SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

9 hours ago, Barbamama said:

 

Åh det er ikke nemt, især ikke når de ligefrem ser en pakke og tror, der er noget andet deri. Håber, hun glemmer alt om trampolinen imorgen :goodluck

Hun har snakket om den trampolin hele morgenen. Lidt skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Katten kom hjem imorges med giga sår i hovedet som og valgte så efterfølgende at skynde sig ind i sengen med sit blodbefængte kranie :prik 

heldigvis er det ikke slemt men jeg gad altså ikke skifte sengetøj allerede idag igen :ninja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, JustMe said:

Årh hvor ville jeg ønske at jeg boede tættere på, så jeg kunne komme med et juletræ og en klargjort flæskesteg! 

 

jeg har endda en juletræspusher som jeg er sikker på jeg kunne lave en aftale med, så I kunne tage ned og vælge et juletræ, og han sendte regningen til mig (hvis farmand i så fald ville have penge for det...). Men... i har nok hverken mulighed eller overskud til at køre til Vejle...

Tak for tanken - der kommer nok en bedre jul til næste år. Lige nu tror jeg det er bedst for os at acceptere at overskuddet bare ikke er der og vi har brug for ro til at komme ovenpå igen. Og så lukke ører og øjne lidt for alle de lykkelige juleglansbilleder omkring os... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nova var forfærdelig syg igår og blev først rask sent aften (rask som i "nu kan jeg drikke og spise lidt uden at kaste op). Idag er det mig som har ondt i maven og kvalme konstant :( jeg ved og kan mærke at jeg kommer til at kaste op idag.... Men jeg håber at det holder sig til dårlig mave som nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke få kontakt til mine store børn :boo jeg syns jeg har været en rigtig lortemor de sidste mange mdr og nu ved jeg ikke engang om de er ok juleaften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo ingen jul til os. Jeg kaster op og kan ikke engang holde en enkelt mundfuld vand i mig.. 

På trods af det har jeg det udmærket så længe jeg ikke får noget indenbords men vi kan jo ikke tage afsted og smitte dem alle. 

Vi har ikke pyntet rigtig op til jul, ingen mad eller julehygge og gaveoppakningen er. bare ikke lige så magisk når man sidder her alene :boo

 

Og selvom nova ikke kan huske det så er det værste at hendes første jul er så kedelig og på ingen måde julet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas og nova er kørt for at aflevere julegaver og jeg har siddet på toilettet i en time og ja, kaster op og har dårlig mave. Orker ikke mere. Hvorfor skal jeg være syg, af alle dage hvorfor idag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi den her elendige jul ikke var trist nok i forvejen uden juletræ og julemad eller noget havde vi et mega skænderi over maden (frost tomatsuppe), min idiot mand gav sig til at smadre ting og Lilly blev rædselsslagen og nu må hun heller ikke få julegaver og det er åbenbart mig som har ødelagt julen fordi jeg tuder hele tiden. Den toppede han med at sige han flytter og nu har jeg siddet med Lilly og Lea 1,5 time jeg føler mig bare lammet og tom indeni. FML

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Saga74 said:

Fordi den her elendige jul ikke var trist nok i forvejen uden juletræ og julemad eller noget havde vi et mega skænderi over maden (frost tomatsuppe), min idiot mand gav sig til at smadre ting og Lilly blev rædselsslagen og nu må hun heller ikke få julegaver og det er åbenbart mig som har ødelagt julen fordi jeg tuder hele tiden. Den toppede han med at sige han flytter og nu har jeg siddet med Lilly og Lea 1,5 time jeg føler mig bare lammet og tom indeni. FML

WTF?! :blink

Det lyder da helt tosset? :unsure

Og jeg som kom herind for at brokke mig over, at jeg kommer til at sidde hele aftenen i mørke for at putte Sofie. Perspektiv, tak :rolleyes

 

Det lyder virkelig ikke som en rar situation at stå i, søde Sofie :(

Ved du så ikke hvor han er taget hen og om han kommer tilbage i aften? :unsure

Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige. Tænker ikke jeg kan sige noget, der hjælper dig, men jeg føler virkelig med dig og sender tusind virtuelle krammere! :kiss:kram2:kiss:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Susanne said:

WTF?! :blink

Det lyder da helt tosset? :unsure

Og jeg som kom herind for at brokke mig over, at jeg kommer til at sidde hele aftenen i mørke for at putte Sofie. Perspektiv, tak :rolleyes

 

Det lyder virkelig ikke som en rar situation at stå i, søde Sofie :(

Ved du så ikke hvor han er taget hen og om han kommer tilbage i aften? :unsure

Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige. Tænker ikke jeg kan sige noget, der hjælper dig, men jeg føler virkelig med dig og sender tusind virtuelle krammere! :kiss:kram2:kiss:kram2

Tak sus

 

Han gik bare op på kontoret. Det endte med Lilly gik op til ham og nu har han da puttet hende. Uden et ord til mig...

 

Vi er nok bare i dyb krise pt. Det er temmelig sort lige her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Fordi den her elendige jul ikke var trist nok i forvejen uden juletræ og julemad eller noget havde vi et mega skænderi over maden (frost tomatsuppe), min idiot mand gav sig til at smadre ting og Lilly blev rædselsslagen og nu må hun heller ikke få julegaver og det er åbenbart mig som har ødelagt julen fordi jeg tuder hele tiden. Den toppede han med at sige han flytter og nu har jeg siddet med Lilly og Lea 1,5 time jeg føler mig bare lammet og tom indeni. FML

 

:kram2:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket. Min angst og... ja stress vel... fylder meget lige nu. Jeg kan godt selv se jeg er rigtig svær at leve med lige pt når jeg enten græder eller er mere eller mindre blank meget af tiden.

 

Vi blev enige om at prøve at starte forfra med jul i morgen formiddag. Julegaver og julehygge så godt vi kan for Lilly. 

 

Resten må vi arbejde på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Vi har snakket. Min angst og... ja stress vel... fylder meget lige nu. Jeg kan godt selv se jeg er rigtig svær at leve med lige pt når jeg enten græder eller er mere eller mindre blank meget af tiden.

 

Vi blev enige om at prøve at starte forfra med jul i morgen formiddag. Julegaver og julehygge så godt vi kan for Lilly. 

 

Resten må vi arbejde på...

:kram åh, hvor jeg håber det bedste for dig og dine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj for en larmende juleaften med en nevø som kun kan tænke på de ski*e julegaver og intet andet :prik

 

3 tons gaver til Markus selvom vi har bedt om få gaver og hellere penge til børneopsparingen :prik eneste som respekterede dette var min svigermor :wub min mor sagde at de havde valgt hellere at ville give gaver jo jo men i havde så også købt rigeligt det væltede jo ind... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte øv.

jeg havde købt noget jeg VIDSTE Camille ønskede sig, og derfor ikke gemt bonen.. også er det fandme i stykker :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 22 kaldte Nohr, så der gik jeg træt i seng. Nu 2,5 time senere sover han endelig :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor der sidder på Facebook konstant selveste juleaften..:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, NSEllekilde said:

:boo ingen jul til os. Jeg kaster op og kan ikke engang holde en enkelt mundfuld vand i mig.. 

På trods af det har jeg det udmærket så længe jeg ikke får noget indenbords men vi kan jo ikke tage afsted og smitte dem alle. 

Vi har ikke pyntet rigtig op til jul, ingen mad eller julehygge og gaveoppakningen er. bare ikke lige så magisk når man sidder her alene :boo

 

Og selvom nova ikke kan huske det så er det værste at hendes første jul er så kedelig og på ingen måde julet :boo

 

Åh det er også skod :(:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Saga74 said:

Vi har snakket. Min angst og... ja stress vel... fylder meget lige nu. Jeg kan godt selv se jeg er rigtig svær at leve med lige pt når jeg enten græder eller er mere eller mindre blank meget af tiden.

 

Vi blev enige om at prøve at starte forfra med jul i morgen formiddag. Julegaver og julehygge så godt vi kan for Lilly. 

 

Resten må vi arbejde på...

 

Åh altså :(

 

Håber det er blevet til lidt søvn så I kan prøve at hygge lidt i dag.

 

:kram:kram:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie sov 20.30, så var jeg derinde 6-8 gange i timen ml. 21.30 og 23.45, hvor jeg besluttede at gå i seng. Sofie sov så ikke roligt igen før 03.45 :prik

Røv, hvor er jeg træt! 

Og svigerforældrene har så ikke en ekstra madras, så Søren måtte ligge på puder fra sofaen ved siden af Anna, gik først i seng kl. 02 og Anna vågnede kl. 06, fordi hun intet spiste hele dagen i går (skide tag sensitivitet! <_<) og derfor var Mega sulten. Så han har også kun sovet 4 timer. 

I dag skal vi til 'julefrokost' med Sørens familie, hvor vi skal have skibberlabskovs, som hverken jeg eller pigerne spiser. Great... :prik

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dejlig vellykket juleaften IMO, men jeg nåede ikke engang at vågne idag, før min mor havde ringet "for lige at sige, at der var en juletegnefilm i tv hvis nu ungerne ville se den" og så i øvrigt for at have lange akavede øjeblikke af stilhed i telefonen, der emmer af, at min mor håber på, at jeg siger "Du kan da også lige komme forbi" mens jeg egentlig gerne bare vil tulle i nattøj og lege med ungerne... Bah <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og svigerfamilie er dejlige mennesker - og så kommer der et "men" :D 

Der var ingen der lige tænkte på, at jeg altså knap nåede at spise eller drikke, fordi jeg skulle sørge for at fodre meget aktiv og distraheret baby.

Så jeg nåede et lille stykke and og en meget tynd skive flæskesteg, og så var den middag ligesom slut ... Så da alle andre sad kl 21 og prustede og stønnede over hvor meget mad og konfekt de havde ædt, sad jeg og tænkte, at jeg da egentlig godt kunne spise en omgang mere. :rolleyes 

Og ja, jeg kunne da bare have råbt højt, men nogle gange kan man bare mærke, at stemningen ikke lige er til det - og jeg ville egentlig også gerne selv skynde mig lidt, for den endte alligevel med at blive 23 inden vi var hjemme.

Jeg ville bare ønske, at nogen lige selv havde tænkt så langt som til at tilbyde, at give J mad og opmærksomhed i 5 minutter, så jeg kunne nå at skovle mad ind. Føler mig ret snydt. :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Susanne said:

Sofie sov 20.30, så var jeg derinde 6-8 gange i timen ml. 21.30 og 23.45, hvor jeg besluttede at gå i seng. Sofie sov så ikke roligt igen før 03.45 :prik

Røv, hvor er jeg træt! 

Og svigerforældrene har så ikke en ekstra madras, så Søren måtte ligge på puder fra sofaen ved siden af Anna, gik først i seng kl. 02 og Anna vågnede kl. 06, fordi hun intet spiste hele dagen i går (skide tag sensitivitet! <_<) og derfor var Mega sulten. Så han har også kun sovet 4 timer. 

I dag skal vi til 'julefrokost' med Sørens familie, hvor vi skal have skibberlabskovs, som hverken jeg eller pigerne spiser. Great... :prik

 

Og nu krydret med, at svigerfar har omgangssyge. JEG VIL IKKE MERE!!! :(

Jeg har lyst til at pakke mine ting og mine børn og flygte, for jeg kan slet ikke overskue, at vi evt allesammen skal den tur igennem igen bare 1 uge efter vi alle var ovenpå igen :boo

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Susanne said:

Og nu krydret med, at svigerfar har omgangssyge. JEG VIL IKKE MERE!!! :(

Jeg har lyst til at pakke mine ting og mine børn og flygte, for jeg kan slet ikke overskue, at vi evt allesammen skal den tur igennem igen bare 1 uge efter vi alle var ovenpå igen :boo

 

 

Åh nej :kram 

Jeg ville altså mene at omgangssyge er en helt legal grund til at tage hjem med sine børn med det samme!! 

Håber I kommer igennem dagen og går fri af sygdom! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Aja said:

 

Åh nej :kram 

Jeg ville altså mene at omgangssyge er en helt legal grund til at tage hjem med sine børn med det samme!! 

Håber I kommer igennem dagen og går fri af sygdom! 

Det vil helt sikkert også blive accepteret og forstået. Og hvis vi skal være syge, vil jeg ikke fanges her. 

Problemet er, at han jo garanteret også smittede i går, så det er ikke sikkert det nytter at 'flygte'. Åh, altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.