SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

15 minutes ago, Barbamama said:

 

Her svarer det "kun" til 1,8 kg og det er altså heller ikke beregnet bare til én weekend! :lolhit 

Lad os nu se, hvor længe det strækker til, når du først begynder at savne gemalen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lady H said:

Lad os nu se, hvor længe det strækker til, når du først begynder at savne gemalen ;) 

 

Ja og når jeg begynder at bestikke ungerne når jeg er kørt træt :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af, at J ALTID skal spille prinsen på den hvide hest bare jeg brokker mig en smule over ungerne (hvilket jeg har behov for, da jeg ellers bare eksploderer på dem), men jeg beder for fanden da ikke om hjælp!! 

Så ville jeg jo skrive "kom ned og hjælp mig", men neeej.. Jeg plejer jo at "råbe om hjælp" ved at skrive krypteret brok over messenger *ruller kraftigt med øjnene* 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Barbamama said:

Jeg synes det er sådan et fint og romantisk sæt, men ved ikke om farven er for... fesen? Gammel? Til hende. Det kan også være, det bare er for stort. :chin: Det er str 18 mdr. Hun er 16 mdr, så turde ikk købe str 12 mdr.

 

Det er i øvrigt til et gruppefoto, hvor B skal have en af sine evigt ternede skjorter på, V skal have blå Avengers  tøj, og mit tøj er uafklaret ( <_< ). Det lyder umiddelbart meget spraglet til et billede, men jeg synes det fungerede fint med farve og mønstre på...

Jeg synes det er rigtig yndigt til hende.. Meget romantisk og fint..lige min stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Mega trælse naboer som altid skal smække hundredevis af gange med deres bildøre..Både deres egen bil og gæsters...Når vores drenge sover i carporten...en bil med 4 døre giver så 12 smæk fordi de render frem og tilbage....:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt! Amilia ligger her i sengen ved siden af mig og sover, men jeg har så ondt over det hele, så jeg ikke selv kan sove <_< 3 mdr er altså lang tid endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Maj 2014 said:

Jeg er så træt! Amilia ligger her i sengen ved siden af mig og sover, men jeg har så ondt over det hele, så jeg ikke selv kan sove <_< 3 mdr er altså lang tid endnu!

Kender det :( 

:kram 

ps du må godt tage panodil og jeg kan anbefale en varmepude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Saga74 said:

Kender det :( 

:kram 

ps du må godt tage panodil og jeg kan anbefale en varmepude.

Jeg har ligget med varmepuden på det nederste af ryggen to gange dagligt de sidste par dage. Jeg havde slet ikke ondt og ubehag på det her måde med Amilia. Panodil har været en overvejelse, men så længe den går uden vil jeg helst undvære. Smerterne bliver bedre når jeg har ligget noget tid, det resulterede så i, at jeg kun lige nåede at falde i søvn og så vågnede bavianen,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige præsteret at sidde og hyle også, yay for graviditets hormoner eller noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rejser snart hjemmefra.. 
1. Jeg har ingen energi, ingen overskud, intet positivt i mig i dag. 
2. Selvfølgelig har Jesper så en dag hvor han heller intet har, så JEG endnu engang skal kæmpe mig til at have "et ansigt" på. 
3. Begge unger er umulige og hans løsning: Vi tager alting fra dem og lader dem skrige i pauser indtil de siger det HAN vil hører....

 

Jeg kan bare ikke i dag.. 

Jeg er totalt følelseskold, eller nej.. Jeg er tom... 

 

Hvis jeg ikke holder den følelsesmæssige "skans" herhjemme, så ramler korthuset fuldstændigt, og det er bare ikke fair overfor mig sådan som jeg har det for tiden :(

 

Jeg har brug for ro og struktur. Jeg har brug for at vide, at det er ok at jeg falder direkte på fjæset en dag, og at alting ikke falder sammen med mig... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Det lykkedes os at rykke drengenes sengetid ligepræcis 0 minutter <_< Jeg frygter at det bliver en drøj omgang at få tilrettet til vintertid herhjemme :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Stephi-moren said:

Argh! Det lykkedes os at rykke drengenes sengetid ligepræcis 0 minutter <_< Jeg frygter at det bliver en drøj omgang at få tilrettet til vintertid herhjemme :prik 

Håber det går! Jeg havde slet ikke fanget det var i nat hehe 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, tazdiginez said:

Jeg rejser snart hjemmefra.. 
1. Jeg har ingen energi, ingen overskud, intet positivt i mig i dag. 
2. Selvfølgelig har Jesper så en dag hvor han heller intet har, så JEG endnu engang skal kæmpe mig til at have "et ansigt" på. 
3. Begge unger er umulige og hans løsning: Vi tager alting fra dem og lader dem skrige i pauser indtil de siger det HAN vil hører....

 

Jeg kan bare ikke i dag.. 

Jeg er totalt følelseskold, eller nej.. Jeg er tom... 

 

Hvis jeg ikke holder den følelsesmæssige "skans" herhjemme, så ramler korthuset fuldstændigt, og det er bare ikke fair overfor mig sådan som jeg har det for tiden :(

 

Jeg har brug for ro og struktur. Jeg har brug for at vide, at det er ok at jeg falder direkte på fjæset en dag, og at alting ikke falder sammen med mig... 

Åh søde det lyder alt for hårdt. Har du noget hjælp? Behandler/medicin/noget? :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, Stephi-moren said:

Argh! Det lykkedes os at rykke drengenes sengetid ligepræcis 0 minutter <_< Jeg frygter at det bliver en drøj omgang at få tilrettet til vintertid herhjemme :prik 

 

Her kom J i seng en halv time senere, end han plejer. Men tand nr 2 er lige ved at bryde igennem, så jeg håber det bedste og frygter det værste! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor som igen, igen, igen, igen, igen, igen skuffer mig, og her til aften direkte har sagt, at hun ikke GIDER passe begge unger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Bolsin said:

Min mor som igen, igen, igen, igen, igen, igen skuffer mig, og her til aften direkte har sagt, at hun ikke GIDER passe begge unger :boo

Øv :( men måske hun bare ikke kan overskue det på nuværende tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Saga74 said:

Øv :( men måske hun bare ikke kan overskue det på nuværende tidspunkt?

Det tror jeg ikke. Hun grinte hånligt, og sagde, at hun havde taget hendes "tørn" med små børn :( Hun vil gerne passe Oliver i dagtimerne, om et halvt års tid. Men så skal det være uden David.

Jeg har lige forladt selskabet, for at tude på toilettet :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Bolsin said:

Det tror jeg ikke. Hun grinte hånligt, og sagde, at hun havde taget hendes "tørn" med små børn :( Hun vil gerne passe Oliver i dagtimerne, om et halvt års tid. Men så skal det være uden David.

Jeg har lige forladt selskabet, for at tude på toilettet :boo 

Av... :( Jeg ved godt, at du til tider er irriteret på svigermor, men er svimse evt lidt mere bevendt? :unsure 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, blomst27 said:

Håber det går! Jeg havde slet ikke fanget det var i nat hehe 

 

Årh det er jo ikke jordens undergang, men altså vi er endelig i en stime med gode putninger og at de sover tilnærmelsesvis til det rent faktisk er morgen (læs: klokken 6 for Nohrs vedkomne). 

 

46 minutes ago, BabyBlue said:

 

Her kom J i seng en halv time senere, end han plejer. Men tand nr 2 er lige ved at bryde igennem, så jeg håber det bedste og frygter det værste! 

 

Vi kæmper selv med tand 5 og 6, så nætterne er ikke så gode <_< 

Sejt at han lige kunne klare en halv time mere :super Nohr ville vidst faktisk i seng en halv time tidligere :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Barbamama said:

 

Du er sød og hun havde ganske rigtigt gul på :kiss Jeg leeeeder og leder, men finder ikke rigtig noget <_<

 

Måske denne (som jo er noget ret andet...)?

http://www.kids-world.dk/molo-kjole-cammon-porcelain-flowers-p-59269.html

Quoter lige tilfældigt :P

Synes sættet er super sødt men også "gammeldags" 

Kunne mere forestille mig E i den du linker til der eller 

 

www.kids-world.dk/freds-world-kjole-navy-stjerner-p-60430.html

 

http://www.kids-world.dk/molo-kjolebody-frances-winter-meadow-p-61996.html

 

www.kids-world.dk/me-too-kjole-neonkoral-blomster-p-58567.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Lotte1987 said:

Quoter lige tilfældigt :P

Synes sættet er super sødt men også "gammeldags" 

Kunne mere forestille mig E i den du linker til der eller 

 

www.kids-world.dk/freds-world-kjole-navy-stjerner-p-60430.html

 

http://www.kids-world.dk/molo-kjolebody-frances-winter-meadow-p-61996.html

 

www.kids-world.dk/me-too-kjole-neonkoral-blomster-p-58567.html

 

Det er faktisk rigtig gode bud :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, Lady H said:

Av... :( Jeg ved godt, at du til tider er irriteret på svigermor, men er svimse evt lidt mere bevendt? :unsure 

:kram 

Hun vil rigtig gerne, men er ikke fysisk i stand til det :( Hun havde en hjerneblødning for 20 år siden, som påvirker hende i dag. Hun er flexjobber med 8 timers arbejde om ugen ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Bolsin said:

Hun vil rigtig gerne, men er ikke fysisk i stand til det :( Hun havde en hjerneblødning for 20 år siden, som påvirker hende i dag. Hun er flexjobber med 8 timers arbejde om ugen ;) 

Crapdammit! :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Saga74 said:

Åh søde det lyder alt for hårdt. Har du noget hjælp? Behandler/medicin/noget? :kram2 

Ingen hjælp ud over anti depressive. 

Jeg er ved at få kontakt med skolepsykologen og pædagogerne er ved at hjælpe med at arrangerer noget hjælp hos familiehuset også. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Bolsin said:

Hun vil rigtig gerne, men er ikke fysisk i stand til det :( Hun havde en hjerneblødning for 20 år siden, som påvirker hende i dag. Hun er flexjobber med 8 timers arbejde om ugen ;) 

Er det en mulighed at aflevere drengene to forskellige steder så i har en eftermiddag fri ? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.