SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Just now, FruLR said:

Hvis ikke min søn var blevet født i år, så ville jeg sige, at jeg ikke kan li' 2016!!! :gal 

 

I know, på kendis-fronten har det godt nok været skidt :-/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver vanvittig!!! Sidder på sofaen og ser Greys anatomy, uden at søvnen føles nærmere end for 3 timer siden.. :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, FruLR said:

Jeg bliver vanvittig!!! Sidder på sofaen og ser Greys anatomy, uden at søvnen føles nærmere end for 3 timer siden.. :boo 

 

:kram2 'bare' søvnløshed? Eller sidder du og spekulerer søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Stephi-moren said:

 

:kram2 'bare' søvnløshed? Eller sidder du og spekulerer søde?

Min hjerne kører og kører, og jeg er fuldstændig ude af stand til at slå den fra.. Men jeg spekulerer ikke rigtig på noget, tror det der holder mig vågen nu er panik over ikke at sove. Så nu har jeg givet op! Drengene vågner sikkert snart, så Tim kan få lov at sove længe.. Hvem har brug for søvn?! ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, FruLR said:

Jeg bliver vanvittig!!! Sidder på sofaen og ser Greys anatomy, uden at søvnen føles nærmere end for 3 timer siden.. :boo 

 

:kram Håber du kan få en lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas og mor her med dårlig mave ! Føj altså...:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Susanne said:

Jeg ved sgu ikke. Egentlig er jeg ok med at tage derop til jul hvert andet år. Så slipper jeg for alt det praktiske med indkøb og madlavning og det er også noget værd ;) Og næste gang vi skal derop er Sofie 3 år (og Anna 7?! :blink) så det værste er overstået. 

Med tiden tænker jeg også vi gerne vil holde det selv ind imellem :)

 

Vi kørte fra Jylland kl. 14,  pigerne og jeg var fremme hos min mor kl. 16.45 og jeg ligger nu i en god dobbeltseng med Anna ved min side :)

Dejligt :kiss 

Jeg synes bare det er en værre ræs at pakke ned, ud og tilbage igen med til sider mega store børnegaver :rolleyes

Jeg er nok også forvent med, at selvom vi holder julen hos os, så laver min mor fx altid maden :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas er blevet ret så fantastisk i hverdagen til at tage nova hvis jeg har en enkelt fridag så jeg kan sove længe. Men hvad f*** sker der for at jeg har haft "fri" eller haft aftenvagt i 6 dage og han ikke har ladet mig sove længe i bare én dag? Han har tydeligt også haft brug for lidt ferie men hvorfor skal han først komme i seng kl 0315 og ignorere at nova vil op /ikke give hende sutten om natten/ikke lave en flaske!? Alle nætter har han ligget tættest på hende fordi jeg skulle være tæt på en opkastspand og alligevel har jeg skulle ryste i ham for at han skulle give sutten eller for at spørge om jeg skulle lave en flaske :(

Lige nu bliver jeg mega provokeret af at han snorker så højt at det kan høres i stuen og jeg er så træt fordi jeg stadig ikke er kommet helt ovenpå.. 

 

Tag dig sammen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt ske at det lyder som luksusbrok, men jeg er simpelthen så træt. Efter jeg var syg der i sidste uge har 8-9 timers søvn hver nat bare ikke været nok. Sidder som regel og hænger, når vi når hen til aftenstid og om morgenen er jeg slet ikke til at få ud af sengen. :( Vil bare gerne føle mig udhvilet igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg brokker igen og jeg ved at jeg er så tarvelig men.... 

Så lover han at han vil hænge vores knager op og hylder i gangen og så gøre hovedrent for her trænger enormt. 

 

Han står først op kl 13, spiser, går på toilettet i en halv time, skal lige glo computer og går så i gang med at hænge tingene op. Det tog halvanden time og nu har han sat sig i sin stol for at slappe af.. Hvordan kan man seriøst være så smadret efter 1,5 times arbejde? 

 

Jeg VED at hans leversygdom (som nok er blusset op sådan som vi har levet) gør ham ufattelig træt men så gå dog til lægen og få en diætist :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, NSEllekilde said:

Nichlas er blevet ret så fantastisk i hverdagen til at tage nova hvis jeg har en enkelt fridag så jeg kan sove længe. Men hvad f*** sker der for at jeg har haft "fri" eller haft aftenvagt i 6 dage og han ikke har ladet mig sove længe i bare én dag? Han har tydeligt også haft brug for lidt ferie men hvorfor skal han først komme i seng kl 0315 og ignorere at nova vil op /ikke give hende sutten om natten/ikke lave en flaske!? Alle nætter har han ligget tættest på hende fordi jeg skulle være tæt på en opkastspand og alligevel har jeg skulle ryste i ham for at han skulle give sutten eller for at spørge om jeg skulle lave en flaske :(

Lige nu bliver jeg mega provokeret af at han snorker så højt at det kan høres i stuen og jeg er så træt fordi jeg stadig ikke er kommet helt ovenpå.. 

 

Tag dig sammen! 

Det lyder hårdt. Stort kram og god bedring.

Kunne det være en ide' at lave en regel om at han max må sidde oppe og spille computer til feks kl 23.30?  For han skal vel også være frisk til at kunne tage sig af jeres datter når du er på job? Og det kan han vel næppe være, når han spiller til langt ud på natten.

Den var ikke gået herhjemme, og jeg synes ikke det ville være urimeligt af dig, at begynde at stille nogen krav til ham om at tage sig lidt sammen, nu hvor han har valgt at gå på barsel og du skulle tidligt ud og arbejde.. For han fik vel ikke barsel fra sit job for at kunne spille computer hele natten.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk der her putte marerit bliver værrer og værrer. Jeg har lavet en tråd i Børn1-3 år, i må gerne kigge den og komme med gode råd hvis de findes:blink:icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Elisamus said:

Suk der her putte marerit bliver værrer og værrer. Jeg har lavet en tråd i Børn1-3 år, i må gerne kigge den og komme med gode råd hvis de findes:blink:icon_crybad:

 

:kram Jeg har skrevet men desværre næppe noget særlig hjælpsomt :(:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der alenemor virker efterhånden ret så tillokkende! :mad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, SDB said:

Det der alenemor virker efterhånden ret så tillokkende! :mad:

 

:( 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 minutes ago, SDB said:

Det der alenemor virker efterhånden ret så tillokkende! :mad:

Åh :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræk og diarre sygdom hos manden og den mindste:prik håber mig og den store får lov at gå fri!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu noah! Jeg skal på arbejde i morgen, ville egentlig gerne have bare lidt voksen-aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr er brandvarm selvom han har fået Panodil :( mega suk altså! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Stephi-moren said:

Nohr er brandvarm selvom han har fået Panodil :( mega suk altså! 

Øv:kram2 rigtig god bedringens ham:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, SDB said:

Det der alenemor virker efterhånden ret så tillokkende! :mad:

 

:(:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Godnat" til søvn-nægtende børn, :kram til søvn-og-tids-frarøvede mødre, og god bedring til jer der har behov.

 

Gruppe-kram :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hader hader åndssvage blæsevejr... Hver gang vi har sådan en storm, så giver det flashback til '99, hvor min far først på eftermiddagen forsøgte at rede nogle tagsten, men endte med hænge på en stige med en arm gennem et åben vindue, for ikke at blæse ned, mens min mor og jeg stod og holdte stigen han hang i. Han fik aldrig lov at gøre noget så dumt igen, da vi stod op om morgen var hele tagkonstruktionen på stald og lade flyttet sig 10 cm. Jeg hader storm vejr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min barsel er ved at være slut :boo

Jeg skal på arbejde på mandag, og det har jeg bare SLET ikke lyst til nu :(:boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.