Minalima

April testerne

224 indlæg i dette emne

Det ville virkelig også være uendeligt skønnere. Men nej :(

Jeg tvivler personligt meget kraftigt på at der er gevinst for mig i denne her omgang. Ægløsningstidspunktet har ikke lige passet så godt ind i den flytning, vi står midt i, så jeg har på fornemmelsen at vi har misset den. :(

Kæmpe :kram din vej og ikke mindst :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, kan vi ikke bare blive gravide i første forsøg??!?

Jeg testet nu til morgen, og den ser negativ ud... Men ingen tegn til mens og alle smerter (fra igår) er borte.. Jeg fortsetter at teste igennem weekenden!

:bd til jer! :)

God weekend!!! :D

Hvornår skulle du have mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skulle du have mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! :biglove

Idag.. :)

Eller det vil si, jeg hadde ægløsning enten 14,15, 16 eller 17.. Første positive ægløsningstest var 13, men 14 og 15 var KRAFTIG positiv, jeg har ikke målt temp, så jeg vet jo ikke helt sikkert selvfølgelig.. :) Men jeg kan godt vente noen dager før det evt viser på en test.

Håber!

Håber sådan for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville virkelig også være uendeligt skønnere. Men nej :(

Jeg tvivler personligt meget kraftigt på at der er gevinst for mig i denne her omgang. Ægløsningstidspunktet har ikke lige passet så godt ind i den flytning, vi står midt i, så jeg har på fornemmelsen at vi har misset den. :(

Altså, jeg bar helt sikker på vi havde misset ÆL, da jeg lå med influenza, men det havde jeg så åbenbart ikke, så der er håb endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg bar helt sikker på vi havde misset ÆL, da jeg lå med influenza, men det havde jeg så åbenbart ikke, så der er håb endnu :)

Åhr, du er da bare en skat for at skrive/sige det! :kiss

 

Håber!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kan vi ikke bare blive gravide i første forsøg??!?

Jeg testet nu til morgen, og den ser negativ ud... Men ingen tegn til mens og alle smerter (fra igår) er borte.. Jeg fortsetter at teste igennem weekenden!

:bd til jer! :)

God weekend!!! :D

 

 

Ja det er!!!! :)

 

Har vert et lite nervevrak de siste dagene..  :wacko

Merkelig egentlig, jeg pleier å mestre desse dagene godt til vanlig.. Alltid nervøs, men håndterer det fint ligevell syns jeg.

Denne syklusen er bare helt annerledes, og jeg har ingen forklaring på hvorfor jeg tenker det.  :unsure

 

Jeg vet at jeg blir VELDIG skuffet og ked af det om det ikke klaffer denne mnd..

(selv om jeg vet at vi har dårlige sjanser) 

 

Skal teste imorgen tidlig, så ser vi.....  :biglove

 

Jeg gir mig ikke så lett uansett, jeg har vert igjennom værre ting enn dette!

Det er bare så svært innimellom!!! 

 

 

Det er en svær balancegang at være i limbo mellem håb og tilbageholdenhed. Man vil så gerne tro og det skal man også (!), men skuffelsen kan også bare være så hård at komme over :unsure Hvorfor har I dårlige chancer? (jeg er ikke så velbevandret herinde, hvis du har skrevet det før)

 

Jeg håber, at dine fornemmelser holder stik og håber fortsat på, at det lykkes nu :bd  :goodluck

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en svær balancegang at være i limbo mellem håb og tilbageholdenhed. Man vil så gerne tro og det skal man også (!), men skuffelsen kan også bare være så hård at komme over :unsure Hvorfor har I dårlige chancer? (jeg er ikke så velbevandret herinde, hvis du har skrevet det før)

 

Jeg håber, at dine fornemmelser holder stik og håber fortsat på, at det lykkes nu :bd  :goodluck

 

:kram2

 

Fordi jeg har pcos.. og jeg blev akkurat 35år (19.april), ved 35 går vell % sjansene ned ganske markant..(?)

 

Jeg har vert i et forhold før dette forholdet jeg er i nu, og vi prøvde i 7år, både naturlig, og med ivf, der blev jeg gravid i første forsøg, men mistet tidlig.

Ingen av de andre forsøgene virket...

 

Jeg var i sjokk nu i oktober da jeg pludselig var gravid helt uden nogen anden hjælp en akupunktur og babyklister.

 

Jeg har endret fullstendig livsstil, så det er jo tydeligvis mulig for mig at blive gravid, men alligevel så "sitter" historien sånn i meg at jeg tenker at sjansen er slim... Men håbet er der, og så længe der er håb, er det en mulighed.. :) 

 

Livsstil ændringen har hjulpet mig utrolig!

 

- Jeg sluttet med at drikke for 5 år siden. (Jeg var alkoholiker i 10 år uden at nogen har fått det med sig...)

- Jeg endret kosten til LCHF for 4 år siden og har gått ned 25kg, jeg var VELDIG overvektig, men ingen læger sa noen gang at jeg burde gå ned i vekt for at skulle    lykkes.. Det leste jeg først efter at jeg blev singel og ville prøve at få det bedre med mig selv.. :) (Jeg var 70kg og er kun 140cm høj..)

- Jeg sluttet med sigaretter for 2.5 år siden

 

De siste 5 årene har vert hårde og FANTASTISKE! 

 

(WoW, bare på dette innlegget her har jeg klart at minne migselv på hvor benhård jeg faktisk er! :box Det var godt du spurte! Tak!! :biglove )

 

Tak for lykkeønskning!  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg har pcos.. og jeg blev akkurat 35år (19.april), ved 35 går vell % sjansene ned ganske markant..(?)

 

Jeg har vert i et forhold før dette forholdet jeg er i nu, og vi prøvde i 7år, både naturlig, og med ivf, der blev jeg gravid i første forsøg, men mistet tidlig.

Ingen av de andre forsøgene virket...

 

Jeg var i sjokk nu i oktober da jeg pludselig var gravid helt uden nogen anden hjælp en akupunktur og babyklister.

 

Jeg har endret fullstendig livsstil, så det er jo tydeligvis mulig for mig at blive gravid, men alligevel så "sitter" historien sånn i meg at jeg tenker at sjansen er slim... Men håbet er der, og så længe der er håb, er det en mulighed.. :)

 

Livsstil ændringen har hjulpet mig utrolig!

 

- Jeg sluttet med at drikke for 5 år siden. (Jeg var alkoholiker i 10 år uden at nogen har fått det med sig...)

- Jeg endret kosten til LCHF for 4 år siden og har gått ned 25kg, jeg var VELDIG overvektig, men ingen læger sa noen gang at jeg burde gå ned i vekt for at skulle    lykkes.. Det leste jeg først efter at jeg blev singel og ville prøve at få det bedre med mig selv.. :) (Jeg var 70kg og er kun 140cm høj..)

- Jeg sluttet med sigaretter for 2.5 år siden

 

De siste 5 årene har vert hårde og FANTASTISKE! 

 

(WoW, bare på dette innlegget her har jeg klart at minne migselv på hvor benhård jeg faktisk er! :box Det var godt du spurte! Tak!! :biglove )

 

Tak for lykkeønskning!  :biglove

Du er da skide sej!!! Håber du får positiv test i morgen  :loveshower  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da skide sej!!! Håber du får positiv test i morgen :loveshower :bd

Tak!! ❤

Det håååååber vi også! L kommer tidlig hjem fra arbejde idag, og vi skal hygge os hele weekenden! En tur til Viborg for at købe akvariefisk, og en tur i biografen imorgen kveld! Det glæder jeg mig til! Så uansett hvordan det ender denne cyklus, så vil jeg prøve så godt jeg kan at hygge mig. Har fortsatt en god følelse selv om jeg både har negative tanker og tvil indimellem.. Håbet er størst.. ❤

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg har pcos.. og jeg blev akkurat 35år (19.april), ved 35 går vell % sjansene ned ganske markant..(?)

 

Jeg har vert i et forhold før dette forholdet jeg er i nu, og vi prøvde i 7år, både naturlig, og med ivf, der blev jeg gravid i første forsøg, men mistet tidlig.

Ingen av de andre forsøgene virket...

 

Jeg var i sjokk nu i oktober da jeg pludselig var gravid helt uden nogen anden hjælp en akupunktur og babyklister.

 

Jeg har endret fullstendig livsstil, så det er jo tydeligvis mulig for mig at blive gravid, men alligevel så "sitter" historien sånn i meg at jeg tenker at sjansen er slim... Men håbet er der, og så længe der er håb, er det en mulighed.. :)

 

Livsstil ændringen har hjulpet mig utrolig!

 

- Jeg sluttet med at drikke for 5 år siden. (Jeg var alkoholiker i 10 år uden at nogen har fått det med sig...)

- Jeg endret kosten til LCHF for 4 år siden og har gått ned 25kg, jeg var VELDIG overvektig, men ingen læger sa noen gang at jeg burde gå ned i vekt for at skulle    lykkes.. Det leste jeg først efter at jeg blev singel og ville prøve at få det bedre med mig selv.. :) (Jeg var 70kg og er kun 140cm høj..)

- Jeg sluttet med sigaretter for 2.5 år siden

 

De siste 5 årene har vert hårde og FANTASTISKE! 

 

(WoW, bare på dette innlegget her har jeg klart at minne migselv på hvor benhård jeg faktisk er! :box Det var godt du spurte! Tak!! :biglove )

 

Tak for lykkeønskning!  :biglove

 

Hold da op! Lidt målløs over, hvor sej du er  :o Både alt det, du har gennemlevet og arbejdet for, men også det, at du åbent fortæller om det. Det viser virkelig, at du har arbejdet med dig selv. Stort skulderklap :gp Og kan den krop så se at blive gravid nu, hvis den ikke allerede er det :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! Lidt målløs over, hvor sej du er :o Både alt det, du har gennemlevet og arbejdet for, men også det, at du åbent fortæller om det. Det viser virkelig, at du har arbejdet med dig selv. Stort skulderklap :gp Og kan den krop så se at blive gravid nu, hvis den ikke allerede er det :bd

Jeg arbejdet i psykiatrien hjemme i Norge, som miljøarbejder på et dagcenter for mennesker som slider med sin psykiske helse eller med rus.. En del av jobben var at fortelle åbent om min egen historie for at vise at det går an at lande på benene til tross for et hård liv og "dumme" valg.. Har selvfølgelig også gått i samtaleterapi for at bearbejde det hele, så jeg tror generelt jeg er miljøskadet når det kommer til deling og måske "oversharing".. Haha.. ;)

Tak, det varmer mer en du aner!! Virkelig!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejdet i psykiatrien hjemme i Norge, som miljøarbejder på et dagcenter for mennesker som slider med sin psykiske helse eller med rus.. En del av jobben var at fortelle åbent om min egen historie for at vise at det går an at lande på benene til tross for et hård liv og "dumme" valg.. Har selvfølgelig også gått i samtaleterapi for at bearbejde det hele, så jeg tror generelt jeg er miljøskadet når det kommer til deling og måske "oversharing".. Haha.. ;)

Tak, det varmer mer en du aner!! Virkelig!! :biglove

 

Jeg synes ikke, at du "oversharer". Jeg har respekt for det, og ville nogle gange ønske, at jeg selv var lidt bedre til det. 

 

Selv tak! Blev så glad, da jeg så, du havde skrevet i min tråd :kram2 -hvor der i øvrigt ikke er så meget at berette om endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at du "oversharer". Jeg har respekt for det, og ville nogle gange ønske, at jeg selv var lidt bedre til det.

Selv tak! Blev så glad, da jeg så, du havde skrevet i min tråd :kram2 -hvor der i øvrigt ikke er så meget at berette om endnu.

Det bliver forhåbentlig mye mer aktivitet i tråden din efterhvert!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg har pcos.. og jeg blev akkurat 35år (19.april), ved 35 går vell % sjansene ned ganske markant..(?)

Jeg har vert i et forhold før dette forholdet jeg er i nu, og vi prøvde i 7år, både naturlig, og med ivf, der blev jeg gravid i første forsøg, men mistet tidlig.

Ingen av de andre forsøgene virket...

Jeg var i sjokk nu i oktober da jeg pludselig var gravid helt uden nogen anden hjælp en akupunktur og babyklister.

Jeg har endret fullstendig livsstil, så det er jo tydeligvis mulig for mig at blive gravid, men alligevel så "sitter" historien sånn i meg at jeg tenker at sjansen er slim... Men håbet er der, og så længe der er håb, er det en mulighed.. :)

Livsstil ændringen har hjulpet mig utrolig!

- Jeg sluttet med at drikke for 5 år siden. (Jeg var alkoholiker i 10 år uden at nogen har fått det med sig...)

- Jeg endret kosten til LCHF for 4 år siden og har gått ned 25kg, jeg var VELDIG overvektig, men ingen læger sa noen gang at jeg burde gå ned i vekt for at skulle lykkes.. Det leste jeg først efter at jeg blev singel og ville prøve at få det bedre med mig selv.. :) (Jeg var 70kg og er kun 140cm høj..)

- Jeg sluttet med sigaretter for 2.5 år siden

De siste 5 årene har vert hårde og FANTASTISKE!

(WoW, bare på dette innlegget her har jeg klart at minne migselv på hvor benhård jeg faktisk er! :box Det var godt du spurte! Tak!! :biglove )

Tak for lykkeønskning! :biglove

Waow! Hvor er du en powerkvinde! Godt gået med det hele. Du har virkelig grund til at være stolt af dig selv.

Og for at svare på et tidligere indlæg så er du på ingen måde en pige der bare tager og tager. Det har jeg nu også sagt til dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waow! Hvor er du en powerkvinde! Godt gået med det hele. Du har virkelig grund til at være stolt af dig selv.

Og for at svare på et tidligere indlæg så er du på ingen måde en pige der bare tager og tager. Det har jeg nu også sagt til dig ;)

Tusind tak Finemor! ❤

Hvordan har det gået idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så svaret ditt i den andre tråden.. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg har pcos.. og jeg blev akkurat 35år (19.april), ved 35 går vell % sjansene ned ganske markant..(?)

Jeg har vert i et forhold før dette forholdet jeg er i nu, og vi prøvde i 7år, både naturlig, og med ivf, der blev jeg gravid i første forsøg, men mistet tidlig.

Ingen av de andre forsøgene virket...

Jeg var i sjokk nu i oktober da jeg pludselig var gravid helt uden nogen anden hjælp en akupunktur og babyklister.

Jeg har endret fullstendig livsstil, så det er jo tydeligvis mulig for mig at blive gravid, men alligevel så "sitter" historien sånn i meg at jeg tenker at sjansen er slim... Men håbet er der, og så længe der er håb, er det en mulighed.. :)

Livsstil ændringen har hjulpet mig utrolig!

- Jeg sluttet med at drikke for 5 år siden. (Jeg var alkoholiker i 10 år uden at nogen har fått det med sig...)

- Jeg endret kosten til LCHF for 4 år siden og har gått ned 25kg, jeg var VELDIG overvektig, men ingen læger sa noen gang at jeg burde gå ned i vekt for at skulle lykkes.. Det leste jeg først efter at jeg blev singel og ville prøve at få det bedre med mig selv.. :) (Jeg var 70kg og er kun 140cm høj..)

- Jeg sluttet med sigaretter for 2.5 år siden

De siste 5 årene har vert hårde og FANTASTISKE!

(WoW, bare på dette innlegget her har jeg klart at minne migselv på hvor benhård jeg faktisk er! :box Det var godt du spurte! Tak!! :biglove )

Tak for lykkeønskning! :biglove

Tak for din historie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din historie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! ❤

Det håååååber vi også! L kommer tidlig hjem fra arbejde idag, og vi skal hygge os hele weekenden! En tur til Viborg for at købe akvariefisk, og en tur i biografen imorgen kveld! Det glæder jeg mig til! Så uansett hvordan det ender denne cyklus, så vil jeg prøve så godt jeg kan at hygge mig. Har fortsatt en god følelse selv om jeg både har negative tanker og tvil indimellem.. Håbet er størst.. ❤

:biglove

Åh det lyder også bare rigtig hyggeligt. Håber det bliver rigtig godt! :D

Manden og jeg har været ude at spise her til aften. Nu skal vi bare hygge resten af aftenen med film :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test idag også.. :(

Men ingen mens... :) Har kun 2 tester tilbage, må købe flere.. Testoman! :lol

Jeg ender visst i maj testerne.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder også bare rigtig hyggeligt. Håber det bliver rigtig godt! :D

Manden og jeg har været ude at spise her til aften. Nu skal vi bare hygge resten af aftenen med film :D

Håber i hadde en god aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test idag også.. :(

Men ingen mens... :) Har kun 2 tester tilbage, må købe flere.. Testoman! :lol

Jeg ender visst i maj testerne.. :)

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test idag også.. :(

Men ingen mens... :) Har kun 2 tester tilbage, må købe flere.. Testoman! :lol

Jeg ender visst i maj testerne.. :)

Hvornår skulle mens være kommet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER