Minalima

April testerne

224 indlæg i dette emne

Hvornår skulle mens være kommet?

Ca igår.. :)

Men ingen spor af den..

Jeg fortsetter med at teste frem til mandag/tirsdag, viss det fortsat er negativ afslutter jeg babyklister iallefall. :) Var rigtig ked af det tidligere idag, og mannen har sagt "teststopp" til mandag.. Så jeg tror jeg vil følge hans råd og prøve at slippe af resten af weekenden. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ca igår.. :)

Men ingen spor af den..

Jeg fortsetter med at teste frem til mandag/tirsdag, viss det fortsat er negativ afslutter jeg babyklister iallefall. :) Var rigtig ked af det tidligere idag, og mannen har sagt "teststopp" til mandag.. Så jeg tror jeg vil følge hans råd og prøve at slippe af resten af weekenden. :)

Øv den uvished! :kram2 Ja prøv at slippe det lidt hvis du kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca igår.. :)

Men ingen spor af den..

Jeg fortsetter med at teste frem til mandag/tirsdag, viss det fortsat er negativ afslutter jeg babyklister iallefall. :) Var rigtig ked af det tidligere idag, og mannen har sagt "teststopp" til mandag.. Så jeg tror jeg vil følge hans råd og prøve at slippe af resten af weekenden. :)

øv, men ja det er nok en god idé, at slappe af og vente med at teste igen :) kram her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca igår.. :)

Men ingen spor af den..

Jeg fortsetter med at teste frem til mandag/tirsdag, viss det fortsat er negativ afslutter jeg babyklister iallefall. :) Var rigtig ked af det tidligere idag, og mannen har sagt "teststopp" til mandag.. Så jeg tror jeg vil følge hans råd og prøve at slippe af resten af weekenden. :)

 

Øv :kram Jeg håber, du bliver overrasket mandag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram Jeg håber, du bliver overrasket mandag.

Klarte selvfølgelig ikke vente... :P

Men negativ idag også. Ikke noe mer enn en skyggestreg efter tiden, det var det for to dager siden også. Men ingen mens. Jeg må visst bare smøre mig med tålmodighed..

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klarte selvfølgelig ikke vente... :P

Men negativ idag også. Ikke noe mer enn en skyggestreg efter tiden, det var det for to dager siden også. Men ingen mens. Jeg må visst bare smøre mig med tålmodighed..

:kram2

Er din cyklus normalt ustabil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er din cyklus normalt ustabil?

 

Før aborten var en stabil på 42 dage, og ægløsning 14 dage før neste mens.. men har ikke vært regelmessig siden nei..

Men nu hadde jeg jo veldig positive ægløsningsteste fra 13-14 til 17.april.. Så jeg tenker jeg er på overtid dersom ægløsning var tidlig i den perioden, men har fortsatt litt tid dersom jeg hadde ægløsning sent der.. Det vet jeg jo ikke.. Jeg har ikke tatt temperatur.. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ idag også, ingen mens,nu gir jeg mig for denne syklus. Stopper babyklister idag og håber jeg slipper for at vente så mye lenger på mens, så vi kan komme igang igen. :(

Knus herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ idag også, ingen mens,nu gir jeg mig for denne syklus. Stopper babyklister idag og håber jeg slipper for at vente så mye lenger på mens, så vi kan komme igang igen. :(

Knus herfra :kram2

 

Øv! Det er benhårdt :kram Så må næste cyklus gerne gå i gang, så der hurtigt kommer en ny chance til jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det er benhårdt :kram Så må næste cyklus gerne gå i gang, så der hurtigt kommer en ny chance til jer :bd

 

Ja det er hårdt, spesielt siden jeg har haft så god følelse denne mnd... 

Kroppen min føles gravid nu, brystene er onde, jeg er kvalm og træt...

 

Tak for kram!! 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er hårdt, spesielt siden jeg har haft så god følelse denne mnd... 

Kroppen min føles gravid nu, brystene er onde, jeg er kvalm og træt...

 

Tak for kram!! 

 

:kram

 

 

Det kan jo ikke udelukkes, at der stadig er en chance, men jeg kan godt forstå, at du sænker forventningerne til minimum :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo ikke udelukkes, at der stadig er en chance, men jeg kan godt forstå, at du sænker forventningerne til minimum :kram2

 

Jeg tester om noen dager dersom det fortsetter sånn, men forventingene er absolutt på et minimum.. :( 

Jag skal definitivt starte med temperaturmåling igen!!!

Jeg vil være HELT sikker!! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ idag også, ingen mens,nu gir jeg mig for denne syklus. Stopper babyklister idag og håber jeg slipper for at vente så mye lenger på mens, så vi kan komme igang igen. :(

Knus herfra :kram2

For pokker da også. Stort kram til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da også. Stort kram til dig :kram2

Tak! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, Fri.Mini!!! *knus* Jeg hepper sådan på dig!!!

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg er jo ny i det her game... Hvad er Babyklister?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, Fri.Mini!!! *knus* Jeg hepper sådan på dig!!!

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg er jo ny i det her game... Hvad er Babyklister?

Tak :kram2

Babyklister hedder egentlig Fructus Femina, og skal hjelpe ægget at fæste sig. Man starter ved ægløsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ idag også, ingen mens,nu gir jeg mig for denne syklus. Stopper babyklister idag og håber jeg slipper for at vente så mye lenger på mens, så vi kan komme igang igen. :(

Knus herfra :kram2

Øv, øv :( jeg havde sådan håbet......

Stort :kram til dig! ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER først fikk jeg mens!! 55 dager cyklus denne gang, og ægløsning over en uge efter de svært positive ægløsningsteste! Ikke nemt det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER først fikk jeg mens!! 55 dager cyklus denne gang, og ægløsning over en uge efter de svært positive ægløsningsteste! Ikke nemt det her!

Det var godt nok en lang cyklus denne gang.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok en lang cyklus denne gang.

:kram

Mmmmmmmhm!!! Håber intensiv akupunktur hjælper nu! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmmmmhm!!! Håber intensiv akupunktur hjælper nu! :)

Krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER først fikk jeg mens!! 55 dager cyklus denne gang, og ægløsning over en uge efter de svært positive ægløsningsteste! Ikke nemt det her!

Åh! Det er SÅ hårdt med de laaange cykluser hvor man bare går og venter og venter og ikke ved om man er købt eller solgt. Godt at det endelig er overstået. Håber at akupunkturen hjælper. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh! Det er SÅ hårdt med de laaange cykluser hvor man bare går og venter og venter og ikke ved om man er købt eller solgt. Godt at det endelig er overstået. Håber at akupunkturen hjælper. :kram2

Ja jeg har sittet inne idag, helt tom på en eller anden måde.. Både godt og ondt, man gir jo aldrig helt op før mens kommer.. :) Det blev en slags merkelig forløsning..

Men godt å få gå videre nu ja, og Håååååper virkelig akupunkturen kan hjælpe nu! :) Og lykke til imorgen!!!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER