SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

9 minutes ago, LulleS said:

Lyder megalækkert! 

 

Ellers foreslår jeg den der hvide chokoting med lakrids som vi fik sidst - DET var mums :sluuuurp 

Den er virkelig også god! Vi har også talt om det, men nu skal vi prøve noget nyt.. Lover at lave den til dig igen, så snart du lader være med at kaste den op! :kram2:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår skal man ringe til lægen, når ens 1,5-årige barn hoster? :unsure Det lyder hverken rustent, pibende, søløve-agtigt eller andet, bare hoste... Men det har da alligevel drillet hende i 3-4 nætter (altså 4, hvis man tæller med at hun hoster nu...). Hun virker frisk og rask udover hosten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Barbamama said:

Hvornår skal man ringe til lægen, når ens 1,5-årige barn hoster? :unsure Det lyder hverken rustent, pibende, søløve-agtigt eller andet, bare hoste... Men det har da alligevel drillet hende i 3-4 nætter (altså 4, hvis man tæller med at hun hoster nu...). Hun virker frisk og rask udover hosten.

Jeg tror først jeg ville ringe når/hvis hun fik feber, eller der kom hvæsen/piben-agtig lyd..eller du vurderer at hun får sværere ved at trække vejret..

God bedring med hende..( PS jeg hader hoste.. Det ødelægger bare så meget den nattesøvn altså) :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, ccc said:

Jeg tror først jeg ville ringe når/hvis hun fik feber, eller der kom hvæsen/piben-agtig lyd..eller du vurderer at hun får sværere ved at trække vejret..

God bedring med hende..( PS jeg hader hoste.. Det ødelægger bare så meget den nattesøvn altså) :-(

 

Okay, det var også, hvad jeg tænkte, blev bare lidt i tvivl om jeg burde reagere mere på det. Men det er en ret "ren" hoste og ingen feber. Hun vågnede så bare af det, så nu får hun lige en rugbrød med "lev-dej" ( :wub ) og så håber jeg, hun sover godt derefter og så ser vi an.

 

Tak for dit besyv :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Barbamama said:

 

Okay, det var også, hvad jeg tænkte, blev bare lidt i tvivl om jeg burde reagere mere på det. Men det er en ret "ren" hoste og ingen feber. Hun vågnede så bare af det, så nu får hun lige en rugbrød med "lev-dej" ( :wub ) og så håber jeg, hun sover godt derefter og så ser vi an.

 

Tak for dit besyv :kiss 

Lev-dej.. Ha ha hvor er hun skøn:-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias havde noget træls hoste for noget tid siden...jeg købte noget på apoteket mod det som hjalp til at give ro...Hans hoste var blot en tør hoste...Men gik væk efter en lille uges tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens humør-udsigt: forventet jævnlige irritationsudbrud og lav tålmodighed. I løbet af dagen kan der blive tale om kraftige byger af surhed særligt omk svigerne. Stor risiko for gaben.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så meget mig det her :D 

IMG_5517.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Bolsin said:

Det er så meget mig det her :D 

IMG_5517.JPG

:ditto:P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har alm lægehus åbent her mellem jul og nytår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

Har alm lægehus åbent her mellem jul og nytår?

Jeg ringede til vores idag og de havde åbent, men tog kun akut patienter ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, ccc said:

Jeg ringede til vores idag og de havde åbent, men tog kun akut patienter ind.

 

Tak for svar :) Nu ser vi lige i morgen, jeg tror såmænd også bare det er virus. Men William er i gang med 4. dag med feber, det er altså lidt mistænksomt :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Bolsin said:

Det er så meget mig det her :D 

IMG_5517.JPG

Og mig! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Stephi-moren said:

Har alm lægehus åbent her mellem jul og nytår?

 

Vores havde/har også :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forresten også kunnet være med på denne, og tænker at andre herinde også vil synes den virker bekendt ;) 

IMG_5518.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Bolsin said:

Jeg har forresten også kunnet være med på denne, og tænker at andre herinde også vil synes den virker bekendt ;) 

IMG_5518.JPG

:haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon nogen som har handlet på pixizoo.dk? De har en sansegynge på tilbud som jeg så gerne vil have til Nova og på trods af rigtig gode anmeldelser på trust pilot bliver jeg alligevel nervøs over de få negative... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, NSEllekilde said:

Er der mon nogen som har handlet på pixizoo.dk? De har en sansegynge på tilbud som jeg så gerne vil have til Nova og på trods af rigtig gode anmeldelser på trust pilot bliver jeg alligevel nervøs over de få negative... 

 

Jeg har handlet der, og det gik super. :) Hvad går de negative anmeldelser på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Jeg har handlet der, og det gik super. :) Hvad går de negative anmeldelser på?

Dårlige oplevelser med kundeservice, manglende varer og dårlig kommunikation :unsure men jeg tror at vi springer ud i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, NSEllekilde said:

Dårlige oplevelser med kundeservice, manglende varer og dårlig kommunikation :unsure men jeg tror at vi springer ud i det :)

Har kun gode erfaringer med dem indtil videre da. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, NSEllekilde said:

Dårlige oplevelser med kundeservice, manglende varer og dårlig kommunikation :unsure men jeg tror at vi springer ud i det :)

Hmm ja ok. Altså jeg har aldrig snakket med deres kundeservice, men jeg bestilte en vare som ikke var på lager (og jeg vidste, at den ikke var på lager, jeg synes det stod tydeligt nok), og den kom før end forventet.

 

Jeg kan ikke heeeeelt greje deres pointsystem og hvornår pointene udløber, så jeg ville ikke vælge pixizoo pga det, men hvis de ellers er billigst med det, jeg ville have, ville jeg ikke tøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg læser herinde (og også andre steder i øvrigt), så tænker jeg virkelig på, hvor svært det må være at være "pårørende" til børnefamilier i dag. Jeg oplever det heldigvis ikke selv, men jeg kan virkelig godt forstå, der i mange familier er splid og konflikter :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Fru.Mor said:

Når jeg læser herinde (og også andre steder i øvrigt), så tænker jeg virkelig på, hvor svært det må være at være "pårørende" til børnefamilier i dag. Jeg oplever det heldigvis ikke selv, men jeg kan virkelig godt forstå, der i mange familier er splid og konflikter :unsure

 

Hvad tænker du på? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Barbamama said:

 

Hvad tænker du på? :unsure

Jeg synes, børnefamilier stiller mange "krav" og at der hurtigt opstår konflikter over julegaver, mad/slik, pakkekalender, fødselsdage, etc etc. Jeg har bare sådan tænkt på, at tingene har ændret sig rigtig meget ift børnefamilier og hvilke forventning de/vi har til andre mennesker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg synes, børnefamilier stiller mange "krav" og at der hurtigt opstår konflikter over julegaver, mad/slik, pakkekalender, fødselsdage, etc etc. Jeg har bare sådan tænkt på, at tingene har ændret sig rigtig meget ift børnefamilier og hvilke forventning de/vi har til andre mennesker :)

 

Tror du egentligt ikke det er allevegne? Altså at vi, børnefamilierne, har flere 'krav', ligesom at bedsteforældrene, de unge, de gamle, os som voksne, os som veninder, mændene i blandt osv osv osv generelt stiller flere 'krav'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER