SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Syns faktisk det er lidt hyggeligt at vågne tidligt søndag morgen til lyden af plaskregn - og så bare putte i sengen og lade være med at gå ud  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lilly er jo henvist til en børnepsykolog ved PPR som vi ikke har hørt fra endnu. I sidste uge var Lilly syg, men da vi kom fredag lå der en post-it i hendes rum hvor der bare stod at Lilly skulle være der inden kl 9 på mandag fordi talepædagogen kommer. Jeg blev lidt forvirret og spurgte stuepædagogen, som henviste til lederen, som ikke lige var der... Og så havde jeg et travlt program med zoneterapi og fik ikke ringet senere. Så nu er jeg stadig forvirret og noget i tvivl om hvad der skal ske i morgen. Mon vi forventes at deltage i mødet, eller er det bare talepædagogen der vil se Lilly? Altså jeg har ikke noget imod det, hvis de syns det gir mening, men aftalen ved sidste møde var egentlig at det var børnepsykologen der skulle se Lilly, og at talepædagogen måske skulle inddrages senere. Så ja, jeg forstår faktisk ikke hvad formålet præcis er og ærgrer mig over jeg ikke nåede at ringe og bede om en uddybende forklaring. Vil de teste Lilly eller er det bare for at talepædagogen selv kan danne sig en ide om hendes sproglige niveau (og kan hun det uden tests?)... Lige nu har jeg bare sådan en fornemmelse af at PPR ikke rigtig selv har styr på hvad højre og venstre hånd foretager sig.

 

:chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns faktisk det er lidt hyggeligt at vågne tidligt søndag morgen til lyden af plaskregn - og så bare putte i sengen og lade være med at gå ud  :7himmel

Det lyder som en dejlig morgel :)

Ville ønske jeg kunne gøre ligeså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ringe ang. et job et dag, som bare er drømmejobbet! Men jeg er simpelthen så nervøs for det, og pludselig aner jeg ikke, hvad jeg skal sige :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ringe ang. et job et dag, som bare er drømmejobbet! Men jeg er simpelthen så nervøs for det, og pludselig aner jeg ikke, hvad jeg skal sige :unsure

Du er en sej kvinde som forfølger sine drømme. Fortæl hvem du er, hvorfor du brænder for det, hvad Du kan tilbyde og ellers så vær dig selv :kiss

Sender god tlf karma og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er en sej kvinde som forfølger sine drømme. Fortæl hvem du er, hvorfor du brænder for det, hvad Du kan tilbyde og ellers så vær dig selv :kiss

Sender god tlf karma og :goodluck

Du er sguda en stjerne! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er en sej kvinde som forfølger sine drømme. Fortæl hvem du er, hvorfor du brænder for det, hvad Du kan tilbyde og ellers så vær dig selv :kiss

Sender god tlf karma og :goodluck

Det er så sandt, som det er sagt!!! Go, go, go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg fik snakket med den søde talepædagog i dag, hun vil lave to test med Lilly, i dag og i morgen, og tale med os om det i næste uge. Og så vil hun rykke børnepsykologen for at lave sin del. Åbenbart er Lilly henvist til begge, jeg havde bare ikke helt forstået hvordan det fungerer, men de laver jo hvert deres så det blir en ting ad gangen. Må nok indrømme jeg er mest spændt på psykologen, for sproget syns jeg der er fremgang i, især med forståelsen som har været bagefter (og sikkert stadig er det ifht alder, men altså, udvikling må være det som tæller?).

 

Lilly havde en dårlig morgen, den halve time jeg var i bh med hende havde hun 3 sammenbrud over små ting og hylede i stedet for at snakke :( Håber hun får en god dag alligevel men det er ikke så rart at efterlade et barn der virker så "sart".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep ;) Jeg fik opkaldet overstået, og selvom hun ikke umiddelbart mente, jeg ville komme i betragtning, opfordrede hun mig alligevel til at søge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep ;) Jeg fik opkaldet overstået, og selvom hun ikke umiddelbart mente, jeg ville komme i betragtning, opfordrede hun mig alligevel til at søge :)

Fedt fru mor.

Det er altid en sejer i sig selv at kontakte dem :)

Uanset om man får det eller ej, gir det bare en skub i den positive retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fru mor.

Det er altid en sejer i sig selv at kontakte dem :)

Uanset om man får det eller ej, gir det bare en skub i den positive retning :)

Ja, du har helt ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med facebook er lige noget mærkelig noget...

 

Et familiemedlem har postet et billede af sit barn, som er blevet klippet. Forventningen er jo klart at man skriver "Hvor er det blevet fint...." "Smukke unge" og ting i den dur. Og jeg sidder bare og tænker "Arj, det var så meget bedre før" :lol :lol Men det skriver man jo ikk, vel?

 

Vi står overfor at få Maja klippet her snart, fordi det er bare MEGA langt og trænger virkelig til at blive klippet pænt. Hun er ved at gro pandehåret ud, og det er endelig ved at have en lidt mere anstændig længde end den der ned i øjnene fase, men jeg ved også at der bestemt er risiko for, at hun vil få lidt det der look med at man liiiige skal vente med at bedømme hendes frisure til pandehåret er groet mere med ud - men jeg ville da blive mega mopset hvis nogen skrev "Ej, det er da mega synd at hun er blevet klippet" :lol

 

Altså handler facebook jo bare om at man gerne vil have en masse skulderklap!

Er det ikke sådan mange steder i livet :) men jo fb er vel et af de ultimative "se mig" steder. Man behøver jo ikke like alt.

 

Man kan godt klippe de yderste spidser på det voksende pandehår og ellers klippe resten i passende længde. Så indhentes det sikkert næste gang. Her er vi hjulpet lidt af krøller, så ses det mindre, men jeg må stadig sætte Lillys "pandehår" så det ikke smutter ud af hestehaler og fletninger i løbet af dagen selv om det er rimeligt langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke om jeg begriber, hvorfor min kollega skal være så skide sur hele tiden! :blink MUST STAY POSITIVE!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig få løn for at være på babyklar? Lige nu ligger jeg som den mest aktive i dag, og jeg har planer om at bruge 4 timer mere herinde :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig få løn for at være på babyklar? Lige nu ligger jeg som den mest aktive i dag, og jeg har planer om at bruge 4 timer mere herinde :lolhit

Nope men jeg tror på det gir god karma - der er mange som trænger til et kram, lidt anerkendelse, et råd eller bare en venlig bemærkning (og tak!) ;) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope men jeg tror på det gir god karma - der er mange som trænger til et kram, lidt anerkendelse, et råd eller bare en venlig bemærkning (og tak!) ;) :7himmel

 

God karma er jo også en slags løn ;)

Jeg prøver at bruge min dag effektivt med at dele en masse krammere og gode råd ud så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God karma er jo også en slags løn ;)

Jeg prøver at bruge min dag effektivt med at dele en masse krammere og gode råd ud så :D

:D

En god sags tjeneste går vist under frivilligt arbejde ;) Men giver godt for velværet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

En god sags tjeneste går vist under frivilligt arbejde ;) Men giver godt for velværet :)

 

Så det, du siger er, at jeg kan skrive det på min ansøgning til studie under frivilligt arbejde? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, jeg spammer i dag :blush

Følgende samtale har lige fundet sted:

 

Mig: "receptionen, det er R"

Ham: "hello, good afternoon"

Mig "Hello" (som i "ja, hej")

Ham: "Hello, good afternoon"

Mig: "Hello"

Ham: "Hello, good afternoon"

Mig: "good afternoon!!!"

 

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sorry, jeg spammer i dag :blush

Følgende samtale har lige fundet sted:

 

Mig: "receptionen, det er R"

Ham: "hello, good afternoon"

Mig "Hello" (som i "ja, hej")

Ham: "Hello, good afternoon"

Mig: "Hello"

Ham: "Hello, good afternoon"

Mig: "good afternoon!!!"

 

:lolhit

:D

 

Hallo hallo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, jeg spammer i dag :blush

Følgende samtale har lige fundet sted:

Mig: "receptionen, det er R"

Ham: "hello, good afternoon"

Mig "Hello" (som i "ja, hej")

Ham: "Hello, good afternoon"

Mig: "Hello"

Ham: "Hello, good afternoon"

Mig: "good afternoon!!!"

:lolhit

:D :D :D

(Er det ikke fordi, han ventede på at du sagde noget a la "How may I help you?"? :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D :D

(Er det ikke fordi, han ventede på at du sagde noget a la "How may I help you?"? :chin:)

 

Jo, det gjorde han jo nok, men det var helt skørt, han bare gentog det samme så mange gang - altså, ordret og med fuldstændig samme toneleje :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man normalt bruger undskyldningen 'jamen babyen sov ikke (særligt meget)' - overfor alt, fx: oprydning, tøjvask, planlægning, at selv ligne udskidt æblegrød osv osv osv.

Hvad siger man så når babyen rent faktisk HAR sovet en god lur? Men man brugte HELE luren på at strikke?

Lyver man? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man normalt bruger undskyldningen 'jamen babyen sov ikke (særligt meget)' - overfor alt, fx: oprydning, tøjvask, planlægning, at selv ligne udskidt æblegrød osv osv osv.

Hvad siger man så når babyen rent faktisk HAR sovet en god lur? Men man brugte HELE luren på at strikke?

Lyver man? :rolleyes

Du trængte til en pause ;) Det er da fair nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER