SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ved ikke lige hvor jeg sku quote men kram til BBM - jeg syns det er lidt smukt at I har det sådan i jeres ægteskab og jeg tror på der kommer noget godt ud af at savne og være lidt på egne fødder - men jeg forstår også godt at det er rigtig hårdt at tage afsked osv :kram2  Og ja mens er pisse træls, skal lige huske at glæde mig over jeg har sluppet for det cirkus de sidste mange mdr + nogle endnu i hvert fald.

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Barbamama said:

 

Nej og med 6 timer imellem bliver det også let noget natteroderi.

 

Tak :kram2

 

Han er lige taget afsted :( Den eneste som ikke vrælede var Valdemar. Men han var så sød. "Jeg kan godt li dig far, jeg kommer til at savne dig rigtig meget" :biglove 

 

Nu spiller han iPad som enhver anden dag og jeg putter en træt E, mens jeg lige får hold på tårerne.

Årh, altså :boo

Jeg håber, tiden kommer til at flyve afsted og at det bliver rigtig godt for jer alle fire på en eller anden måde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Årh, altså :boo

Jeg håber, tiden kommer til at flyve afsted og at det bliver rigtig godt for jer alle fire på en eller anden måde :kiss

 

Tak. Altså selve afskillelsen tror jeg egentlig er sund nok. Vi får i hvert fald alle lige intensiveret erkendelsen af at vi foretrækker at være sammen ;) Færre dage kunne have gjort det samme, men altså. Det bliver en stor oplevelse for B og det bliver på en lidt underlig måde også rigtig hyggeligt for mig og ungerne. Og V lærer lidt geografi :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver virkelig ked af det når jeg ser Robinson :( hvordan kan voksne mennesker opfører sig så grimt :( og selv en lærer er med til at mobbe :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

 

Tak. Altså selve afskillelsen tror jeg egentlig er sund nok. Vi får i hvert fald alle lige intensiveret erkendelsen af at vi foretrækker at være sammen ;) Færre dage kunne have gjort det samme, men altså. Det bliver en stor oplevelse for B og det bliver på en lidt underlig måde også rigtig hyggeligt for mig og ungerne. Og V lærer lidt geografi :lol 

I get it! Et par dage havde været rigeligt :D Ja, det bliver da hyggeligt med sådan en gang "hvordan overlever vi tre alene"-tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

I get it! Et par dage havde været rigeligt :D Ja, det bliver da hyggeligt med sådan en gang "hvordan overlever vi tre alene"-tid :)

 

Ja ja. Jeg har lovet V at han må sove i vores seng, vedtaget at vi holder "Just Eat-fredag" og købt for 180 kr bland selv slik :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

 

Ja ja. Jeg har lovet V at han må sove i vores seng, vedtaget at vi holder "Just Eat-fredag" og købt for 180 kr bland selv slik :lolhit 

 

Hvornår skal jeg komme :mam:D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

Ja ja. Jeg har lovet V at han må sove i vores seng, vedtaget at vi holder "Just Eat-fredag" og købt for 180 kr bland selv slik :lolhit 

Må jeg flytte ind og være med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ku dæleme være hyggeligt! :biglove BK-kvinder og børn-kollektiv :lovebk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

Det ku dæleme være hyggeligt! :biglove BK-kvinder og børn-kollektiv :lovebk 

Ja, jeg tager i hvert fald A med! Det bliver da så hyggeligt! Men 180 kroners bland-selv-slik er vist ikke nok :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Fru.Mor said:

Ja, jeg tager i hvert fald A med! Det bliver da så hyggeligt! Men 180 kroners bland-selv-slik er vist ikke nok :chin:

 

Nej det rækker kun lige akkurat til mig, tror jeg :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Ja, jeg tager i hvert fald A med! Det bliver da så hyggeligt! Men 180 kroners bland-selv-slik er vist ikke nok :chin:

 

Jeg medbringer de chokoovertrukne svampe ;):D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Barbamama said:

 

Nej det rækker kun lige akkurat til mig, tror jeg :lolhit 

Ja, det var netop det, jeg tænkte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Jeg medbringer de chokoovertrukne svampe ;):D 

Dem må du altså godt få for dig selv! Selvom det da er en voldsom opgradering fra skum :lolhit Jeg kunne satme godt spise en ordentlig omgang bland-selv. Med romkugler. Og Center. Og dødningehoveder. Og de der firkantede lakridsskum. Og. Og. Og.... Must resist!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså en hyggelig snak at komme ind til her i brokketråden, BBM, Stephi og Fru.Mor :) 

 

BBM, jeg ville have det på præcis samme måde. Vi er nærmest aldrig fra hinanden i længere tid men jeg husker stadig følelsen da manden var to nætter væk da Filippa var lidt over 1 år (= 4 år siden).

 

Søde V :loveshower

 

Jeg håber det går bedre og hurtigere og nemmere end du måske tror/frygter :kram2

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 2. gang denne uge har PostDK afleveret en pakke foran hoveddøren mens vi begge var hjemme, uden hverken at ringe på eller banke på. 1: jeg syns det er mærkelig opførsel og dårlig service og 2: jeg kan ikke finde ud af hvor man klager til dem, der er ingen mail adr til deres kundeservice. Mon de bare er trætte af klager og har fjernet muligheden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

17 minutes ago, Saga74 said:

For 2. gang denne uge har PostDK afleveret en pakke foran hoveddøren mens vi begge var hjemme, uden hverken at ringe på eller banke på. 1: jeg syns det er mærkelig opførsel og dårlig service og 2: jeg kan ikke finde ud af hvor man klager til dem, der er ingen mail adr til deres kundeservice. Mon de bare er trætte af klager og har fjernet muligheden?

Du skal nok få respons hvis du skriver på trustpilot 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Junior4 said:

Hader migræne :( 

Der er vist ikke noget formildende ved migræne :kram2 god bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Der er vist ikke noget formildende ved migræne :kram2 god bedring.

Mange tak. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over, at jeg har lyst til slik nu <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, BabyBlue said:

Vil godt brokke mig over, at jeg har lyst til slik nu <_< 

 

:ditto 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Saga74 said:

For 2. gang denne uge har PostDK afleveret en pakke foran hoveddøren mens vi begge var hjemme, uden hverken at ringe på eller banke på. 1: jeg syns det er mærkelig opførsel og dårlig service og 2: jeg kan ikke finde ud af hvor man klager til dem, der er ingen mail adr til deres kundeservice. Mon de bare er trætte af klager og har fjernet muligheden?

http://www.postnord.dk/da/kontakt-os/Sider/skrivpost.aspx

 

Du kan skrive til dem her, de har ingen mail, kun en kontaktformular :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.