Minalima

April testerne

224 indlæg i dette emne

2 fine streger.

Termin siger 31.12.2016, så får måske en lille nytårsbaby

Kæmpe tillykke herfra! !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber ikke det kun er mig der er tosset. Skal først have mens i morgen, men har pletblødt de sidste par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke søde

 

 

Tillykke

 

 

Tillykke! Så dejligt for jer :D

 

 

Kæmpe tillykke herfra! !

Mange tak allesammen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se streg Nr. 2 :)

Testen er også kun blevet mere positiv. Og manden kan også godt se den. Så ser ud til at være termin i starten af januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe, ja... hvem er den næste? :)

Jeg har startet ny tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid!

Og er mildest talt virkelig virkelig overrasket!!!

For lå jo med influenza lige omkrig ÆL, så havde faktisk troet det var det.

Fik ømme bryster en 4 dages tid, efter ÆL, som så godt nok forsvandt igen...

Denne gang var jeg helt sikker på at den ikke var der, så tog til fest i går med manden, da ungerne er hos bedstemor og bedstefar.... Og endte nok med at drikke 3/4 flaske rødvin :/

Da jeg vågnede i morges, og min mens ikke var kommet (2 dage over), tænkte jeg at jeg da kunne tage en test for at vise min krop at jeg ikke er gravid og at min mens bare kunne tage at komme... men... der kom 2 streger i stedet for :O

Jeg jubler, er glad, ryster over det hele og danser en lille glædesdans, og har samtidig vildt dårlig samvittighed over at jeg drak i går.

Ligger billede af testen ind, når jeg får fundet computeren frem

Stort tillykke!!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige glædet mig til at fortælle den gode nyhed, at trods jeg fik pletblødning i mandags, som varede i fire dage, så testede jeg faktisk positiv i torsdags 3+4 :loveshower Stregen blev tydeligere for hver dag, så jeg var lige begyndt at glæde mig. Men øv nu aborterede jeg IGEN her tidlig morgen 4+2. Det er 4. gang nu :boo

Jeg håber, at I andre april testere snart står med to fine streger :glad

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke det kun er mig der er tosset. Skal først have mens i morgen, men har pletblødt de sidste par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke det kun er mig der er tosset. Skal først have mens i morgen, men har pletblødt de sidste par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Er lidt rundt på gulvet. Ved ikke rigtig om jeg tør være glad endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storr tillykke til de heldige ❤️ Og kram til dem som må blive maj-testere. Det gælder også mig, min mens er lige kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storr tillykke til de heldige ❤️ Og kram til dem som må blive maj-testere. Det gælder også mig, min mens er lige kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har startet ny tråd

Så kan det være det lykkedes :D

 

Stort tillykke!!! :glad

Tak :)

 

Testen er også kun blevet mere positiv. Og manden kan også godt se den. Så ser ud til at være termin i starten af januar

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke det kun er mig der er tosset. Skal først have mens i morgen, men har pletblødt de sidste par dage

Jeg kan også godt ane streg nummer 2. Så et forsigtigt tillykke her fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storr tillykke til de heldige ❤️ Og kram til dem som må blive maj-testere. Det gælder også mig, min mens er lige kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg tre dage i træk haft svag positiv test. Så nu tror jeg også på at den er der. Har i hvert fald fået ringet til min læge. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg tre dage i træk haft svag positiv test. Så nu tror jeg også på at den er der. Har i hvert fald fået ringet til min læge. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

JEI!! Tillykke igen!

:yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg tre dage i træk haft svag positiv test. Så nu tror jeg også på at den er der. Har i hvert fald fået ringet til min læge. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg tre dage i træk haft svag positiv test. Så nu tror jeg også på at den er der. Har i hvert fald fået ringet til min læge. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg tre dage i træk haft svag positiv test. Så nu tror jeg også på at den er der. Har i hvert fald fået ringet til min læge. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Det er da fantastisk! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag imorgen! Jeg har fået ordentlige mens smerter idag, jeg våknet af de.......  :o

Nu har tvivlen tatt mig selvfølglig...  :unsure

 

Jeg testet igår, og den var negativ, men det gjorde jeg også sist, og da gik det to dager, så var den positiv. 

 

Jeg har mye av den samme kropsfølelsen denne gangen som sist gang, det føles som jeg veier 10kg mer enn vanlig når jeg er ute å går med hvalpen.

Og hoftene er også begynt å gøre ondt.. Bare å sitte stille i sofaen gør ondt.. 

 

Når jeg venter mens, pleier jeg stort sett ha ondt i brystene fra rett før ægløsning og helt til mens kommer.. Det har jeg ikke nu..

Jeg har heller ikke merket noe i underlivet før idag til morgenen,. 

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ingen af oss kan gøre noe fra eller til ligevel.....  :wacko

Jeg trængte bare å si det! :) 

 

I need a hug!!  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag imorgen! Jeg har fået ordentlige mens smerter idag, jeg våknet af de....... :o

Nu har tvivlen tatt mig selvfølglig... :unsure

Jeg testet igår, og den var negativ, men det gjorde jeg også sist, og da gik det to dager, så var den positiv.

Jeg har mye av den samme kropsfølelsen denne gangen som sist gang, det føles som jeg veier 10kg mer enn vanlig når jeg er ute å går med hvalpen.

Og hoftene er også begynt å gøre ondt.. Bare å sitte stille i sofaen gør ondt..

Når jeg venter mens, pleier jeg stort sett ha ondt i brystene fra rett før ægløsning og helt til mens kommer.. Det har jeg ikke nu..

Jeg har heller ikke merket noe i underlivet før idag til morgenen,.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det her, ingen af oss kan gøre noe fra eller til ligevel..... :wacko

Jeg trængte bare å si det! :)

I need a hug!! :boo

Krydser fingre for positiv test :bd

Kæmpe :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER