SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

28 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er blevet indkaldt til en jobsamtale, og nu er jeg i tvivl om jeg overhovedet vil have jobbet :unsure

Alle jobsamtaler er god læring og du kan blive overrasket. Jeg tog den samtale hvor jeg er ansat nu med indstillingen "det job gider jeg ikke" og jeg har (Idag faktisk) været her 14 måneder og jeg elsker mit job og arbejdsplads. Og jeg var så nedkørt af tidligere oplevelser. Du mister intet ved at tage samtalen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Barbamama said:

 

Det skader vel ikke at tage ud og høre mere? :) Måske er de smaddersøde, så du alligevel er fristet? :)

 

3 minutes ago, SDB said:

Alle jobsamtaler er god læring og du kan blive overrasket. Jeg tog den samtale hvor jeg er ansat nu med indstillingen "det job gider jeg ikke" og jeg har (Idag faktisk) været her 14 måneder og jeg elsker mit job og arbejdsplads. Og jeg var så nedkørt af tidligere oplevelser. Du mister intet ved at tage samtalen. 

Jeg tager helt sikkert til samtalen! Men jeg skal virkelig overveje, om det er det rigtige job for mig nu. Det er svært! Og især med sådan en dårlig arbejdsoplevelse som jeg lige har haft.. Og så er der bare så mange andre overvejelser ift den ansættelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

 

Jeg tager helt sikkert til samtalen! Men jeg skal virkelig overveje, om det er det rigtige job for mig nu. Det er svært! Og især med sådan en dårlig arbejdsoplevelse som jeg lige har haft.. Og så er der bare så mange andre overvejelser ift den ansættelse.

 

Jeg kan godt forstå, hvis den dårlige oplevelse spøger, men lige mht til dén, tænker jeg da, det vil være bedre for dig at komme ud og få den oplevelse "erstattet" med en ny og god. :) Men jeg kender selvfølgelig ikke de andre overvejelser :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Barbamama said:

 

Jeg kan godt forstå, hvis den dårlige oplevelse spøger, men lige mht til dén, tænker jeg da, det vil være bedre for dig at komme ud og få den oplevelse "erstattet" med en ny og god. :) Men jeg kender selvfølgelig ikke de andre overvejelser :kram2

Ja, det vil helt sikkert være godt at erstatte det med en god oplevelse, men frygten for endnu en dårlig oplevelse sidder der bare.

De andre overvejelser går på transporttid, som jeg åbenbart ikke havde tjekket ordentligt, inden jeg søgte. Jobbet er til gengæld kun på 30 timer, så det kunne godt gå alligevel. Det er er vikariat til november, og jeg har jo planer om at blive gravid, så jeg ville muligvis ikke kunne fuldføre. Det kan man jo aldrig planlægge, men jeg ville alligevel føle mig som en røv, hvis jeg skulle gå på barsel to mdr før tid :unsure Og så er der lønnen. Den er ikke så skide god...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det gamle hus havde vi sådan et 'nej tak til reklamer og gratisaviser' på postkassen, det har vi endnu ikke fået på den nye og hold nu op hvor for man MEGET :blink 

Er det bare mig eller er det ikke noget svineri med alt det papirsforbrug? Postkassen kunne nær ikke åbnes fordi den var så fyldt her efter weekenden :o 

 

Nåmen nu har jeg da i hvert fald tilmeldt det igen og bestilt sådan et klistermærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

I det gamle hus havde vi sådan et 'nej tak til reklamer og gratisaviser' på postkassen, det har vi endnu ikke fået på den nye og hold nu op hvor for man MEGET :blink 

Er det bare mig eller er det ikke noget svineri med alt det papirsforbrug? Postkassen kunne nær ikke åbnes fordi den var så fyldt her efter weekenden :o 

 

Nåmen nu har jeg da i hvert fald tilmeldt det igen og bestilt sådan et klistermærke.

Ja, der er virkelig meget især her op til jul.

Jeg eeeeelsker at læse reklamer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, louisevibe said:

Ja, der er virkelig meget især her op til jul.

Jeg eeeeelsker at læse reklamer :rolleyes

 

Åh jamen det gør jeg i virkeligheden også, men jeg kan ikke få mig selv til at acceptere det overforbrug af ressourcer. Jeg sparer vidst også en smule ved ikke at blive for fristet :whistling 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Åh jamen det gør jeg i virkeligheden også, men jeg kan ikke få mig selv til at acceptere det overforbrug af ressourcer. Jeg sparer vidst også en smule ved ikke at blive for fristet :whistling 

Jeg køber meget sjældent noget alligevel. Det er så tosset. De fleste kan også ses på nettet. Det er virkelig en dårlig vane.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/12/2016 at 9:05 AM, Lady H said:

:kram øv, det er træls, at der skal ligge sådan en følelse hen over det minde.

 

Jeg vil dog tillade mig at pippe, at jeg tænker, at der må ligge mere bag ved, at dét at blive bedt om at optræde uden piercing bliver til en følelse af, at hun skammede sig over dig...

 

Min far hadede min storesøsters næsering af et godt hjerte - som gammel landmand så han sådan noget, som noget,  der hører hjemme på dyrene i stalden, og o øvrigt er min søsters næse ikke hendes bedste træk (:D). Men der er nu aldrig nogen, der har lavet en kobling derfra og så til, at han ikke skulle være pavestolt af hende i øvrigt :) 

 

On 10/12/2016 at 9:25 AM, Barbamama said:

 

Jeg tænker det samme. Jeg har selv haft en næse-dims (piercing kan den vel dårligt kaldes, når den var skudt i det der brusk på fløjen? :chin: ), som min far decideret forbød i sit hjem. Jeg var så godt nok så teenagerebelsk, at han endte med at æde den alligevel, men budskabet var klart: Jeg elsker dig og DU er altid velkommen, men din piercing er ikke. Hvis jeg havde haft den på en af hans bryllupsdage, tror jeg at han havde bedt mig indtrængende om at tage den ud.

 

I den lidt mindre dramatiske afdeling, men i mine øjne måske lidt det samme, så havde han det også forfærdeligt over, at jeg som teenager fik klippet mit hår (forholdsvist) kort og med jævne mellemrum farvet. Jeg lignede en helt normal og forholdsvis uskyldig teenager og hårfarverne var ikke bevidst unaturlige (at de så var lidt mislykkede er en anden sag, haha), men jeg lignede jo heller ikke længere hans lille pige, og jeg tror egentlig, at det var dét, det gjorde ondt. Hans baby var pludselig "voksen", og det var ikke fordi den "voksne" var forkert, men det var vemodigt.

 

Måske har din mor ikke forbundet din piercing med udløbet barndom, men så har hun måske forbundet den med noget andet. Jeg synes heller ikke, at den er skæmmende, men sådan kan vi jo forbinde ting med noget forskelligt. Da min far hørte "næsepiercing" så han straks sin lille pige blive en punker med mowhawk og tatoveringer. :lol 

 

Jeg tænker også, at det langt fra er sikkert at din mor har lavet en kobling mellem piercingen og dig. Selv lægger jeg ikke ret meget af min identitet i hverken mine smykker eller mit tøj. Jeg var ikke min næsepiercing og den var ikke mig. Jeg syntes bare, den så pæn ud. Og du kan jo have det helt anderledes og det er jo helt ok :) Men bare for at sige, at måske var det vitterligt kun det lille stykke metal, din mor var ked af, og ikke hjernen og hjertet, der havde valgt det :kram 

 

Puh blev det ikke lidt rodet? :chin::oops 

 

Tak for svar I to :) Jo, der ligger helt sikkert mere i det, end bare ovenstående episode. Det er sådan en generel følelse som er gået igen mange gange. Lige pt. handlede det så om, at min mand og jeg gerne ville have holdt jul i vores nye hus, men det var der bestemt ikke stemning for blandt min mor og bedstemor. Problemet værende, at "vi jo ikke var flyttet rigtigt ind endnu". Og sådan kan man så åbenbart ikke holde jul. Hvor min mand og jeg havde tænkt, at hvis bare vi havde bord og stole at spise ved, pyntet op i stuen og et hyggeligt juletræ, en sofa osv. til at sidde i bagefter, så var det fint. Og vi syntes at det kunne have været en god måde at starte med at fylde vores nye hus med gode minder på. Men vi ser så bare forskelligt på den slags.

 

Jeg synes jo i langt højere grad at det bare burde handle om at være sammen og hygge sig med hinanden, end om at ens hjem lige er perfekt indrettet - eller hvilke piercinger man render rundt med, for den sags skyld. Tror bare jeg ærgrer mig lidt over, at vi har så forskellige prioriteringer af hvad der er vigtigt, før det kan blive 'en god dag'. Og at jeg synes, at hendes er lidt overfladiske :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, JustMe said:

Helt ærligt, så ville jeg faktisk også synes det var pænt træls at skulle fejre jul i et hus hvor der reelt set ikke er nogen der bor fuldt endnu... Jeg er enig i, at i teorien burde en stol og sidde på, et bord til maden, tallerkner, en sofa og et juletræ være nok, men jeg må indrømme at jeg ville have svært ved at føle mig tilpas eller slappe af. Mit hoved ville simpelthen være på konstant overarbejde ift. om der var de ting der skulle bruges, om der nu er toilet-papir nok, hvad man gør hvis der ikke er nok and etc. Sådanne små åndssvage bekymringer - også som gæst - som ville skabe rent kaos i mit hoved. Jeg har BRUG for at huset vi skal være i er 'klart'. 

 

Noget helt andet er, I har jo fuld ret til at beslutte at I 3 holder jul i jeres nye hus, og hvis din familie vil holde jul sammen med jer, så må de kommer til jeres nye hus. Det må være op til dig at mærke efter hvad der er vigtigst.

 

Altså jeg tænker, at de da må stole på, at jeg selvfølgelig ikke inviterer til jul i et hus, hvor der mangler toiletpapir (eller andet essentielt) :D Men det gør de så ikke. Tror at min mors bekymringer, er mange af de samme som dem du nævner faktisk :chin: Hun kan ikke 'overskue det', som hun siger. Eller først var det min bedstemor som i følge min mor ikke 'kunne overskue det', men da jeg pressede hende lidt på det, viste det sig så, at det vist egentlig mest var hende.

 

Det er så fair nok, nu holder vi så jul hos hende. Hvilket altid foregår på en måde, som jeg ikke er investeret i. Så julestemningen er lidt i minus her pt. Men så er alt på den anden side bare som det plejer at være :rolleyes Havde nok bare glædet mig lidt til at kunne starte egne traditioner og være med til at påvirke julen lidt, men det må så blive en anden god gang. At holde jul for os selv, vil jeg ikke byde min bedstemor (som ikke bare kan komme selv, men hænger uløseligt sammen med min mor), for julen betyder rigtig meget for hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, JustMe said:

Helt ærligt, så ville jeg faktisk også synes det var pænt træls at skulle fejre jul i et hus hvor der reelt set ikke er nogen der bor fuldt endnu... Jeg er enig i, at i teorien burde en stol og sidde på, et bord til maden, tallerkner, en sofa og et juletræ være nok, men jeg må indrømme at jeg ville have svært ved at føle mig tilpas eller slappe af. Mit hoved ville simpelthen være på konstant overarbejde ift. om der var de ting der skulle bruges, om der nu er toilet-papir nok, hvad man gør hvis der ikke er nok and etc. Sådanne små åndssvage bekymringer - også som gæst - som ville skabe rent kaos i mit hoved. Jeg har BRUG for at huset vi skal være i er 'klart'. 

 

Noget helt andet er, I har jo fuld ret til at beslutte at I 3 holder jul i jeres nye hus, og hvis din familie vil holde jul sammen med jer, så må de kommer til jeres nye hus. Det må være op til dig at mærke efter hvad der er vigtigst.

 

:ditto

 

Kan din mor og bedstemor ikke holde jul sammen de to? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Barbamama said:

 

:ditto

 

Kan din mor og bedstemor ikke holde jul sammen de to? :)

 

Det kan de og det gør de. Men julen betyder meget for dem begge (af religiøse årsager for min bedstemor og af traditionelle for min mor) og de ville blive helt knuste, hvis vi meldte ud, at nu holdt vi bare jul for os selv og de har glædet sig til at holde jul med M. Det ville de slet ikke kunne forstå eller acceptere og jeg ville officielt have ødelagt både julen og familien - igen <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Alura said:

 

Det kan de og det gør de. Men julen betyder meget for dem begge (af religiøse årsager for min bedstemor og af traditionelle for min mor) og de ville blive helt knuste, hvis vi meldte ud, at nu holdt vi bare jul for os selv og de har glædet sig til at holde jul med M. Det ville de slet ikke kunne forstå eller acceptere og jeg ville officielt have ødelagt både julen og familien - igen <_< 

 

Puha, ej okay, det er jo mega unfair, men jeg kan godt forstå dit valg. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Barbamama said:

 

Puha, ej okay, det er jo mega unfair, men jeg kan godt forstå dit valg. :kram

 

Jeg tror at det som jeg synes er træls, er følelsen af at skulle passe ind i et eller andet forudforfattet manuskript, som er opskriften på en andens perfekte jul. Jeg har for eksempel måttet love min mor, at M. undtagelsesvis godt må sidde i højstolen ved bordet (på trods af at hun ikke kan sidde selv endnu) under julemiddagen, for ellers bliver det åbenbart ikke 'rigtig jul'. Aner ikke hvorfor det er så vigtigt, men det er det åbenbart...


Det virker også til at irritere min mor grænseløst at hverken min mand eller jeg vil spise and (fordi vi helt er gået væk fra at spise kød herhjemme) og hun har seriøst spurgt mig mindst 15 gange nu, sådan i løbet af den sidste måneds tid, "skal I så slet ikke have and?". Nej, og det ændrer sig sgu ikke bare fordi du spørger lidt mere :prik

 

Sidst hun var her, fik hun serveret vegetarmad i fire dage og det har åbenbart også sat dybe spor. Så meget så hun på sidste dag følte trang til at fortælle mig, at "nu skulle hun godt nok hjem og have noget kød!". Fint med mig. Da hun så kom hjem følte hun trang til at ringe og fortælle mig, at nu havde hun fået noget kød. Det svarede jeg så meget neutralt og undvigende på. Næste dag ringede hun så igen for at fortælle, at nu havde hun fået noget mere kød og her dristede jeg mig så til (med et glimt i øjet) at sige: "Nå, men du får da sat nogle dyr til livs mor". Hvorefter hun så bliver irriteret og nærmest vrisser: "Åhhh! Du er også altid så hellig!" :blink Seriøst, hvad forventes jeg at svare på den slags? 

 

Igen bare den der følelse af, at jeg er 'hende der altid skal være på tværs' med mine mærkelige idéer. Min familie, og min mor især, har aldrig været blege for at himle med øjnene af mig. Og hun har da i øvrigt selv indrømmet tidligere, at hun var flov over at følges med mig, da jeg var teenager, fordi jeg så mærkelig ud. Ret skal være ret, jeg var også flov over hende da jeg var teenager, men det er vist sådan meget normalt. Jeg ville tro at man var kommet sig lidt mere over den slags med alderen :rolleyes Nå, det er vist bare en hel masse små episoder, der har hobet sig op for mig med tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Alura said:

 

Jeg tror at det som jeg synes er træls, er følelsen af at skulle passe ind i et eller andet forudforfattet manuskript, som er opskriften på en andens perfekte jul. Jeg har for eksempel måttet love min mor, at M. undtagelsesvis godt må sidde i højstolen ved bordet (på trods af at hun ikke kan sidde selv endnu) under julemiddagen, for ellers bliver det åbenbart ikke 'rigtig jul'. Aner ikke hvorfor det er så vigtigt, men det er det åbenbart...


Det virker også til at irritere min mor grænseløst at hverken min mand eller jeg vil spise and (fordi vi helt er gået væk fra at spise kød herhjemme) og hun har seriøst spurgt mig mindst 15 gange nu, sådan i løbet af den sidste måneds tid, "skal I så slet ikke have and?". Nej, og det ændrer sig sgu ikke bare fordi du spørger lidt mere :prik

 

Sidst hun var her, fik hun serveret vegetarmad i fire dage og det har åbenbart også sat dybe spor. Så meget så hun på sidste dag følte trang til at fortælle mig, at "nu skulle hun godt nok hjem og have noget kød!". Fint med mig. Da hun så kom hjem følte hun trang til at ringe og fortælle mig, at nu havde hun fået noget kød. Det svarede jeg så meget neutralt og undvigende på. Næste dag ringede hun så igen for at fortælle, at nu havde hun fået noget mere kød og her dristede jeg mig så til (med et glimt i øjet) at sige: "Nå, men du får da sat nogle dyr til livs mor". Hvorefter hun så bliver irriteret og nærmest vrisser: "Åhhh! Du er også altid så hellig!" :blink Seriøst, hvad forventes jeg at svare på den slags? 

 

Igen bare den der følelse af, at jeg er 'hende der altid skal være på tværs' med mine mærkelige idéer. Min familie, og min mor især, har aldrig været blege for at himle med øjnene af mig. Og hun har da i øvrigt selv indrømmet tidligere, at hun var flov over at følges med mig, da jeg var teenager, fordi jeg så mærkelig ud. Ret skal være ret, jeg var også flov over hende da jeg var teenager, men det er vist sådan meget normalt. Jeg ville tro at man var kommet sig lidt mere over den slags med alderen :rolleyes Nå, det er vist bare en hel masse små episoder, der har hobet sig op for mig med tiden...

 

Uden nogensinde at haft diskutioner om hverken piercinger eller vegetarmad, vil jeg alligevel sige: I get it. :kram

 

Jeg tror måske, der bare er et eller andet med den generation :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Barbamama said:

 

Uden nogensinde at haft diskutioner om hverken piercinger eller vegetarmad, vil jeg alligevel sige: I get it. :kram

 

Jeg tror måske, der bare er et eller andet med den generation :chin:

 

Haha, ja det er også bare det, som min mand og jeg er blevet enige om herhjemme; at der vist bare er et eller andet med den generation :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, JustMe said:

:lol jamen det der jo heller ikke fordi jeg klandrer dig for ikke at tænke påmtoiletpapir, og man kan bestemt sagtens glemme toiletpapir også selvom man har boet i huset LÆNGE! Men hovedet kan indimellem bare ikke følge logik :-)

 

mht dit svar til BBM - jeg kan godt forstå dig! Det er jo ikke en enkelt ting, det er kulminationen af mange ting. Så længe man ikke forventer de disker op med specialretter, så ville jeg nok bare tænke af så var der mere and til mig :lol 

 

men jeg forstår dig... jeg tror måske også det er en generations-ting, og mange af tingene kan jeg nikke genkendende til :kiss 

 

Haha, altså det sjove lige i det her tilfælde er nok, at jeg aldrig glemmer eller løber tør for toiletpapir :D Virkelig! Jeg er sådan lidt prepper agtig med den slags og har boet laaangt ude på landet (hvor man risikerer at sne inde eller være uden el, varme og vand i flere døgn ad gangen) længe, så jeg har altid huset fyldt med både mad og diverse til mindst en måned frem ad gangen. (Men hvor skulle du også vide det fra? :kiss ) Og lige nøjagtig toiletpapir har vi altså altid masser af. Faktisk var min mor engang herovre, hvor vi lige havde fyldt vores lager op og havde i omegnen af 200 ruller toiletpapir i diverse skabe rundt omkring. Det var så også galt, for det var åbenbart sært og sådan lidt til en side. Det blev der også himlet med øjnene over :rolleyes I just can't win with her :lol 

 

Og vi forventer ingen specialretter eller særlige hensyn, men tager selv det med, som vi gerne vil spise udover det, som vi ved der bliver serveret.

 

Og ja; måske var der bare noget i vandet, da den generation var unge :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var ansøgningsfrist på en stilling igår og der stod i annoncen at der er samtaler på fredag. Hvornår skal man så regne med at hører noget, hvis man skal til samtale ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Alura said:

 

Haha, altså det sjove lige i det her tilfælde er nok, at jeg aldrig glemmer eller løber tør for toiletpapir :D Virkelig! Jeg er sådan lidt prepper agtig med den slags og har boet laaangt ude på landet (hvor man risikerer at sne inde eller være uden el, varme og vand i flere døgn ad gangen) længe, så jeg har altid huset fyldt med både mad og diverse til mindst en måned frem ad gangen. (Men hvor skulle du også vide det fra? :kiss ) Og lige nøjagtig toiletpapir har vi altså altid masser af. Faktisk var min mor engang herovre, hvor vi lige havde fyldt vores lager op og havde i omegnen af 200 ruller toiletpapir i diverse skabe rundt omkring. Det var så også galt, for det var åbenbart sært og sådan lidt til en side. Det blev der også himlet med øjnene over :rolleyes I just can't win with her :lol 

 

Og vi forventer ingen specialretter eller særlige hensyn, men tager selv det med, som vi gerne vil spise udover det, som vi ved der bliver serveret.

 

Og ja; måske var der bare noget i vandet, da den generation var unge :P 

 

Vores forældre manglede måske babyklar.dk til at udvikle sig som forældre :badgirl  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 minutes ago, MariaPiesen said:

Hvis det var ansøgningsfrist på en stilling igår og der stod i annoncen at der er samtaler på fredag. Hvornår skal man så regne med at hører noget, hvis man skal til samtale ? 

 

Senest torsdag, ville jeg gå ud fra. Men det er godt nok kort varsel, sådan i forhold til planlægning, synes jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Vores forældre manglede måske babyklar.dk til at udvikle sig som forældre :badgirl  

 

Haha, ja måske det havde hjulpet på sagen :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Alura said:

 

Jeg tror at det som jeg synes er træls, er følelsen af at skulle passe ind i et eller andet forudforfattet manuskript, som er opskriften på en andens perfekte jul. Jeg har for eksempel måttet love min mor, at M. undtagelsesvis godt må sidde i højstolen ved bordet (på trods af at hun ikke kan sidde selv endnu) under julemiddagen, for ellers bliver det åbenbart ikke 'rigtig jul'. Aner ikke hvorfor det er så vigtigt, men det er det åbenbart...

 

 

Åh det er vores jul sidste år - bare svigermor. Vi var 12 mand. Johan sov lorte eftermiddagslur, og var total overtræt og tog sig en ordentlig skrigetur lige inden maden. Han fandt ro, lå på gulvet på en dyne og hyggede med et par bleer og udsigten til mor. Så nu ku han da godt komme op i den højstol (han som 4,5 måneder gammel sad pæææænt usikkert i) :rolleyes 

Han blev selvfølgelig liggende på gulvet hvor han hyggede sig og var skærmet for en masse voksne der ønskede sig en masse af ham. Hun hylede næsten fordi han ikke kom op, sgu! :prik  

 

total lille detalje, men kan godt forstå du irriterer dig lidt, vil jeg bare sige :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Alina89 said:

 

Åh det er vores jul sidste år - bare svigermor. Vi var 12 mand. Johan sov lorte eftermiddagslur, og var total overtræt og tog sig en ordentlig skrigetur lige inden maden. Han fandt ro, lå på gulvet på en dyne og hyggede med et par bleer og udsigten til mor. Så nu ku han da godt komme op i den højstol (han som 4,5 måneder gammel sad pæææænt usikkert i) :rolleyes 

Han blev selvfølgelig liggende på gulvet hvor han hyggede sig og var skærmet for en masse voksne der ønskede sig en masse af ham. Hun hylede næsten fordi han ikke kom op, sgu! :prik  

 

total lille detalje, men kan godt forstå du irriterer dig lidt, vil jeg bare sige :kram 

 

Ih guder hvor synes jeg det er ucharmerende af voksne mennesker der opfører sig SÅ egoistisk! Der er en verden ud over næsetippen :prik 

 

Godt Johans søde mor ikke lod sig presse! :kram2 og :respekt det kan faktisk være helt svært at holde på sit overfor sådanne pattebørn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Ih guder hvor synes jeg det er ucharmerende af voksne mennesker der opfører sig SÅ egoistisk! Der er en verden ud over næsetippen :prik 

 

Godt Johans søde mor ikke lod sig presse! :kram2 og :respekt det kan faktisk være helt svært at holde på sit overfor sådanne pattebørn. 

 

Man kan virkelig undre sig indimellem...

I år er de første par kommentarer allerede fløjet over bordet "det gør jo ikke noget han bliver lidt træt juleaften, det er alle børn der." Sagt som reaktion på at vi

melder ud at vi gerne vil holde julen her, fordi det så netop ik er nogen sag og smide ham i han egen seng når han bliver træt og rytmen ikke bliver alt for fucked allerede D 24, for vores juleuge indeholder en del arrangementer. Plus han sover proportionelt dårligere jo mere overtræt han er.. og han forstår ikke riiiigtigt konceptet jul, 16,5 måneder gammel :P 

Hvorfor, hvorfor blande sig i det - og allerede så længe inden jul (vi er tilbage i november) :rolleyes 

 

og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Alina89 said:

 

Man kan virkelig undre sig indimellem...

I år er de første par kommentarer allerede fløjet over bordet "det gør jo ikke noget han bliver lidt træt juleaften, det er alle børn der." Sagt som reaktion på at vi

melder ud at vi gerne vil holde julen her, fordi det så netop ik er nogen sag og smide ham i han egen seng når han bliver træt og rytmen ikke bliver alt for fucked allerede D 24, for vores juleuge indeholder en del arrangementer. Plus han sover proportionelt dårligere jo mere overtræt han er.. og han forstår ikke riiiigtigt konceptet jul, 16,5 måneder gammel :P 

Hvorfor, hvorfor blande sig i det - og allerede så længe inden jul (vi er tilbage i november) :rolleyes 

 

og tak :kiss

Storm er 3, og han kommer altså også i seng til nogenlunde normal tid juleaften, præcis som han også  gør nytårsaften, til fødselsdage osv.. Det er ikke så meget muggen over det, men kan da godt fornemme på især svigerforældrene, at de synes det er lidt hysterisk. Men Storm sover præcis også så ringe når han bliver for træt, og så er natten og minimum hele dagen efter smadret. Så sån' er det! ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER