SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

1 minute ago, Barbamama said:

 

Jamen jeg er nemlig også i tvivl med farverne. Men hun er heller ikke pang-pink-lilla. Årh jeg synes det er svært at finde noget. Og det i skabet synes jeg bare heller ikke rigtig spiller <_<

 

Jeg forestillede mig hende i sådan noget: https://m.zalando.dk/carter-s-set-cocktailkjoler-festkjoler-red-cj223f02u-g11.html?gclid=COGU8IKy_s8CFQqQcgodXKMPLQ&size=86&wmc=SEM45_CR_DK_2103106.&atc=SEM45_DK_NAWBNARGNB_ZL.GO_PLA.&opc=2211&ef_id=VnLDrAAABJkgRk28:20161028205856:s men den er jo temmelig pang :rolleyes Ej, nu er det jo heller ikke hver dag at jeg støder på din E vel ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Aja said:

 

Hm, svært at sige. Men man kan sige, at når det nu er relativt dyrt, så er det dumt hvis du ikke er sådan helt tilfreds med det. Man skal have lov at læne nogle lidt ekstra  dyre sæt engang imellem, men så skal de da også være fantastiske :)  

 

True! Jeg tror også det ryger retur. Så vil jeg bare brokke mig over bøvlet med dét og (endnu mere) over at jeg er på røven over, hvad hun så skal have på :rolleyes:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Haha well, den er nok lige så meget E som det gammelrosa. Ikke utænkeligt men ikke spot on. Hun er hverken støvet eller pang. Hun er bare sådan mild, klar blå/lyserød/koral/gul. Hun har nu også rødt tøj, meeeen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Barbamama said:

 

True! Jeg tror også det ryger retur. Så vil jeg bare brokke mig over bøvlet med dét og (endnu mere) over at jeg er på røven over, hvad hun så skal have på :rolleyes:P

 

I  hear you! Jeg har også lige købt noget i uld som så alligevel ikke var i uld (ej men altså, hvor godt læser jeg lige detaljerne :rolleyesRolleyes det skal også sender retur. Suk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Barbamama said:

Jeg synes det er sådan et fint og romantisk sæt, men ved ikke om farven er for... fesen? Gammel? Til hende. Det kan også være, det bare er for stort. :chin: Det er str 18 mdr. Hun er 16 mdr, så turde ikk købe str 12 mdr.

 

Det er i øvrigt til et gruppefoto, hvor B skal have en af sine evigt ternede skjorter på, V skal have blå Avengers  tøj, og mit tøj er uafklaret ( <_< ). Det lyder umiddelbart meget spraglet til et billede, men jeg synes det fungerede fint med farve og mønstre på...

Jeg er ikke helt fan - sættet er fint, men synes ikke det lige er E

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Aja said:

 

I  hear you! Jeg har også lige købt noget i uld som så alligevel ikke var i uld (ej men altså, hvor godt læser jeg lige detaljerne :rolleyesRolleyes det skal også sender retur. Suk 

 

Max bøvlet. <_< Især når begge unger jo skal hefles med på posthuset <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er vist Classic E:

2nqulww.jpgMen hun skal jo ikke have sommerjakke på, på billedet :P

 

Og hun kan bestemt også have kjole på, så det vil jeg nok gerne... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM -  Jeg er vild med tøjet og søde E. Jeg synes sagtens hun kan bære det og jeg kunne snildt have købt det samme til min datter, som har det samme lyse skær som E. Jeg tænker ligesom Stephi om det er E's farver. Jeg mindes at hun så fantastisk ud i gul på invitationen til sin 1 års fødselsdag? Måske du kunne finde et lækkert efterårsgult sæt i samme stil, som det hun hun har på på billedet fra Wheat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, JosephinePN said:

BBM -  Jeg er vild med tøjet og søde E. Jeg synes sagtens hun kan bære det og jeg kunne snildt have købt det samme til min datter, som har det samme lyse skær som E. Jeg tænker ligesom Stephi om det er E's farver. Jeg mindes at hun så fantastisk ud i gul på invitationen til sin 1 års fødselsdag? Måske du kunne finde et lækkert efterårsgult sæt i samme stil, som det hun hun har på på billedet fra Wheat?

 

Du er sød og hun havde ganske rigtigt gul på :kiss Jeg leeeeder og leder, men finder ikke rigtig noget <_<

 

Måske denne (som jo er noget ret andet...)?

http://www.kids-world.dk/molo-kjole-cammon-porcelain-flowers-p-59269.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, JosephinePN said:

 

Hmm måske wheat kjolen? :chin: Jeg er bare i tvivl om det stadig er for støvet :chin:Omvendt skal det være efterår/vinter-look så fx den helt lyse kortærmede noanoa synes jeg ikke helt... Jeg er fristet af den blå fra molo, men V er blå, B tænker skjorte med blå, så jeg frygter lidt at vi bare bliver familien blå :D

 

Vi skal fotograferes tirsdag D. 15/11 (B kommer hjem søndag D 13). Og det er billedET som hele familien får, så det må meget gerne bare spille. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

 

Hmm måske wheat kjolen? :chin: Jeg er bare i tvivl om det stadig er for støvet :chin:Omvendt skal det være efterår/vinter-look så fx den helt lyse kortærmede noanoa synes jeg ikke helt...

 

Vi skal fotograferes tirsdag D. 15/11 (B kommer hjem søndag D 13). Og det er billedET som hele familien får, så det må meget gerne bare spille. :rolleyes

Den er støvet, men den er fin og lidt i stil med dit første køb?

 

Den her er noget helt andet:

 

http://www.kids-world.dk/krutter-kjole-graa-blade-p-62283.html

 

Og så er der dem her:

 

http://www.kids-world.dk/mini-ture-kjole-mai-creme-cirkler-p-64471.html

 

http://www.kids-world.dk/mini-ture-kjole-creme-blomster-p-54095.html

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Mrs-Rina said:

Benjamin er blevet vaccineret i dag. Han har nu kastet op 2 gange :( først lidt efter aftensmaden, hvor han nærmest intet spiste, og nu igen i søvne :( min stakkels, trætte lille dreng faldt i søvn på puslebordet imens jeg skiftede hans nattøj. Nu håber jeg bare det var den sidste gang opkast :goodluck Der kan da næppe være mere i den lille mave :unsure 

Ej lille pusser altså :( god bedring til ham, håber han er klar til ballade i morgen

 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Barbamama said:

 

Du er sød og hun havde ganske rigtigt gul på :kiss Jeg leeeeder og leder, men finder ikke rigtig noget <_<

 

Måske denne (som jo er noget ret andet...)?

http://www.kids-world.dk/molo-kjole-cammon-porcelain-flowers-p-59269.html

Jeg tænker også på hende i gul og lyserød, når jeg lige ser hende for mig. Det sæt, du har købt er nu også yndigt - måske cardiganen er lidt stor - jeg tænker ikke så meget over det med kjolen :chin:).

 

Porcelæns-mønstret fra Molo er så fint (min mand er desværre ikke fan, eller ville jeg selv på shopping).

 

Måske kunne gemalen finde en skjorte, der ikke er blå - så kunne det bare være blå børn (høhø), og sp kunne forældrene være i noget andet? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Saga74 said:

Fik ikke kommenteret tidligere men du skal da ha et kram :kram hvor er det trist at Leahs far slet ikke er til at samarbejde med, han lader ikke til at have meget forståelse for sin lille datters behov :( og du lyder ellers som om du trænger til noget stabilitet. Håber I får en god weekend alligevel!

 

Ja.. jeg nyder hverdagen alene, og det gør mig intet han kun ser hende "engang i mellem".. men jeg har brug for at han overholder aftalerne.

 

i torsdags sagde han at han kom fredag,  hvis jeg kunne låne ham pengene. Jeg sendte penge. Torsdag aften, skrev han og spurgte om han måtte vente med at komme til lørdag morgen.

jeg er spændt på om han dukker op i dag - og hvornår.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres gode tanker piger :lovebk 

 

Lige nu er jeg vist bare kørt sur i tøj og E har været umulig i nat, så jeg tror lige, jeg vil lade det ligge (og dermed også stoppe med at spamme broktråden med tøjsnak :lol ) og så summe lidt over det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Barbamama said:

Tusind tak for jeres gode tanker piger :lovebk 

 

Lige nu er jeg vist bare kørt sur i tøj og E har været umulig i nat, så jeg tror lige, jeg vil lade det ligge (og dermed også stoppe med at spamme broktråden med tøjsnak :lol ) og så summe lidt over det. :)

BBM - har du tjekket vores gode ven Next? De har jo tit ting i en lidt anden farveskala.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, Myliona said:

 

Ja.. jeg nyder hverdagen alene, og det gør mig intet han kun ser hende "engang i mellem".. men jeg har brug for at han overholder aftalerne.

 

i torsdags sagde han at han kom fredag,  hvis jeg kunne låne ham pengene. Jeg sendte penge. Torsdag aften, skrev han og spurgte om han måtte vente med at komme til lørdag morgen.

jeg er spændt på om han dukker op i dag - og hvornår.

 

Ej han burde ha andre at låne penge af :( syns du er for flink men du gør da hvad du kan for at gi ham mulighed for at se sin datter. 

 

Jeg har selv prøvet der da Mathilde var så lille og hendes far syns det var bekvemt han bare ku lave aftaler hvis/når det passede ham. Der satte jeg foden ned til sidst og sagde fast aftale eller ingen samvær. Det er jo ikke til at holde til at gå og vente på han måske dukker op og på et tidspunkt blir barnet så stor hun forstår. Her blev det med faste tidspunkter, for hvis han så ikke dukkede op bortfaldt det samvær. Det har han heldigvis overholdt for det meste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld en sur kommentar men ku man ikke lave børnemode debat i en anden tråd? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Stephi-moren said:

 

Jeg synes det ser lidt stort ud :chin: altså ingen tvivl om at pigebarnet er lækker :wub Men jeg kommer til at tænke på om det sådan er hendes farver? Jeg tænker hende mere farvestrålende og knap så gammelrosa :unsure Hun kan uden tvivl bære det!!! Men er det hende?

:ditto 

tænker også at hun er mere en klare og stærke farver end pastel farver :chin: 

Men hun er monster lækker og jeg er på min datters vegne (på næsten 4) jaloux på hendes hårpragt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Aja said:

 

Øv da, håber det er overstået! :kram2 tror du det er pga vaccinen? Clara reagerede også meget på den den her gang, men det var med høj feber 

 

Der har heldigvis ikke været mere opkast! :yay Ved de andre vaccinationer fik B egentlig ikke rigtig feber, men blev lidt ekstra pyldret. Jeg kan ikke rigtig se hvad det ellers skulle være, og passer perfekt ift. tidspunktet for vaccinen (reaktion kommer jo gerne 6 timer+ efter).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Saga74 said:

Undskyld en sur kommentar men ku man ikke lave børnemode debat i en anden tråd? :) 

 

Sorry, jeg er igang med at prøve. :kiss Men det startede jo reelt som brok, som de søde bk'ere så forsøgte st hjælpe med en løsning på, som det jo heldigvis ofte sker :lovebk

 

Men jeg er enig i, at den har udviklet sig for langt.

 

Så tusind tak for råd og ros (og ja jeg har kigget next :super ), jeg vender måske tilbage med emnet i min mor tråd eller en seperat tråd, så kan man springe på der, hvis man har tid og lyst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Barbamama said:

 

Ja ja. Jeg har lovet V at han må sove i vores seng, vedtaget at vi holder "Just Eat-fredag" og købt for 180 kr bland selv slik :lolhit 

180 kr bland selv slik? :o Her på egnen svarer det til godt 3,6 kg :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, Thalia said:

180 kr bland selv slik? :o Her på egnen svarer det til godt 3,6 kg :lol

Jeg tænkte også at det var en voldsom mængde .. hvis jeg går sådan rigtig amok,  kan jeg købe for 70kr, til en weekend :dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Thalia said:

180 kr bland selv slik? :o Her på egnen svarer det til godt 3,6 kg :lol

 

Her svarer det "kun" til 1,8 kg og det er altså heller ikke beregnet bare til én weekend! :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.