SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Puha en stresset dag. 

 

Jeg er TRÆT. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager da bare en dag til herovre :ba heldigvis har Im en fest og jeg føler mig faktisk også mere tryg ved at være tæt på eksperterne :blush  men min mand, argh :prik omsorgsdag betyder jo ikke, at han har siddet og arbejdet hele dagen på sin bærbar :animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1 hour ago, skruk said:

Vi tager da bare en dag til herovre :ba heldigvis har Im en fest og jeg føler mig faktisk også mere tryg ved at være tæt på eksperterne :blush  men min mand, argh :prik omsorgsdag betyder jo ikke, at han har siddet og arbejdet hele dagen på sin bærbar :animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

Øv din mand må altså se at prioritere sin familie lidt hvis han gerne vil ha sådan en :kram2 

 

Dejligt at Im er i  hopla :loveshower og godt at de passer på ham så du kan være tryg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Myliona said:

Puha en stresset dag. 

 

Jeg er TRÆT. 

Fik ikke kommenteret tidligere men du skal da ha et kram :kram hvor er det trist at Leahs far slet ikke er til at samarbejde med, han lader ikke til at have meget forståelse for sin lille datters behov :( og du lyder ellers som om du trænger til noget stabilitet. Håber I får en god weekend alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår lærer jeg at jeg ikke kan tåle (friske) æbler :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin er blevet vaccineret i dag. Han har nu kastet op 2 gange :( først lidt efter aftensmaden, hvor han nærmest intet spiste, og nu igen i søvne :( min stakkels, trætte lille dreng faldt i søvn på puslebordet imens jeg skiftede hans nattøj. Nu håber jeg bare det var den sidste gang opkast :goodluck Der kan da næppe være mere i den lille mave :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, Mrs-Rina said:

Benjamin er blevet vaccineret i dag. Han har nu kastet op 2 gange :( først lidt efter aftensmaden, hvor han nærmest intet spiste, og nu igen i søvne :( min stakkels, trætte lille dreng faldt i søvn på puslebordet imens jeg skiftede hans nattøj. Nu håber jeg bare det var den sidste gang opkast :goodluck Der kan da næppe være mere i den lille mave :unsure 

God bedring:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har flottet mig med svinedyrt tøj til E men er sgu i tvivl om jeg er fan :rolleyes Ku' godt ende med at sende det retur, og vil i så fald gerne brokke mig over, at jeg stadig ikke ved, hvad hun skal have på til næste forografbesøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Meyer said:

God bedring:kram2

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

Har flottet mig med svinedyrt tøj til E men er sgu i tvivl om jeg er fan :rolleyes Ku' godt ende med at sende det retur, og vil i så fald gerne brokke mig over, at jeg stadig ikke ved, hvad hun skal have på til næste forografbesøg.

Billede/link? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er sådan et fint og romantisk sæt, men ved ikke om farven er for... fesen? Gammel? Til hende. Det kan også være, det bare er for stort. :chin: Det er str 18 mdr. Hun er 16 mdr, så turde ikk købe str 12 mdr.

 

Det er i øvrigt til et gruppefoto, hvor B skal have en af sine evigt ternede skjorter på, V skal have blå Avengers  tøj, og mit tøj er uafklaret ( <_< ). Det lyder umiddelbart meget spraglet til et billede, men jeg synes det fungerede fint med farve og mønstre på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mrs-Rina said:

Benjamin er blevet vaccineret i dag. Han har nu kastet op 2 gange :( først lidt efter aftensmaden, hvor han nærmest intet spiste, og nu igen i søvne :( min stakkels, trætte lille dreng faldt i søvn på puslebordet imens jeg skiftede hans nattøj. Nu håber jeg bare det var den sidste gang opkast :goodluck Der kan da næppe være mere i den lille mave :unsure 

Stakkels B :( rigtig god bedring med ham :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, JustMe said:

Jeg synes hun er super smuk, BBM! Det var sådan jeg ville klæde E hvis det var relevant! Hvor er det fint :wub

 

:dittodjeg (argh dumme stavekontrol efter smileys!) er også vild med det :wubw men jeg eeelsker jo også bare alt hvad der er romantisk og støvede pastelfarver :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Katrinemus said:

Stakkels B :( rigtig god bedring med ham :kram2 

 

Tak søde :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Mrs-Rina said:

 

Tak søde :kiss 

Håber snart charmetrolden er i hopla igen :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mrs-Rina said:

Benjamin er blevet vaccineret i dag. Han har nu kastet op 2 gange :( først lidt efter aftensmaden, hvor han nærmest intet spiste, og nu igen i søvne :( min stakkels, trætte lille dreng faldt i søvn på puslebordet imens jeg skiftede hans nattøj. Nu håber jeg bare det var den sidste gang opkast :goodluck Der kan da næppe være mere i den lille mave :unsure 

 

Øv da, håber det er overstået! :kram2 tror du det er pga vaccinen? Clara reagerede også meget på den den her gang, men det var med høj feber 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, JustMe said:

Jeg synes hun er super smuk, BBM! Det var sådan jeg ville klæde E hvis det var relevant! Hvor er det fint :wub

 

2 minutes ago, Aja said:

 

:dittodjeg (argh dumme stavekontrol efter smileys!) er også vild med det :wubw men jeg eeelsker jo også bare alt hvad der er romantisk og støvede pastelfarver :D 

 

Hvor er I søde :kiss

 

I synes ikke, det ser for stort ud? :unsure

 

Jeg tror, vi prøver det igen imorgen og måske jeg lige lægger det andet tøj ved og kigger igen :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

 

 

Hvor er I søde :kiss

 

I synes ikke, det ser for stort ud? :unsure

 

Jeg tror, vi prøver det igen imorgen og måske jeg lige lægger det andet tøj ved og kigger igen :chin: 

 

Tjo, måske lidt til den store side, men jeg synes ikke det ser dumt ud. Tænker kjolen måske er lidt for lang til at være praktisk, men det er vel også lige meget på et fint billede? :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Aja said:

 

Tjo, måske lidt til den store side, men jeg synes ikke det ser dumt ud. Tænker kjolen måske er lidt for lang til at være praktisk, men det er vel også lige meget på et fint billede? :D 

 

Altså min tanke var, at det evt også kunne være kjolen til juleaften, så jeg på den måde lidt kunne retfærdiggøre prisen. Og lige juleaften, behøver den ikke være mega praktisk + hun kan jo vokse endnu på 2 mdr... så pyt med om den er vildt praktisk.  Men omvendt står vi ikke og har brug for den til foråret så spørgsmålet er om en mindre alligevel var pænere :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

Altså min tanke var, at det evt også kunne være kjolen til juleaften, så jeg på den måde lidt kunne retfærdiggøre prisen. Og lige juleaften, behøver den ikke være mega praktisk + hun kan jo vokse endnu på 2 mdr... så pyt med om den er vildt praktisk.  Men omvendt står vi ikke og har brug for den til foråret så spørgsmålet er om en mindre alligevel var pænere :chin:

 

Jeg synes det ser lidt stort ud :chin: altså ingen tvivl om at pigebarnet er lækker :wub Men jeg kommer til at tænke på om det sådan er hendes farver? Jeg tænker hende mere farvestrålende og knap så gammelrosa :unsure Hun kan uden tvivl bære det!!! Men er det hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Stephi-moren said:

 

Jeg synes det ser lidt stort ud :chin: altså ingen tvivl om at pigebarnet er lækker :wub Men jeg kommer til at tænke på om det sådan er hendes farver? Jeg tænker hende mere farvestrålende og knap så gammelrosa :unsure Hun kan uden tvivl bære det!!! Men er det hende?

 

Jamen jeg er nemlig også i tvivl med farverne. Men hun er heller ikke pang-pink-lilla. Årh jeg synes det er svært at finde noget. Og det i skabet synes jeg bare heller ikke rigtig spiller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Barbamama said:

 

Altså min tanke var, at det evt også kunne være kjolen til juleaften, så jeg på den måde lidt kunne retfærdiggøre prisen. Og lige juleaften, behøver den ikke være mega praktisk + hun kan jo vokse endnu på 2 mdr... så pyt med om den er vildt praktisk.  Men omvendt står vi ikke og har brug for den til foråret så spørgsmålet er om en mindre alligevel var pænere :chin:

 

Hm, svært at sige. Men man kan sige, at når det nu er relativt dyrt, så er det dumt hvis du ikke er sådan helt tilfreds med det. Man skal have lov at læne nogle lidt ekstra  dyre sæt engang imellem, men så skal de da også være fantastiske :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.