SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

17 minutes ago, Saga74 said:

Jeg er så ked af vi bare overhovedet ikke kommer til at fejre jul i år :boo 

 

Vi nåede ikke at få købt et juletræ fordi vi stort set har været indlagt hele denne uge, der blir ikke noget julemad og ingen af os har energi til noget overhovedet. Alexander holder jul med sin kæreste og hendes familie, Melissa var inviteret hjem til mine forældre men har valgt at sidde alene med lidt god mad og en film :( Mathilde er alene med sin far... og Lilly, som godt ved hvad jul er... :boo  men i morgen blir lige som alle andre dage, bortset fra at hun kan få de gaver vi heldigvis har nået at købe og pakke ind. Jeg orker hverken se eller tale med nogen, kæmper bare for at have så meget overskud at jeg kan komme igennem endnu en dag og endnu en nat... glæder mig over at vi alle er sunde og raske og i live og håber det hele blir lidt nemmere dag for dag... Men jul, det når vi ikke i år :( 

 

:kram:kram:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Røv! 

 

Vær obs på at de fleste butikker har lukket i morgen. Kun dem med søndagsåbent har åbent.

 

 

Tak - der er et par stykker her, der har åbent. :D 

 

37 minutes ago, Meyer said:

:kram

Husk at tag noget egen tid her i juledagene, så kan hr mand have kvalitets tid med junior.

 

Det ville være skønt - og han er gerne hjemme med junior, men jeg ville ønske, at han ville tage ham med ud, så jeg bare kunne være lidt i fred herhjemme ... Det er ikke helt samme afslapning, når jeg altid tager ud af huset. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt, at det er i petitesse-, 1st World og materialisme-afdelingen.

 

Men Valdemar er IDAG begyndt at snakke om, at han ønsker sig monstertrucks til jul. Og at det er det eneste, han ønsker sig. Og det har han aldrig snakket om før. Og derfor ikke haft på ønskesedlen. Og får derfor sandsynligvis ikke i julegave. Så nu er jeg bare nervøs for, om han bliver skuffet.

 

Og hvis han bliver skuffet, vil jeg blive ret irriteret for han bliver virkelig forkælet og får mange flotte gaver, og andre får jo ingenting. Men det ændrer jo ikke på, at han er 4 og har liiiiidt svært ved at forstå balancen i det der med, at man kan ønske og få noget, men ikke det hele. Og hvis han bliver skuffet og ked af det, så er det jo sådan, han har det...

 

Ih hvor jeg håber, at han glemmer alt om monstertrucks og bare er glad og taknemlig for det, han får :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Jeg er så ked af vi bare overhovedet ikke kommer til at fejre jul i år :boo 

 

Vi nåede ikke at få købt et juletræ fordi vi stort set har været indlagt hele denne uge, der blir ikke noget julemad og ingen af os har energi til noget overhovedet. Alexander holder jul med sin kæreste og hendes familie, Melissa var inviteret hjem til mine forældre men har valgt at sidde alene med lidt god mad og en film :( Mathilde er alene med sin far... og Lilly, som godt ved hvad jul er... :boo  men i morgen blir lige som alle andre dage, bortset fra at hun kan få de gaver vi heldigvis har nået at købe og pakke ind. Jeg orker hverken se eller tale med nogen, kæmper bare for at have så meget overskud at jeg kan komme igennem endnu en dag og endnu en nat... glæder mig over at vi alle er sunde og raske og i live og håber det hele blir lidt nemmere dag for dag... Men jul, det når vi ikke i år :( 

Åh.. :kram:kram:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Barbamama said:

Jeg ved godt, at det er i petitesse-, 1st World og materialisme-afdelingen.

 

Men Valdemar er IDAG begyndt at snakke om, at han ønsker sig monstertrucks til jul. Og at det er det eneste, han ønsker sig. Og det har han aldrig snakket om før. Og derfor ikke haft på ønskesedlen. Og får derfor sandsynligvis ikke i julegave. Så nu er jeg bare nervøs for, om han bliver skuffet.

 

Og hvis han bliver skuffet, vil jeg blive ret irriteret for han bliver virkelig forkælet og får mange flotte gaver, og andre får jo ingenting. Men det ændrer jo ikke på, at han er 4 og har liiiiidt svært ved at forstå balancen i det der med, at man kan ønske og få noget, men ikke det hele. Og hvis han bliver skuffet og ked af det, så er det jo sådan, han har det...

 

Ih hvor jeg håber, at han glemmer alt om monstertrucks og bare er glad og taknemlig for det, han får :unsure 

 

Åh, jeg kunne skrive det samme om en skraldebil. 

Men samtidig er jeg også meget overbevist om at de andre gaver imponerer SÅ meget, at han ikke vil tænke over den skraldebil. Jeg VED jo at det er ting han er interesseret i og har ønsket sig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

 

Åh, jeg kunne skrive det samme om en skraldebil. 

Men samtidig er jeg også meget overbevist om at de andre gaver imponerer SÅ meget, at han ikke vil tænke over den skraldebil. Jeg VED jo at det er ting han er interesseret i og har ønsket sig. 

 

Dejligt det ikke kun er mig :rolleyes:kram Jeg håber (og tror nok også) at de andre imponerer så meget at han glemmer de ting, han ikke får. :goodluck 

 

I øvrigt har jeg ikke helt styr på, hvad monstertrucks egentlig er :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

 

Dejligt det ikke kun er mig :rolleyes:kram Jeg håber (og tror nok også) at de andre imponerer så meget at han glemmer de ting, han ikke får. :goodluck 

 

I øvrigt har jeg ikke helt styr på, hvad monstertrucks egentlig er :chin:

 

Ej Mette :blink Haha nu har Williams primære interesse i hele hans lille liv selvfølgelig været køretøjer, så jeg er jo rimelig skarp i det :D men alligevel...

 

Hvad er det nu i gir ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Ej Mette :blink Haha nu har Williams primære interesse i hele hans lille liv selvfølgelig været køretøjer, så jeg er jo rimelig skarp i det :D men alligevel...

 

Hvad er det nu i gir ham?

 

Valdemar har aldrig været særligt interesseret i køretøjer :chin:

 

Han får en giga pakke med små Marvel actionfigurer (21 stk!) og sådan en interaktiv Paw Patrol-rædsel. Paw Patrol hunden har han sukket meget efter og han elsker jo superhelte (og i det hele taget alle former for figurer og "dukker"). Så jeg tror egentlig, det kommer til at hitte helt vildt. Jeg tror bare, det er tanken om, hvor nederen, det vil være, hvis nu han faktisk blev skuffet, mere end at jeg egentlig tror, at han bliver det...

 

(= brokken består nok i virkeligheden af, at jeg har hypet mig selv op til, at den her jul skal overgå alle andre jule og bliver skideked af det, hvis mit barn ikke synes det :blush )

 

Giver det mon mening? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 minutes ago, Barbamama said:

 

Valdemar har aldrig været særligt interesseret i køretøjer :chin:

 

Han får en giga pakke med små Marvel actionfigurer (21 stk!) og sådan en interaktiv Paw Patrol-rædsel. Paw Patrol hunden har han sukket meget efter og han elsker jo superhelte (og i det hele taget alle former for figurer og "dukker"). Så jeg tror egentlig, det kommer til at hitte helt vildt. Jeg tror bare, det er tanken om, hvor nederen, det vil være, hvis nu han faktisk blev skuffet, mere end at jeg egentlig tror, at han bliver det...

 

(= brokken består nok i virkeligheden af, at jeg har hypet mig selv op til, at den her jul skal overgå alle andre jule og bliver skideked af det, hvis mit barn ikke synes det :blush )

 

Giver det mon mening? :chin:

 

Det hele giver mening. Vi tænker lidt ens nogle gange tror jeg :kiss 

Men jeg tror (og siger til mig selv at sådan er det!) at vores drenge får en skøn jul! Valdemar bliver jo VILD med de Marvel figurer, det er jo lige ham :loveshower og det pawpatrol er jo et giga hit.

 

Jeg tror bestemt ikke at han bliver skuffet. Måske kan man ane en mærkværdig tomhed i vores drenges øjne på et tidspunkt, der måske kan ses om grådighed eller skuffelse, men som i Williams tilfælde i hvert fald plejer at betyde at det er lidt overvældende.

Selv som voksen har jeg det meget svært ved gaver. Jeg ville blive gladere hvis jeg vidste hvad der var i :rolleyes 

 

William får en LEGO rumraket og jeg VED at han ønsker sig den rigtig meget. Også selvom han kun snakker om den skraldebil i går og i dag <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Det hele giver mening. Vi tænker lidt ens nogle gange tror jeg :kiss 

Men jeg tror (og siger til mig selv at sådan er det!) at vores drenge får en skøn jul! Valdemar bliver jo VILD med de Marvel figurer, det er jo lige ham :loveshower og det pawpatrol er jo et giga hit.

 

Jeg tror bestemt ikke at han bliver skuffet. Måske kan man ane en mærkværdig tomhed i vores drenges øjne på et tidspunkt, der måske kan ses om grådighed eller skuffelse, men som i Williams tilfælde i hvert fald plejer at betyde at det er lidt overvældende.

Selv som voksen har jeg det meget svært ved gaver. Jeg ville blive gladere hvis jeg vidste hvad der var i :rolleyes 

 

William får en LEGO rumraket og jeg VED at han ønsker sig den rigtig meget. Også selvom han kun snakker om den skraldebil i går og i dag <_< 

 

:kram Du er så klog :kiss Jeg tror, du har meget ret i det hele, især det med, at det der umiddelbart kan virke som grådighed, nok snarere er overvældelse (hvis der er noget, der hedder det :D ).

 

Jeg har det også lidt ambivalent med gaver. Jeg er sådan lidt bange for at såre giveren, hvis jeg ikke bliver/virker glad nok :rolleyes 

 

Men selvfølgelig bliver de ellevilde! Og glade! Og ja, det bliver måske hårdt når det hele bare er slut, men så krammer vi dem igennem det og leger med deres nye legetøj med dem, og så går livet videre :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Saga74 said:

Jeg er så ked af vi bare overhovedet ikke kommer til at fejre jul i år :boo 

 

Vi nåede ikke at få købt et juletræ fordi vi stort set har været indlagt hele denne uge, der blir ikke noget julemad og ingen af os har energi til noget overhovedet. Alexander holder jul med sin kæreste og hendes familie, Melissa var inviteret hjem til mine forældre men har valgt at sidde alene med lidt god mad og en film :( Mathilde er alene med sin far... og Lilly, som godt ved hvad jul er... :boo  men i morgen blir lige som alle andre dage, bortset fra at hun kan få de gaver vi heldigvis har nået at købe og pakke ind. Jeg orker hverken se eller tale med nogen, kæmper bare for at have så meget overskud at jeg kan komme igennem endnu en dag og endnu en nat... glæder mig over at vi alle er sunde og raske og i live og håber det hele blir lidt nemmere dag for dag... Men jul, det når vi ikke i år :( 

 

:kram

 

Jeg husker tydeligt julen for 2 år siden med 14 dage gamle Leonora, min far der var syg og mig med nyfødt-blues og byld der krævede lægetilsyn juleaftensmorgen. Jeg nød det overhovedet ikke og ønskede bare at få dagen overstået. 

 

Jeg håber at I får en ok hyggelig dag i morgen trods juleriet er minimeret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bbm jeg forstår dig godt. Vi har købt en kæmpe pakke dublo til Amilia og hun elsket LEGO, men i dag har hun kun snakket om en trampolin og tror der er en trampolin i den store pakke LEGO. Jeg håber hun har glemt den trampolin i morgen. Hun får en D. 25 af mine forældre, jeg håber bare ikke hun bliver skuffet i morgen og hun er altså kun 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga :kram

skidt med julen, det er jul igen næste år, nu skal i bare ovenpå som familie :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Maj 2014 said:

Bbm jeg forstår dig godt. Vi har købt en kæmpe pakke dublo til Amilia og hun elsket LEGO, men i dag har hun kun snakket om en trampolin og tror der er en trampolin i den store pakke LEGO. Jeg håber hun har glemt den trampolin i morgen. Hun får en D. 25 af mine forældre, jeg håber bare ikke hun bliver skuffet i morgen og hun er altså kun 2 år.

 

Åh det er ikke nemt, især ikke når de ligefrem ser en pakke og tror, der er noget andet deri. Håber, hun glemmer alt om trampolinen imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga: :kram 

kan I ikke holde en familiemiddag om noget tid, når I er ovenpå igen? :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck altså, Carrie Fisher har fået et hjertetilfælde og hendes tilstand er kritisk. Jeg tuder altså, hvis hun dør :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, jeg vil godt brokke mig over så mange ting, men i virkeligheden er det jo småting ... Vi er sunde og raske, min dejlige dreng har krudt i røven og åbenbart lidt for aktiv mave i nat, min stakkels mand var på arbejde til kl 22 den fucking 23. december, men på ingen måder fordi han syntes det var sjovt - og hvad så hvis jeg ikke får handlet, jeg er så træt og mangler overskud og slet ikke gider tage ud til jul i dag, fordi det bare er mega besværligt med en lille røv, der alligevel intet får ud af det, og skal sidde hele aftenen og tænke på, om han nu kan sove videre når vi skal køre hjem ... 

Der er jo mange for hvem alt det ville være luksusbrok :blush

Så jeg vil egentlig bare gerne brokke mig over, at jeg ikke kan tillade mig at brokke mig og have ondt af mig selv. ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, BabyBlue said:

Åhr, jeg vil godt brokke mig over så mange ting, men i virkeligheden er det jo småting ... Vi er sunde og raske, min dejlige dreng har krudt i røven og åbenbart lidt for aktiv mave i nat, min stakkels mand var på arbejde til kl 22 den fucking 23. december, men på ingen måder fordi han syntes det var sjovt - og hvad så hvis jeg ikke får handlet, jeg er så træt og mangler overskud og slet ikke gider tage ud til jul i dag, fordi det bare er mega besværligt med en lille røv, der alligevel intet får ud af det, og skal sidde hele aftenen og tænke på, om han nu kan sove videre når vi skal køre hjem ... 

Der er jo mange for hvem alt det ville være luksusbrok :blush

Så jeg vil egentlig bare gerne brokke mig over, at jeg ikke kan tillade mig at brokke mig og have ondt af mig selv. ;) 

 

Du må da mega gerne brokke dig og have ondt af dig selv :kram2 

Julen er bare en helt anden størrelse efter man har fået børn! Hvor man før var spændt på gaver, er man nu spændt på børnenes reaktioner. Hvor man før var spændt på om sværen bliver sprød, er man nu spændt på om der er noget børnene kan spise osv. 

 

Sikke din mand arbejdede sent :( Jeg håber at han, du og krudtrøv for en skøn jul! Og ikke mindst at ham den lille godt vil sove videre :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BabyBlue man må brokke sig over ALT :kram 

 

Det er derfor, det hedder brok og ikke "rationel og retfærdig klage" :lol 

 

Og når det så er sagt, så ville jeg også være træt af at min mand arbejdede så sent den 23 og bøvlet "slæbe-jul" med baby :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Du må da mega gerne brokke dig og have ondt af dig selv :kram2 

Julen er bare en helt anden størrelse efter man har fået børn! Hvor man før var spændt på gaver, er man nu spændt på børnenes reaktioner. Hvor man før var spændt på om sværen bliver sprød, er man nu spændt på om der er noget børnene kan spise osv. 

 

Sikke din mand arbejdede sent :( Jeg håber at han, du og krudtrøv for en skøn jul! Og ikke mindst at ham den lille godt vil sove videre :kiss 

 

4 minutes ago, Barbamama said:

BabyBlue man må brokke sig over ALT :kram 

 

Det er derfor, det hedder brok og ikke "rationel og retfærdig klage" :lol 

 

Og når det så er sagt, så ville jeg også være træt af at min mand arbejdede så sent den 23 og bøvlet "slæbe-jul" med baby :kram2

 

Tak, I to :D:kram2

 

Det skal nok blive en god jul. Jeg ville bare ønske, at alt ikke var så besværligt - og at jeg kunne have fået bare en times søvn mere. ;) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, BabyBlue said:

 

 

Tak, I to :D:kram2

 

Det skal nok blive en god jul. Jeg ville bare ønske, at alt ikke var så besværligt - og at jeg kunne have fået bare en times søvn mere. ;) 

 

 

Hvem vil ikke gerne have en times søvn mere? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke over hvor lidt og hvor afbrudt søvn jeg fik i nat <_< Han sover jo aldrig godt, men i nat tog vidst næsten rekorder i dårligt :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke brok, men update på gårdagens brok om nervøsitet omkring Vs gaver ;)

 

Han har været så heldig at få et par Iron Man handsker af julemanden her til morgen, og selvom de er noget for store til ham, så blev han ellevild. Og selvom jeg er ret sikker på, at han ikke anede, at sådan nogle fandtes, så proklamerede han glad at "det var lige hvad han havde ønsket sig". :biglove 

 

Så nu er jeg ikke så nervøs længere ;)

 

(Det skulle da lige være over, om jeg får spat af den lyd, de kan sige - V har allerede forklaret mig, at hvis de løber tør for batterier, kan vi bare putte nogle nye i :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Barbamama said:

Ikke brok, men update på gårdagens brok om nervøsitet omkring Vs gaver ;)

 

Han har været så heldig at få et par Iron Man handsker af julemanden her til morgen, og selvom de er noget for store til ham, så blev han ellevild. Og selvom jeg er ret sikker på, at han ikke anede, at sådan nogle fandtes, så proklamerede han glad at "det var lige hvad han havde ønsket sig". :biglove 

 

Så nu er jeg ikke så nervøs længere ;)

 

(Det skulle da lige være over, om jeg får spat af den lyd, de kan sige - V har allerede forklaret mig, at hvis de løber tør for batterier, kan vi bare putte nogle nye i :lol )

 

Haha fedt :loveshower 

William har fået et lille LEGO postsæt fra Nissen og de der 3 små breve der er med i sættet, var åbenbart lige præcis dem han manglede :D Så pyt med alt det resten :lol

 

Jeg onde mor har faktisk stjålet batterierne fra en brandbil han fik tidligere på måneden :blush sådan en skinger skrigende lyd, jeg blev simpelthen så hidsig :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Hvem vil ikke gerne have en times søvn mere? :D

 

Ja, kan jeg få den pakket ind og lagt under træet i aften?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.