SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Har I andre fundet jeres vinterjakker frem?

Nej, og der fortrød jeg mega meget da jeg skulle vente 15 minutter på toget i morges...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men jeg går altid efter 'hellere for varmt end for koldt'. Man kan jo altid tage tøj af ;)

 

God pointe! Det troede jeg også, jeg gjorde i dag, men 6!!!! grader?! :o Det var jeg ikke forberedt på :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke engang strømper endnu ;)

 

Arh, så kommer du vist ikke meget udenfor? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vinter jakke hænger klar....har dog klaret mig endnu med min soft shell...men er heller ikke så tit ude før mellem 8 og 9 hvor det er knap så koldt...men ja varer nok ikk mange dage før den er i brug ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temperatur siger 6 grader lige nu.

Vinterjakke kommer hvertfald på idag

 

Jeps, også 6 grader her til morgen :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, og der fortrød jeg mega meget da jeg skulle vente 15 minutter på toget i morges...

 

Det samme her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I andre fundet jeres vinterjakker frem?

Nej, har hverken jakke eller strømper på endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, har hverken jakke eller strømper på endnu..

 

Øh, det forstår jeg slet ikke. Kommer du ikke så meget udenfor? 6 grader uden strømper og jakke lyder meget koldt! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, så kommer du vist ikke meget udenfor? ;)

Haha jo, jeg fortrød godt nok også i går. Så i dag må jeg have strømper på. Øv! Jeg hader strømper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, det forstår jeg slet ikke. Kommer du ikke så meget udenfor? 6 grader uden strømper og jakke lyder meget koldt! :o

Jo, flere gange i løbet af dagen. Jeg er bare meget varm generelt... Den eneste grund til vinduet i soveværelset er lukket - er fordi vi deler med Alberte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jo, jeg fortrød godt nok også i går. Så i dag må jeg have strømper på. Øv! Jeg hader strømper!

 

Jeg elsker strømper :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, flere gange i løbet af dagen. Jeg er bare meget varm generelt... Den eneste grund til vinduet i soveværelset er lukket - er fordi vi deler med Alberte

 

Det er vildt nok! Jeg synes godtnok, det er blevet koldt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 1 grad hertil morgen. Det er koldt, så 6 grader lyder af meget lige nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 1 grad hertil morgen. Det er koldt, så 6 grader lyder af meget lige nu ;)

 

Jeg kan slet ikke overskue, at det skal være så koldt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste, der ikke har fået strømper på endnu ;)

Dog tror jeg det er slut i morgen( :(), når Erica skal afleveres i børnehave (hun er ved farmor i går og i dag).

 

EDIT: Havde jeg skulle hjemmefra før kl 08, havde jeg nok også fundet strømper frem noget før - måske også vinterjakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som overvejer vinterjakke når jeg er inden for? :lolhit jeg fryser så meget i øjeblikket :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Softshellen er dejlig i disse - og et par vanter om morgenen :O Jeg har taget er par korte støvler på i dag (uden for) og for første gang i flere dage fryser jeg ikke på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Softshellen er dejlig i disse - og et par vanter om morgenen :o Jeg har taget er par korte støvler på i dag (uden for) og for første gang i flere dage fryser jeg ikke på arbejde.

 

 

Jep, jeg har også vanter på om morgenen! :O Og jeg fryser SÅ meget i dag (der mangler en rystende frysesmiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra en, egentlig helt urelateret og lidet interessant, artikel om en tilsyneladende hot fodbolddommer, sprang dette mig lige i øjnene:


 


Her kommenterer hun også på at eksempelvis engelske The Sun har skrevet, at hun rejser verden rundt og nyder livet steder som Tyrkiet, Tunesien og Thailand, hvilket kan ses ud fra Instagram-billederne.


»Det er jo ikke uopnåelig luksus. Det er ferier, som man kan tage på med gennemsnitlig russisk indkomst. Det forstår jeg ikke,« siger hun.


 


Hmm, måske man skulle overveje at immigrere til Rusland  :chin: Jeg har i hvert fald ikke råd med min danske indkomst  :lol


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Fra en, egentlig helt urelateret og lidet interessant, artikel om en tilsyneladende hot fodbolddommer, sprang dette mig lige i øjnene:

 

Her kommenterer hun også på at eksempelvis engelske The Sun har skrevet, at hun rejser verden rundt og nyder livet steder som Tyrkiet, Tunesien og Thailand, hvilket kan ses ud fra Instagram-billederne.

»Det er jo ikke uopnåelig luksus. Det er ferier, som man kan tage på med gennemsnitlig russisk indkomst. Det forstår jeg ikke,« siger hun.

 

Hmm, måske man skulle overveje at immigrere til Rusland  :chin: Jeg har i hvert fald ikke råd med min danske indkomst  :lol

 

 

Men alt er jo en prioritering. Det er ikke alle, der har råd til bil, bolig, dyr, børn OG rejser, men de fleste vil nok med en gennemsnitlig lønindkomst kunne prioritere sådanne rejser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, har hverken jakke eller strømper på endnu..

Strømperne hoppede jeg i i lørdags, jakken (softshell) er fundet frem, men jeg har ikke brugt den endnu. Jeg har så heller ikke været så meget ude:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men alt er jo en prioritering. Det er ikke alle, der har råd til bil, bolig, dyr, børn OG rejser, men de fleste vil nok med en gennemsnitlig lønindkomst kunne prioritere sådanne rejser :)

 

Vi ville sikkert også have hvis vi boede i cykelafstand eller lignende fra vores jobs og ikke behøvede at bruge penge på transport. Men som det er nu hvor vi pendler, ville vi aldrig få råd til den slags, uanset hvordan vi prioriterede overskuddet når regningerne er betalt. Joh, hvis vi sparede sammen i fem-ti år først måske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville sikkert også have hvis vi boede i cykelafstand eller lignende fra vores jobs og ikke behøvede at bruge penge på transport. Men som det er nu hvor vi pendler, ville vi aldrig få råd til den slags, uanset hvordan vi prioriterede overskuddet når regningerne er betalt. Joh, hvis vi sparede sammen i fem-ti år først måske :D

 

Ja, det er det, jeg mener. Og det er jo et valg, I har taget. Et valg er jo som bekendt også et fravalg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I andre fundet jeres vinterjakker frem?

Ihvertfalde ungernes.. :) jeg selv nyder de kolde morgener med bare en tyk trøje på. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville sikkert også have hvis vi boede i cykelafstand eller lignende fra vores jobs og ikke behøvede at bruge penge på transport. Men som det er nu hvor vi pendler, ville vi aldrig få råd til den slags, uanset hvordan vi prioriterede overskuddet når regningerne er betalt. Joh, hvis vi sparede sammen i fem-ti år først måske :D

Nu er jeres transportudgifter også en kende (eller tre ;)) større end andre pendlere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER