SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Åh nej! Adrian har grædt on/off i  over en time nu, sådan rigtig hjerteskærende. Og nu kulminerer det så med opkast i vores seng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meh... Urd har taget min altankasse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vågnet med super ondt i maven og kvalme... Kan man seriøst blive smittet igen med omgangssyge?! Jeg har haft det helt fint idag og har gjort badeværelset overdrevet rent (også toilettet som 100% kunne være smittekilden) men jeg har både vasket hænder og sprittet flere gange efter... Og jeg er ikke typen som har åben mund eller slikker på toiletbrættet når jeg gør rent... 

 

Orker ikke at kaste mere op :boo:puke:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have boet den sidste time på toilettet med dårlig mave er jeg nu flyttet ind i stuen med dyne og brækspand. Jeg fryser, har dårlig mave, ved at jeg kaster op indenfor nærmeste fremtid og er så træt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var så ingen søvn til mig i nat :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Stephi-moren said:

Der var så ingen søvn til mig i nat :( 

:kram hvad sker der? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader det her forpulede storm vejr vi har pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Light - brok : jeg har enorm stor craving for blommetomater i skiver med skiveskåret mozzaralla :mam. På trods af at jeg er dårlig :unsure ( min mobil foreslår sætninger udfra sidst sammensatte ord og ville derfor gerne skrive : på trods af at jeg er en dårlig mor :(

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, NSEllekilde said:

:kram hvad sker der? 

 

Nohr er syg, så han har sovet 5-10 minutter ad gangen :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Barbamama said:

Meh... Urd har taget min altankasse <_<

Tyvagtige storm hun tog noget af vores tagrygning af :prik og vækkede Markus <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep stinus med diarre og 39,1 i feber har skreget utrøsteligt i 3 timet:icon_crybad: jeg endte med at prøve med Panodil, der gik temmelig lang tid før det havde effekt, men nu sover han endelig fredeligt ovenpå mig:biglove 

 

men uhhhh min mand er også syg, og oveni tilsyneladende mandesyg. Fyret er gået ud og jeg har sagt at det måtte han trods alt sætte gang i igen...  men om han har gjort det endnu... næææ skidt da med om familien udenfor dynerne fryser, og stinus ikke kan komme i bad og få fjernet bræklugten af håret:prik 

 

grrrre....og ja hvordan i alverden skal jeg tage mig at min raske dreng, når min syge dreng bare vil hænge på sin mor? :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor er jeg træt... en ting er at det er rart der ikke er noget stress. Men hold nu ferie, hvor duer jeg ikke til det her med at der ikke sker en skid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh, mit dejlige barn vågnede kl 5 og har nu taget 40 minutter lur ... Jeg magter det ikke. 

Det var et par gode uger her, hvor han sov som en sten om natten og tog 1,5-2 timers formiddagslur. Men de gode søvnperioder skal åbenbart drukne i de dårlige ... 

Jeg skal snart starte på arbejde, og kan seriøst ikke se, hvordan det skal kunne hænge sammen med så lidt søvn til mig - hvor jeg så ikke engang kan hvile bare i 40 minutter en gang i mellem, og derudover skal præstere på arbejde. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg også syg. Great <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Stephi-moren said:

Så blev jeg også syg. Great <_< 

Seriøst hvad sker der for alt det sygdom!!! Håber du må blive hurtigt rask igen:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reklamationssag <_< Firmaet virker egentlig meget serviceminded, jeg får bare altid lidt stress over sådan nogle sager, fordi jeg har oplevet lidt for mange gange, at det giver konflikt og øv... <_< Please lad det gå hurtigt og nemt :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo:icon_crybad::boo

Hold nu op hvor den her dag bare stinker :numse.

 

 

Mine dejlige drenge er det eneste lyspunkt i dag :biglove

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, LeneLN said:

:boo:icon_crybad::boo

Hold nu op hvor den her dag bare stinker :numse.

 

 

Mine dejlige drenge er det eneste lyspunkt i dag :biglove

 

 

 

 

:kram:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, LeneLN said:

:boo:icon_crybad::boo

Hold nu op hvor den her dag bare stinker :numse.

 

 

Mine dejlige drenge er det eneste lyspunkt i dag :biglove

 

 

 

 

 

Hvad da?

 

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Hvad da?

 

:kram2 

J's angst/ socialfobi er  gået amok oven på juledagene og samtidig har han fået man flu så han er sur og vrisser af børnene og mig. :boo

 

Jeg prøver at skærme drengene og tage dem med så meget ud som muligt med det er bare :numse og så er der lige en uges ferie mere.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til alle :kram hvad sker der lige for alt det sygdom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Light brok...Niklas bliver 1 år til nytår og ved bare stadig ikke hvad han skal have i gave af os :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Light brok...Niklas bliver 1 år til nytår og ved bare stadig ikke hvad han skal have i gave af os :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

57 minutes ago, girly1988 said:

Light brok...Niklas bliver 1 år til nytår og ved bare stadig ikke hvad han skal have i gave af os :chin:

Lad være med ar købe noget og smid pengene på børneopsparing ;) 

 

ellere. Trampolin i haven til drengene hvis de ikke har :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.