SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Jeg har spist frokost alene med min mand i dag - på cafe i byen imens de store piger passede smølferne - så dejlig ^_^ Det trængte vi til - gemalen var nærmest kulret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Verdens bedste hygge-dag med Adam afsluttet af en vellykket putning :yay sådan nogle dage skal der være flere af :kuller

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige tjekket min netbank - boligforeningen skyldte os penge retur for a conto varme, så i stedet for at betale husleje har de i denne måned betalt os for at bo her :D Fedt med et tiltrængt lille plus på kontoen til de store udgifter vi har lige om hjørnet :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! Hvordan dukkede den op?

En af de andre forældre i vuggestuen havde set den ved et busstoppested og svarede på min efterlysning på Facebook :yay Og så drønede vi ellers ud for at hente den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal lave Theos værelse om som en overraskelse til ham :biglove

Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan det skal se ud :chin: :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de andre forældre i vuggestuen havde set den ved et busstoppested og svarede på min efterlysning på Facebook :yay Og så drønede vi ellers ud for at hente den.

Hurra for Facebook! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist frokost alene med min mand i dag - på cafe i byen imens de store piger passede smølferne - så dejlig ^_^ Det trængte vi til - gemalen var nærmest kulret :D

Hvor skønt! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias elsker sin traktor lampe han har fået op at hænge over sin seng idag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist frokost alene med min mand i dag - på cafe i byen imens de store piger passede smølferne - så dejlig ^_^ Det trængte vi til - gemalen var nærmest kulret :D

Ej hvor fedt at pigerne kan det :) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt at pigerne kan det :) :biglove

Mega! Min mand var en smule betuttet til først, men den ældste er 16,5 og superfornuftig, hun kan sagtens passe en baby tre timer ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens bedste hygge-dag med Adam afsluttet af en vellykket putning :yay sådan nogle dage skal der være flere af :kuller

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige tjekket min netbank - boligforeningen skyldte os penge retur for a conto varme, så i stedet for at betale husleje har de i denne måned betalt os for at bo her :D Fedt med et tiltrængt lille plus på kontoen til de store udgifter vi har lige om hjørnet :yay

Sejt! :D

Det sker muligvis aldrig igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist frokost alene med min mand i dag - på cafe i byen imens de store piger passede smølferne - så dejlig ^_^ Det trængte vi til - gemalen var nærmest kulret :D

Cool :super

Håber I nød det ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal lave Theos værelse om som en overraskelse til ham :biglove

Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan det skal se ud :chin: :D

herhjemme har vi jo avengers værelse. Der først bliver færdigt når jeg kommer hjem en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har alt for mange squash i haven, så jeg blev nødt til at bage en squash/gulerodskage med nødder og mørk chokolade :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

herhjemme har vi jo avengers værelse. Der først bliver færdigt når jeg kommer hjem en gang.

Ja det har jeg jo fulgt med i :super

Vi overvejer også at male noget på væggen. Fra han var ca. 2-4 år var han helt vild med Theomas Tog. Det blev så afløst af en vanvittig besættelse af Ninjago :D Dog synes jeg, at interessen for det er dalende, og der er ikke rigtig kommet noget i stedet for endnu :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har alt for mange squash i haven, så jeg blev nødt til at bage en squash/gulerodskage med nødder og mørk chokolade :mam

Pokkers også! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokkers også! :D

Ja! Altså det var virkelig belastende og jeg er ret sikre på at mine kollegaer også kommer til at synes det er træls :D

Men seriøst, den er jo nærmest sund - det er dobbelt så meget grønsager i end sukker og mel ;) Og nødder og mørk chokolade er jo suuuuundt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cool :super

Håber I nød det ^_^

Det gjorde vi - det gik så fint med rigtig god stemning, og pigerne havde klaret det fornemt herhjemme ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg jo fulgt med i :super

Vi overvejer også at male noget på væggen. Fra han var ca. 2-4 år var han helt vild med Theomas Tog. Det blev så afløst af en vanvittig besættelse af Ninjago :D Dog synes jeg, at interessen for det er dalende, og der er ikke rigtig kommet noget i stedet for endnu :chin:

Ida interesse er kun stigende overfor spidernan indtil videre.

Og hold op jeg glæder mig til at komme hjem og lave det 100% færdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Altså det var virkelig belastende og jeg er ret sikre på at mine kollegaer også kommer til at synes det er træls :D

Men seriøst, den er jo nærmest sund - det er dobbelt så meget grønsager i end sukker og mel ;) Og nødder og mørk chokolade er jo suuuuundt :p

Når du tænker godt efter, stammede alle ingredienserne egentlig ikke også fra planter på et eller andet plan? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du tænker godt efter, stammede alle ingredienserne egentlig ikke også fra planter på et eller andet plan? :lol

Haha! Præcis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lidt halv-vilde pengegave vi må få ved mine svigere. Det betyder vi kan fjerne en væg nedenunder og få det store, lækre lyse køkken-alrum jeg drømmer om :7himmel

Oooog - at det er mere end realistisk at vi når det inden jul :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til termin. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lidt halv-vilde pengegave vi må få ved mine svigere. Det betyder vi kan fjerne en væg nedenunder og få det store, lækre lyse køkken-alrum jeg drømmer om :7himmel

Oooog - at det er mere end realistisk at vi når det inden jul :D

Årh, det lyder lækkert! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER