SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At Filippa kom trissende med dyne og pude 7.20 og 5 min senere kaldte Leonora = vi har alle sovet længe (længere end i månedsvis) og bagefter puttet alle 4 i vores seng :kuller

:D Man ved at man er mor, når dét at sove til kl 7.20 er at sove længe!

:lol

 

Men dejligt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D Man ved at man er mor, når dét at sove til kl 7.20 er at sove længe!

:lol

Men dejligt for jer :)

Åh ja :lol Her i huset er kl 7 mega luksus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Man ved at man er mor, når dét at sove til kl 7.20 er at sove længe!

:lol

Men dejligt for jer :)

Storm vågnede også tyve over syv, og jeg syntes jeg havde sovet MEGA længe! :lol Det skulle lige have været for 3 år siden... :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det ikke gik værre! Vitus sad og spiste aftensmad på sin trip trap stol i går. Jeg gik ud for at hente noget mere. Hører en lyd og når lige at se ham "mid fall" med hovedet først ned i gulvet!

Der gik hul - lidt ikke meget. Han fik koldt på og jeg kontaktede lægevagten, men besluttede han ikke skulle på skadestuen. Har observeret ham for hjernerystelse - lidt usikker. Men kan se på historien med Mylionas stakkels lille Leah, at det skal vi ikke være bekymret for. Pyh... har godt nok ikke sovet meget i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Man ved at man er mor, når dét at sove til kl 7.20 er at sove længe!

:lol

Men dejligt for jer :)

Jep :D

Leonora er vågnet ml 5.45 og aller-senest 6.30 de sidste laaaaange stykke tid så 7.20 er :super

Med Filippa var vi jo forvænt for hun som regel til 7.30-8-af og til 8.30 i weekenderne (og hun sover som regel stadig længst).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At de pyldrede og sløje drenge begge sover lur i bilen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi holder rigtig familie afslapnings søndag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kommer også til at ske her engang, og det kan jeg ikke forholde mig til :unsure

Min mor og far har aldrig været gift, og var kun kærester i en kort periode.(længere historie)

Så det her er "bare" en udskiftning... Han gjorde det forbi med sin tidligere kæreste i Maj, efter et forhold på 5år.

Men hun virker nu rigtig sød og glæder mig til at hun skal med på ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og far har aldrig været gift, og var kun kærester i en kort periode.(længere historie)

Så det her er "bare" en udskiftning... Han gjorde det forbi med sin tidligere kæreste i Maj, efter et forhold på 5år.

Men hun virker nu rigtig sød og glæder mig til at hun skal med på ferie :)

Hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god træning i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu er helt up to date med Barnets Bog :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig familietur i svømmenhallen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det ikke gik værre! Vitus sad og spiste aftensmad på sin trip trap stol i går. Jeg gik ud for at hente noget mere. Hører en lyd og når lige at se ham "mid fall" med hovedet først ned i gulvet!

Der gik hul - lidt ikke meget. Han fik koldt på og jeg kontaktede lægevagten, men besluttede han ikke skulle på skadestuen. Har observeret ham for hjernerystelse - lidt usikker. Men kan se på historien med Mylionas stakkels lille Leah, at det skal vi ikke være bekymret for. Pyh... har godt nok ikke sovet meget i nat...

Uf uf uf :wacko Mindes godt min skræk, da junior tog den fra en stol i vuggeren. Godt det ikke gik så galt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er alene hjemme med børnene her til aften, og nu er de begge fodret, badet, lagt i seng OG sover :yay

Var der nogen, der sagde chokolade og mor-tid? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er alene hjemme med børnene her til aften, og nu er de begge fodret, badet, lagt i seng OG sover :yay

Var der nogen, der sagde chokolade og mor-tid? ^_^

Wow!! :respekt

Er det ikke tidligt Theo sover? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er alene hjemme med børnene her til aften, og nu er de begge fodret, badet, lagt i seng OG sover :yay

Var der nogen, der sagde chokolade og mor-tid? ^_^

Lækkert!

Ingen af bøllerne sover herhjemme, men det må være lige op over :goodluck jeg har en toblerone ventene :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min efterlysning af U's cykel på Facebook gav pote - den var hjemme igen under et døgn efter den var blevet stjålet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow!! :respekt

Er det ikke tidligt Theo sover? :unsure

Jo men han stod op kl. 5 :zzz

Han plejer at sove omkring 19.30-20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert!

Ingen af bøllerne sover herhjemme, men det må være lige op over :goodluck jeg har en toblerone ventene :yay

Good luck og nyd den :goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min efterlysning af U's cykel på Facebook gav pote - den var hjemme igen under et døgn efter den var blevet stjålet :)

Fantastisk! Hvordan dukkede den op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Good luck og nyd den :goodluck :kiss

Tak! Nohr sover, jeg tror også William gør, men Jon er ikke kommet ud endnu - måske Jon også bare sover :D

Det er godt nok tiltrængt med chokolade i dag! 3 af os har feber og snot i uhyggeligt store mængder. Jeg har bryster helt oppe under hagen, for Nohr spiser bare ikke nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Nohr sover, jeg tror også William gør, men Jon er ikke kommet ud endnu - måske Jon også bare sover :D

Det er godt nok tiltrængt med chokolade i dag! 3 af os har feber og snot i uhyggeligt store mængder. Jeg har bryster helt oppe under hagen, for Nohr spiser bare ikke nok :rolleyes

Ha ha... Mine er så helt slatne her til aften, fordi Lily har hængt mere i dem end hun plejer :D

Jeg har allerede spist lidt for meget chokolade :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er alene hjemme med børnene her til aften, og nu er de begge fodret, badet, lagt i seng OG sover :yay

Var der nogen, der sagde chokolade og mor-tid? ^_^

Sådan :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige tjekket min netbank - boligforeningen skyldte os penge retur for a conto varme, så i stedet for at betale husleje har de i denne måned betalt os for at bo her :D Fedt med et tiltrængt lille plus på kontoen til de store udgifter vi har lige om hjørnet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens bedste hygge-dag med Adam afsluttet af en vellykket putning :yay sådan nogle dage skal der være flere af :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER