Posted August 14, 2016 At jeg er begyndt at strikke- det har jeg ikke gjort siden.... ja.. Vist engang i 1992 da jeg ville strikke en trøje til min fætter Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Min far har lavet hole in one og er SÅ glad og stolt :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Min far har lavet hole in one og er SÅ glad og stolt :bigloveSejt! :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Jeg er sq godt nok heldig med min arbejdsplads. Der er så meget rummelighed og forståelse og der er bare plads til at hjælpe sit barn. Hvor er jeg glad for jeg er havnet her :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Jeg er sq godt nok heldig med min arbejdsplads. Der er så meget rummelighed og forståelse og der er bare plads til at hjælpe sit barn. Hvor er jeg glad for jeg er havnet her :) :biglove det er så dejligt at høre, søde :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 :biglove det er så dejligt at høre, søde :kissDet er virkelig skønt. Og der er nogle fornuftige mennesker at snakke med, når bryder totalt sammen ved spørgsmålet, hvordan gik det i fredags Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Det er virkelig skønt. Og der er nogle fornuftige mennesker at snakke med, når bryder totalt sammen ved spørgsmålet, hvordan gik det i fredags Følelserne sidder bare lidt længere ude ved kun 3 timers søvn... :kram2 nej 3 timer er godt nok ikke meget. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 At jeg er begyndt at strikke- det har jeg ikke gjort siden.... ja.. Vist engang i 1992 da jeg ville strikke en trøje til min fætter Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Rigtig fint besøg i dagplejen. Vi skal også på besøg på torsdag og så overtager M i næste uge og får C kørt ind rigtigt :) Det er så vildt Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Rigtig fint besøg i dagplejen. Vi skal også på besøg på torsdag og så overtager M i næste uge og får C kørt ind rigtigt :) Det er så vildt Skøøøønt! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Tror vi er ved at købe en ny bil til manden.... Mega skræmmende. Synes pludselig ikke at vi har råd. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Min lillebitte baby har taget sine første små skridt i dag. Manner tiden går. Og vi har fået tarteletter med høns i asparges. OG jeg mødte min skønne fætter helt tilfældigt på en gåtur. Glæder kommer i mange størrelser ❤️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Super hyggelig formiddag på biblioteket med mine skønne drenge og en sød veninde og hendes børn :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Min lillebitte baby har taget sine første små skridt i dag. Manner tiden går. Og vi har fået tarteletter med høns i asparges. OG jeg mødte min skønne fætter helt tilfældigt på en gåtur. Glæder kommer i mange størrelser ❤️ :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Min lillebitte baby har taget sine første små skridt i dag. Manner tiden går. Og vi har fået tarteletter med høns i asparges. OG jeg mødte min skønne fætter helt tilfældigt på en gåtur. Glæder kommer i mange størrelser ❤️ Glæder kommer i mange tarteletter, som man siger! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Glæder kommer i mange tarteletter, som man siger! :loveshower You said it :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 You said it :lolAnd you ate it :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Min mand :wub Han er altså skøn! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 And you ate it :lolhit Stop så :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 And you ate it :lolhit You're on fire Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 At ungerne og jeg bare har haft en dejlig eftermiddag, mens S har været på tur med sit arbejde. Jeg gik tidligt hjem og hentede dem tidligt, gik på legepladsen, købte gummistøvler til A, købte god chokolade (til mig selv) og vi hyggede bare. De lagde sig til sove uden problemer og nu ser jeg film, strikker og spiser chokolade... Og S kommer hjem om lidt! Altså livet er sgu ok idag :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 At ungerne og jeg bare har haft en dejlig eftermiddag, mens S har været på tur med sit arbejde. Jeg gik tidligt hjem og hentede dem tidligt, gik på legepladsen, købte gummistøvler til A, købte god chokolade (til mig selv) og vi hyggede bare. De lagde sig til sove uden problemer og nu ser jeg film, strikker og spiser chokolade... Og S kommer hjem om lidt! Altså livet er sgu ok idag :yay Det her indlæg gør mig glad!!! :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2016 Det her indlæg gør mig glad!!! :kiss :kiss Søde dig!! Og faktisk gør det mig også glad, at da jeg imorges sagde at jeg skulle afsted på arbejde, kom Albert løbende og lavede kysmund, for at give mig et farvelkys og vinkede og sagde hej hej... Uanset hvad der roder rundt herhjemme/inde i mig, så er min familie sgu et lyspunkt :biglove Share this post Link to post Share on other sites