SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Nohr er syg (forkølet, hoster, feber) og har stort set sovet hele dagen, med undtagelse af 1,5 time i morges (7:00-8:30) og perioder på maks 10 minutter ad gangen siden. Han spiser ikke mad, men ammer en hel del.

Skal jeg være bekymret for alt det søvn?

Hmm, hvordan er kontakten, når han er vågen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sagt med erfaring fra børnehavebørn, ville jeg ikke være bekymret (jeg ved godt han er en del yngre). Min erfaring er, at børn ofte er meget hårdt ramt, som i høj feber og sover meget uden at spise, i ca 1-2 dage og derefter rimeligt raske igen.

Tak for dit pip :kiss

Storebror på 3,5 år tog netop også et par lure i løbet af dagen i går og der var jeg ikke bekymret. Men jeg synes der er et stykke fra et par lure til nærmest hele dagen :unsure

Jeg tror at han er helt ok, bare hårdt ramt. Men jeg har bestemt et yderst vågent øje på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, hvordan er kontakten, når han er vågen?

Han virkede klar i blikket og meget sur/ked af det (hvilket jeg tidligere har hørt læge sige er et super godt tegn), men meget insisterende på at sove mere, mere, mere. Han livede lidt op klokken 17, spiste lidt og var frisk nok til et par smil frem til klokken 18 hvor han altså ikke kunne mere. Så nu er vi tilbage på rokken i armene :(

Jeg tror han er ok, bare hårdt virus ramt, men jeg er altså ikke fan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han virkede klar i blikket og meget sur/ked af det (hvilket jeg tidligere har hørt læge sige er et super godt tegn), men meget insisterende på at sove mere, mere, mere. Han livede lidt op klokken 17, spiste lidt og var frisk nok til et par smil frem til klokken 18 hvor han altså ikke kunne mere. Så nu er vi tilbage på rokken i armene :(

Jeg tror han er ok, bare hårdt virus ramt, men jeg er altså ikke fan!

Det at han er frisk bare ind i mellem er vigtigt tegn, så skal han bare sove og amme til han er ovenpå igen. Øv med sådan en syg lille pus :kram2 god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det at han er frisk bare ind i mellem er vigtigt tegn, så skal han bare sove og amme til han er ovenpå igen. Øv med sådan en syg lille pus :kram2 god bedring

Tak :kiss det er så hårdt når de er syge synes jeg :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for sådan at overmedicinere hvis der ikke er behov, men har du givet ham lidt panodil? Også så han kan have overskuddet til at være til når han er vågen og få en god søvn når han sover?

Ellers så tænker jeg faktisk at din mavefornemmelse er meget vigtig. Hvis du tænker det er ok, og han bare er hårdt ramt, så er det med garanti ok. Hvis du er bekymret og tænker han bær tjekkes, så ring til vagtlægen og få ham tjekket :KISS

Vi skifter lidt mellem Panodil og ingen Panodil - faktisk lige som jeg selv har gjort i weekenden (jep jeg er også syg, super festligt). Han har fået til natten og det hjælper helt sikkert på feberen, men alt det snot der driller hjælper det jo desværre ikke på :(

Du har helt ret :kiss tak for at minde mig om det!

Jeg er desværre farvet af læger der har ment jeg var pyldret OG af læger der nærmest har skældt ud over at vi ventede SÅ længe :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skifter lidt mellem Panodil og ingen Panodil - faktisk lige som jeg selv har gjort i weekenden (jep jeg er også syg, super festligt). Han har fået til natten og det hjælper helt sikkert på feberen, men alt det snot der driller hjælper det jo desværre ikke på :(

Du har helt ret :kiss tak for at minde mig om det!

Jeg er desværre farvet af læger der har ment jeg var pyldret OG af læger der nærmest har skældt ud over at vi ventede SÅ længe :boo

Modermælk i næsen på ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Første dag på job i 367 dage! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag på job i 367 dage! :o

Hold da op det er lang tid du har gået hjemme! :O

Mon du kan huske hvordan man arbejder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag på job i 367 dage! :o

Åh jeg husker det. Jeg havde bare været hjemme i 14,5 måneder (the joy of offentlig ansat :p)

Det er faktisk ret rart at være afsted igen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogen, der ved, hvorfor jeg pludselig ikke kan tagge folk på Instagram? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der ved, hvorfor jeg pludselig ikke kan tagge folk på Instagram? :chin:

Er det fordi den sender det som en besked til dem i stedet for? Sådan var det i hvert fald for mig i går. Men fandt ud af, at man kunne trykke på en pil (mener jeg) lige til venstre og så ændrede den det fra besked til tag. I dag er det helt normalt igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi den sender det som en besked til dem i stedet for? Sådan var det i hvert fald for mig i går. Men fandt ud af, at man kunne trykke på en pil (mener jeg) lige til venstre og så ændrede den det fra besked til tag. I dag er det helt normalt igen :unsure

Ja, den foreslår besked først, men foreslår ikke nogen at sende den til? Og når jeg trykker det væk, kan jeg kun tagge den, som har lavet opslaget? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den foreslår besked først, men foreslår ikke nogen at sende den til? Og når jeg trykker det væk, kan jeg kun tagge den, som har lavet opslaget? :unsure

 

Ej, det lyder virkelig underligt

 

Edit: og hey, du er også på instagram!? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder virkelig underligt

Edit: og hey, du er også på instagram!? :P

Ja, det er mega underligt.

Jeps, og jeg har spottet dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er mega underligt.

Jeps, og jeg har spottet dig :D

Ej, giv dig da lige til kende? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Small problems :D står i Føtex og kan ikke vælge hvilken uld cardigan jeg skal købe til S. Den strik agtige eller den bløde ala joha ulddragter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Small problems :D står i Føtex og kan ikke vælge hvilken uld cardigan jeg skal købe til S. Den strik agtige eller den bløde ala joha ulddragter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Small problems :D står i Føtex og kan ikke vælge hvilken uld cardigan jeg skal købe til S. Den strik agtige eller den bløde ala joha ulddragter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Small problems :D står i Føtex og kan ikke vælge hvilken uld cardigan jeg skal købe til S. Den strik agtige eller den bløde ala joha ulddragter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte den bløde,den virkede tykkest men den strikkede var så lækker.

Den virker nemlig ret tyk men vildt lækker alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER