SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Jeg ved godt jeg er afsat til verden bedste Supermand - men ham den cute sygeplejerske(han ligner faktisk lidt Rasmus) :blush

Han har lige brugt en halv time på at snakke med mig om Eigils situation, og virkelig taget sig tid til at lytte på hvad jeg havde og sige.

Altså man skal jo prise på de små glæder, så det ville da være direkte utaknemmeligt ikke at sært pris på det jo! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maria - vi tilbragte lørdagen på børnemodtagelsen på Hvidovre, og den lækre unge læge gjorde da ventetiden for både Inger og jeg mere udholdelig! Bare fordi man elsker én, behøver man jo ikke hade alle de andre som Uffe B plejer at sige i monopolet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria - vi tilbragte lørdagen på børnemodtagelsen på Hvidovre, og den lækre unge læge gjorde da ventetiden for både Inger og jeg mere udholdelig! Bare fordi man elsker én, behøver man jo ikke hade alle de andre som Uffe B plejer at sige i monopolet...

OH so true :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria - vi tilbragte lørdagen på børnemodtagelsen på Hvidovre, og den lækre unge læge gjorde da ventetiden for både Inger og jeg mere udholdelig! Bare fordi man elsker én, behøver man jo ikke hade alle de andre som Uffe B plejer at sige i monopolet...

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria - vi tilbragte lørdagen på børnemodtagelsen på Hvidovre, og den lækre unge læge gjorde da ventetiden for både Inger og jeg mere udholdelig! Bare fordi man elsker én, behøver man jo ikke hade alle de andre som Uffe B plejer at sige i monopolet...

Det er rigtigt nok. :) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria - vi tilbragte lørdagen på børnemodtagelsen på Hvidovre, og den lækre unge læge gjorde da ventetiden for både Inger og jeg mere udholdelig! Bare fordi man elsker én, behøver man jo ikke hade alle de andre som Uffe B plejer at sige i monopolet...

De det lækre unge læger gør altså også nattevagterne en del mere udholdelige for sygeplejerskerne, kan jeg fortælle! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De det lækre unge læger gør altså også nattevagterne en del mere udholdelige for sygeplejerskerne, kan jeg fortælle! :rolleyes

Men de skal altså holde sig væk fra fødegangen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng, der bare er blevet så dygtig til at lege selv.. Jeg sidder bare og stirrer på ham, mens jeg er ved at krænge over af kærlighed... :wub Og da han kom og pjevsede lidt før, og jeg spurgte ind til hvorfor, fortalte han at det var fordi han ville have sin lillebror. :loveshower Arhmen altså.. Så meget kærlighed til sådan en lille fyr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng, der bare er blevet så dygtig til at lege selv.. Jeg sidder bare og stirrer på ham, mens jeg er ved at krænge over af kærlighed... :wub Og da han kom og pjevsede lidt før, og jeg spurgte ind til hvorfor, fortalte han at det var fordi han ville have sin lillebror. :loveshower Arhmen altså.. Så meget kærlighed til sådan en lille fyr!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Jeg er også ked af, jeg ikke har været med <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Jeg er også ked af, jeg ikke har været med <_<

Det bliver jo altid lidt tilfældigt, hvem man lige får trommet sammen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev inspireret på FB til at prøve slyngevuggen, i håb om, at jeg kan få Oliver til at sove uden det er på eller op ad mig. Synes dog at den er noget pebret i prisen, hvorfor jeg ringede til en fra min mødregruppe, som har den, for at høre hendes erfaringer med den. Hun tilbød søreme da lige, at jeg kan låne den i en uge eller to, og se om det er noget, og om den hjælper på vores problemer - og så er jeg velkommen til at købe den efterfølgende, hvis jeg har lyst :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk blev hevet ind via Face. Jeg kontaktede folk via Face, som så inviterede dem de havde på Face.

Så ingen er blevet udeladt med vilje :kiss

Helt ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fået skrabet et "lille" beløb sammen til at manden og Ida kan komme herovre mere end engang. :boo

Så nu tuder jeg fandme igen.

Årh Maria.. Nu skal du ikke dehydrere dig selv! ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fået skrabet et "lille" beløb sammen til at manden og Ida kan komme herovre mere end engang. :boo

Så nu tuder jeg fandme igen.

Åh, hvor fint :biglove

Kan godt forstå du er rørt - og hvor bliver jeg glad for der er så gode mennesker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fået skrabet et "lille" beløb sammen til at manden og Ida kan komme herovre mere end engang. :boo

Så nu tuder jeg fandme igen.

Du er sød :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søskendekærlighed :kuller

Filippa er hos farmor og farfar. Farmor ringer her til aften til far for at spørge om et eller andet og Filippa vil tale med ham (os). Da Leonora hører Filippas stemme siger hun "søster" (så godt hun nu kan), smiler og peger på telefonen. Jeg fortæller Filippa at Leonora gerne vil sige Hej:

F: Heeeej Leonora

L: Heej

F: Leonora? (Som i at hun forventer Leonora skal svare ja)

Mor: Filippa, du må bare sige hvad du gerne vil til Leonora for hun forstår ikke helt det med telefonen.

F: Leonora, du er sød. Jeg kommer hjem i overmorgen.

:biglove :loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søskendekærlighed :kuller

Filippa er hos farmor og farfar. Farmor ringer her til aften til far for at spørge om et eller andet og Filippa vil tale med ham (os). Da Leonora hører Filippas stemme siger hun "søster" (så godt hun nu kan), smiler og peger på telefonen. Jeg fortæller Filippa at Leonora gerne vil sige Hej:

F: Heeeej Leonora

L: Heej

F: Leonora? (Som i at hun forventer Leonora skal svare ja)

Mor: Filippa, du må bare sige hvad du gerne vil til Leonora for hun forstår ikke helt det med telefonen.

F: Leonora, du er sød. Jeg kommer hjem i overmorgen.

:biglove :loveshower :biglove

Nåhhhhh :wub :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Maria.. Nu skal du ikke dehydrere dig selv! ;) :kram

Det er fandme svært at lade være med, når det betyder flere besøg hjemmefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sød :kram2

Jamen det betyder bare så meget for mig/os at det slet ikke kan beskrives.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søskendekærlighed :kuller

Filippa er hos farmor og farfar. Farmor ringer her til aften til far for at spørge om et eller andet og Filippa vil tale med ham (os). Da Leonora hører Filippas stemme siger hun "søster" (så godt hun nu kan), smiler og peger på telefonen. Jeg fortæller Filippa at Leonora gerne vil sige Hej:

F: Heeeej Leonora

L: Heej

F: Leonora? (Som i at hun forventer Leonora skal svare ja)

Mor: Filippa, du må bare sige hvad du gerne vil til Leonora for hun forstår ikke helt det med telefonen.

F: Leonora, du er sød. Jeg kommer hjem i overmorgen.

:biglove :loveshower :biglove

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fandme svært at lade være med, når det betyder flere besøg hjemmefra.

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det betyder bare så meget for mig/os at det slet ikke kan beskrives.

Dejligt! Så har det gjort præcis hvad der var tanken bag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fået skrabet et "lille" beløb sammen til at manden og Ida kan komme herovre mere end engang. :boo

Så nu tuder jeg fandme igen.

❤️ Du er altså sød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER