SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Hvilken købte du? De er altså også lækre begge 2 ;)

Den tykke bløde en, for den anden virkede ret tynd og mere som en almindelig cardigan.

Den skal bruges når han sover udenfor, nu her under dyne og derefter i voksi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alberte har den strikkede til lurer i vuggestuen, den bløde havde hun til bilturer

Bliver den strikkede mindre hullet efter vask? Jeg synes nemlig at den virkede ret tynd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man ryster kalenderen, bliver der så plads til flere aftaler? Og hvis man maser, trykker, presser og skubber, bliver der så også tid til søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man ryster kalenderen, bliver der så plads til flere aftaler? Og hvis man maser, trykker, presser og skubber, bliver der så også tid til søvn?

Yep

I wonderland, kan man det hele nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem var det, der gerne ville holde noget tupperwareparty? :chin:

Vi havde snakken i en smalltalktråd, men det er efterhånden noget tid siden, og jeg kan ikke lige finde det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er liiidt utålmodig... Nu må den pakke fra Nøstebarn godt dukke op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver den strikkede mindre hullet efter vask? Jeg synes nemlig at den virkede ret tynd

Vores er slet ikke tynd, måske det ikke er den samme - den er grå fra 808

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem var det, der gerne ville holde noget tupperwareparty? :chin:

Vi havde snakken i en smalltalktråd, men det er efterhånden noget tid siden, og jeg kan ikke lige finde det :(

Blomst27? Hvis jeg ikke husker helt ude i hampen altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomst27? Hvis jeg ikke husker helt ude i hampen altså

Ja - men der var en til :) Tumlepigen måske? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er slet ikke tynd, måske det ikke er den samme - den er grå fra 808

Det var den jeg kiggede på også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den jeg kiggede på også

Så må det være den samme - vi er glade for den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om havregrøds chips skak være på køl ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt om man skulle gøre en indsats for at tabe sig :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lidt om man skulle gøre en indsats for at tabe sig :chin:

Du ku jo altid starte med at booste sundheden? ;) ud med junk og ind med lækkert sundt og motion?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ku jo altid starte med at booste sundheden? ;) ud med junk og ind med lækkert sundt og motion?

Jamen det skulle i givet fald også være "metoden". Jeg ved bare ikke helt om jeg gider. :P Det føles ikke sådan RIGTIG afgørende for min livskvalitet og jeg er skisme blevet glad for bland selv og cola :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det skulle i givet fald også være "metoden". Jeg ved bare ikke helt om jeg gider. :P Det føles ikke sådan RIGTIG afgørende for min livskvalitet og jeg er skisme blevet glad for bland selv og cola :blush

Hvis du har det godt med dig selv, er der da ingen grund til at prøve på at tabe dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har det godt med dig selv, er der da ingen grund til at prøve på at tabe dig :)

Jamen jeg har det såmænd fint, men altså hvis et vægttab sådan lige faldt ned i hovedet på mig, så ville jeg ikke klage. Og så lurer jeg også lidt på om en sundere livsstil måske ville hjælpe den dersens mens på vej :chin:

+ jeg forudser at mit kommende, gravide, hormonelle jeg er mindre laidback med min overvægt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har det såmænd fint, men altså hvis et vægttab sådan lige faldt ned i hovedet på mig, så ville jeg ikke klage. Og så lurer jeg også lidt på om en sundere livsstil måske ville hjælpe den dersens mens på vej :chin:

+ jeg forudser at mit kommende, gravide, hormonelle jeg er mindre laidback med min overvægt :chin:

Ja ok, godt ord igen. Måske bare prøve at begrænse cola og slik for en periode? Altså, jeg må få det en gang mindre om ugen end pt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har det såmænd fint, men altså hvis et vægttab sådan lige faldt ned i hovedet på mig, så ville jeg ikke klage. Og så lurer jeg også lidt på om en sundere livsstil måske ville hjælpe den dersens mens på vej :chin:

+ jeg forudser at mit kommende, gravide, hormonelle jeg er mindre laidback med min overvægt :chin:

Et vægttab før graviditet vil da helt sikkert være en fordel, hvis du lå på grænsen til at få konstateret gdm sidste gang tænker jeg.

Og så er det generelt godt for ens velvære og selvtillid synes jeg. Jeg burde også gå i gang, men lige i aften smager tobletone såååå gooodt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok, godt ord igen. Måske bare prøve at begrænse cola og slik for en periode? Altså, jeg må få det en gang mindre om ugen end pt?

Sorry det var slet ikke ment surt :kram2 Men jaeh måske :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har det såmænd fint, men altså hvis et vægttab sådan lige faldt ned i hovedet på mig, så ville jeg ikke klage. Og så lurer jeg også lidt på om en sundere livsstil måske ville hjælpe den dersens mens på vej :chin:

+ jeg forudser at mit kommende, gravide, hormonelle jeg er mindre laidback med min overvægt :chin:

Well, i hvert fald er der jo detaljen med risikoen for graviditetsdiabetes :chin: og så den yderst tungtvejende faktor, at jeg synes, at dine kost-/motions-/vægttråde er ret sjove :D

Jo bedre form, du er i ved en eventuel graviditet, des bedre er dine chancer vel også for at komme igennem uden for mange fysiske gener :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et vægttab før graviditet vil da helt sikkert være en fordel, hvis du lå på grænsen til at få konstateret gdm sidste gang tænker jeg.

Og så er det generelt godt for ens velvære og selvtillid synes jeg. Jeg burde også gå i gang, men lige i aften smager tobletone såååå gooodt :P

Ja og det var jeg jo, nu du siger det. Hmm må nok hellere tage tilløb til det. Måske imorgen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, i hvert fald er der jo detaljen med risikoen for graviditetsdiabetes :chin: og så den yderst tungtvejende faktor, at jeg synes, at dine kost-/motions-/vægttråde er ret sjove :D

Jo bedre form, du er i ved en eventuel graviditet, des bedre er dine chancer vel også for at komme igennem uden for mange fysiske gener :chin:

Haha at underholde dig og bk er et godt argument for alt :lol

(At undgå) gener i graviditeten motiverer mig ikke. Jeg var i mit livs bedste form, da jeg blev gravid med V (det var jo lige efter brylluppet ;)) og jeg havde det stadig af helvede til :rolleyes

Men jaeh, det der diabetes, pyyyyh... Det kunne jeg egentlig godt tænke mig at springe over :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry det var slet ikke ment surt :kram2 Men jaeh måske :chin:

Det blev heller ikke opfattet surt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev heller ikke opfattet surt ;)

Arh ok godt! Jeg var lidt i tvivl, hvordan jeg skulle forstå dit indlæg, og frygtede at det lød som om, jeg havde snappet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER