :) sådan har vi alle det da :) sender en masse kram din vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre til imorgen !! :) tråden her er der for, at man kan skrive hvordan man har det. så selvfølgelig skal du ud med det :) sådan har vi alle det da :) sender en masse kram din vej :)

Tak Lille My! ❤

Jeg håber håber håber fortsatt! Og ingen spor af mens, så det må jo være godt, til trods for menssmerter... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lille My! ❤

Jeg håber håber håber fortsatt! Og ingen spor af mens, så det må jo være godt, til trods for menssmerter... :)

der er jo faktisk en del, som oplever smerter når de bliver gravid :) jeg håber virkelig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er jo faktisk en del, som oplever smerter når de bliver gravid :) jeg håber virkelig også!

Det var sånn som det her sist jeg blev gravid også.. Så det håber jeg! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sånn som det her sist jeg blev gravid også.. Så det håber jeg! :)

 

 

Ihh hvor spændende :glad Håber og krydser :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende :glad Håber og krydser :bd

 

Ja det er!!!! :)

 

Har vert et lite nervevrak de siste dagene..  :wacko

Merkelig egentlig, jeg pleier å mestre desse dagene godt til vanlig.. Alltid nervøs, men håndterer det fint ligevell syns jeg.

Denne syklusen er bare helt annerledes, og jeg har ingen forklaring på hvorfor jeg tenker det.  :unsure

 

Jeg vet at jeg blir VELDIG skuffet og ked af det om det ikke klaffer denne mnd..

(selv om jeg vet at vi har dårlige sjanser) 

 

Skal teste imorgen tidlig, så ser vi.....  :biglove

 

Jeg gir mig ikke så lett uansett, jeg har vert igjennom værre ting enn dette!

Det er bare så svært innimellom!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er!!!! :)

Har vert et lite nervevrak de siste dagene.. :wacko

Merkelig egentlig, jeg pleier å mestre desse dagene godt til vanlig.. Alltid nervøs, men håndterer det fint ligevell syns jeg.

Denne syklusen er bare helt annerledes, og jeg har ingen forklaring på hvorfor jeg tenker det. :unsure

Jeg vet at jeg blir VELDIG skuffet og ked af det om det ikke klaffer denne mnd..

(selv om jeg vet at vi har dårlige sjanser)

Skal teste imorgen tidlig, så ser vi..... :biglove

Jeg gir mig ikke så lett uansett, jeg har vert igjennom værre ting enn dette!

Det er bare så svært innimellom!!!

Krydser fingre for at der er to fine streger. Min cyklus var også helt håbløs denne gang. Så satser på at det også er et godt tegn for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at der er to fine streger. Min cyklus var også helt håbløs denne gang. Så satser på at det også er et godt tegn for dig

 

Tak Sonea! :tak

Det håber jeg!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag imorgen! Jeg har fået ordentlige mens smerter idag, jeg våknet af de.......  :o

Nu har tvivlen tatt mig selvfølglig...  :unsure

 

Jeg testet igår, og den var negativ, men det gjorde jeg også sist, og da gik det to dager, så var den positiv. 

 

Jeg har mye av den samme kropsfølelsen denne gangen som sist gang, det føles som jeg veier 10kg mer enn vanlig når jeg er ute å går med hvalpen.

Og hoftene er også begynt å gøre ondt.. Bare å sitte stille i sofaen gør ondt.. 

 

Når jeg venter mens, pleier jeg stort sett ha ondt i brystene fra rett før ægløsning og helt til mens kommer.. Det har jeg ikke nu..

Jeg har heller ikke merket noe i underlivet før idag til morgenen,. 

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ingen af oss kan gøre noe fra eller til ligevel.....  :wacko

Jeg trængte bare å si det! :)

 

I need a hug!!  :boo

:kram :kram :kram

Den sidste ventetid er altid den værste.

*kaster om mig med babystøv*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Den sidste ventetid er altid den værste.

*kaster om mig med babystøv*

 

Tak Minalima!! :biglove

Ja det er hårdt de siste dagene (timene)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom mange af jer andre, så har jeg også en masse symptomer... niv i maven, humørsvingninger og kvalme. Tør næsten ikke tro på at den er der, jeg ville føle mig så dum og ked af det når mens kommer så... hvorfor kan vi ikke bare blive gravide i første cyklus alle sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville virkelig også være uendeligt skønnere. Men nej :(

Jeg tvivler personligt meget kraftigt på at der er gevinst for mig i denne her omgang. Ægløsningstidspunktet har ikke lige passet så godt ind i den flytning, vi står midt i, så jeg har på fornemmelsen at vi har misset den. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kan vi ikke bare blive gravide i første forsøg??!?

Jeg testet nu til morgen, og den ser negativ ud... Men ingen tegn til mens og alle smerter (fra igår) er borte.. Jeg fortsetter at teste igennem weekenden!

:bd til jer! :)

God weekend!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom mange af jer andre, så har jeg også en masse symptomer... niv i maven, humørsvingninger og kvalme. Tør næsten ikke tro på at den er der, jeg ville føle mig så dum og ked af det når mens kommer så... hvorfor kan vi ikke bare blive gravide i første cyklus alle sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER