SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg tror, jeg ville tage en ny snak med viceværten og sige det som det er - at du ved nærmere eftertanke et i tvivl om hvad der egentlig menes. At du naturligvis altid ville tørre feks en tabt æggebakke eller en mudderpøl op. Men at du egentlig ikke synes der var tale om specielt meget sand. Spørg ind til hvilket scenarie gør dem nervøse og bedøm ærligt om det er realistisk.

Jaeh det kan godt være, det egentlig ville være smart? :chin: Jeg tror, jeg tænker over det... Jeg gider faktisk ikke rigtig at gøre mere ved det (altså snakke med dem) end højest nødvendigt :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mega spændende :) jeg håber, især fordi han godt kan bruge lidt sul fra en masse råmælk :) og den ældre typisk går tilbage til fuldamning efter lillebrøsters fødsel :) vores mulighed er neocate, men han nægter det, og ærlig talt forstår jeg ham godt :lol

Fuldamning, altså så han ikke spiser andet? :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega spændende :) jeg håber, især fordi han godt kan bruge lidt sul fra en masse råmælk :) og den ældre typisk går tilbage til fuldamning efter lillebrøsters fødsel :) vores mulighed er neocate, men han nægter det, og ærlig talt forstår jeg ham godt :lol

Må jeg spørge hvad det går ud på , dét med at amme din søn, videre ?

Har kun læst små hapser af det og er blevet lidt forvirret omkring det. Og nysgerrig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt du må lave en Mogens, og så snup da to plader i stedet for en! Hvem tæller?!

:kram

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM jeg synes sq ikke du bør feje mere end efter fyraften så er de sq sippede dine naboer.....tænker lidt hvis de har tid til at klage over for mig at se så lidt sand mit øje næsten ikke kan se på dit billede jamen så har de selv mere tid til at feje altså...suk

I øvrigt til vinter ville jeg bare ligge en god måtte foran din dør til at tage det værste og så vaske efter fyraften mere kan de da ikke forlange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldamning, altså så han ikke spiser andet? :o

Ja fuldamning, typisk i 3-4 uger :) de vil gerne have del i trygheden og føle at lillebrøster ikke stjæler deres mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad det går ud på , dét med at amme din søn, videre ?

Har kun læst små hapser af det og er blevet lidt forvirret omkring det. Og nysgerrig ;-)

Altså han har ekstrem mælkeallergi, så mm er jo det bedste for ham, derudover vil jeg gerne, hvis han er frisk på det tandemamme når lillebrøster kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM jeg synes sq ikke du bør feje mere end efter fyraften så er de sq sippede dine naboer.....tænker lidt hvis de har tid til at klage over for mig at se så lidt sand mit øje næsten ikke kan se på dit billede jamen så har de selv mere tid til at feje altså...suk

I øvrigt til vinter ville jeg bare ligge en god måtte foran din dør til at tage det værste og så vaske efter fyraften mere kan de da ikke forlange...

Vi har en god måtte, men vil jo nok alligevel trække noget snevand fra elevator til måtte. :chin: Nå, mon ikke jeg finder en løsning. Men tak for dit besyv også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit besyv :kiss Viceværten var også lige oppe og ringe på sammen med en eller anden dame. Han var egentlig rigtig sød, og sagde selv, at de ville komme "inden der blev noget", men jeg bliver bare så utilpas alligevel og føler at jeg får skældud. Og så tænker jeg lidt... Det er SAND! I en mængde, der kunne have været under mine sko efter en gåtur i parken...

Hvis jeg taber en bakke æg, så tørrer jeg selvfølgelig op, og ja mega mudderpøl ville jeg også tørre op. Men sand synes jeg bare hører under "almindelig brug"...

Hvad boligselskab bor du i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fuldamning, typisk i 3-4 uger :) de vil gerne have del i trygheden og føle at lillebrøster ikke stjæler deres mor ;)

Jamen trygheden forstår jeg, men 3-4 uger på modersmælk alene, når man er 2,5? :unsure Hvordan går det i spænd med at få nok kalorier, vitaminer, udvikle mundmotorik og hvad "almindelig" mad ellers giver? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad boligselskab bor du i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen trygheden forstår jeg, men 3-4 uger på modersmælk alene, når man er 2,5? :unsure Hvordan går det i spænd med at få nok kalorier, vitaminer, udvikle mundmotorik og hvad "almindelig" mad ellers giver? :unsure

Det var os min tanke. For næring fra mad, er jo altid bedre end vitaminpiller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM altså fra elevator til din dør en eller to gange om dagen kan sq ikke gøre det helt store...hvad med alle dine naboer der måske går i opgangen flere gange om dagen når de har fri og måske handler ind osv....arj Sry Sys sq ikke det burde være et problem for dig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Er lige blevet spurgt af en nabo, om jeg bruger klapvogn til ungerne, og det gør jeg...

Hvortil hun så siger, at sålænge der er "alt det sand" så får vi ikke vasket derude.

Min umiddelbare reaktion er at undskylde og sige, at jeg da bare fejer, men nu er jeg faktisk lidt i tvivl, om hvad jeg synes.

Jeg kender ikke reglerne for, hvor meget man skal feje foran sin dør i opgangen, men da jeg selv vaskede trapper, indgik der fejning først, og det tænker jeg egentlig også kun er naturligt. Og så synes jeg faktisk ikke, det er så voldsomt endda med sand, det er i hvert fald ikke mere, end hvad min søn kunne komme til at slæbe hjem fra bh...

Det er ikke et rasende stort problem for mig at feje den smule sand op nu, men jeg lurer lidt på fremadrettet, om det (kan) forventes af mig, at jeg også fjerner ekstra møg når der bliver sne og rigtig beskidt, og hvornår/hvor ofte det (kan) forventes at jeg fejer. Det er nemt nok, når jeg har fået mine børn ind, men hvis vi er på vej ud, så kan jeg jo ikke lade dem stå i elevatoren mens jeg render ind og ud af lejligheden med en kost. :unsure Og skal jeg så også feje når alle børn er afleveret/hentet efter at forældre har trukket ekstra sand? :chin:

Måske skal jeg bare feje som jeg nu lige kan, og så lade det ligge, men jeg vil meget meget gerne undgå at blive prikket på skulderen igen, og samtidig synes jeg ærligt at det er lidt sippet :unsure

Hvad siger bk-panelet?

Det så sådan ud foran min dør:

2vttxjr.jpg

 

 

Jeg kan slet ikke se, at der er sand? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen trygheden forstår jeg, men 3-4 uger på modersmælk alene, når man er 2,5? :unsure Hvordan går det i spænd med at få nok kalorier, vitaminer, udvikle mundmotorik og hvad "almindelig" mad ellers giver? :unsure

Han burde ikke komme til at mangle noget :) hvis han er sulten spiser han jo udover :) jeg vil jo stadigvæk tilbyde ham mad ;) og mm er jo fyldt med vitaminer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var os min tanke. For næring fra mad, er jo altid bedre end vitaminpiller

Se mit svar til bbm, men derudover får han faktisk ikke vitaminpiller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at give mig et smil MforMor :)

:ditto :D og lpd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han burde ikke komme til at mangle noget :) hvis han er sulten spiser han jo udover :) jeg vil jo stadigvæk tilbyde ham mad ;) og mm er jo fyldt med vitaminer :)

Arh ok, jeg troede lige du ville holde op med at tilbyde ham mad :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke se, at der er sand? :huh

Der er lille brun "bunke" ca i midten og til højre. Og så er der sandsynligvis også et "lag" der er så lidt at man (jeg) kun ville opdage, hvis man går der med bare fødder. Der VAR sand. Der var noget at se på fejebladet. Det var bare ikke i en mængde, som jeg havde overvejet kunne genere nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh ok, jeg troede lige du ville holde op med at tilbyde ham mad :blush

Nej slet ikke :D jeg skal jo også spise ;) det er bare helt normalt at de dropper at spise noget i starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej slet ikke :D jeg skal jo også spise ;) det er bare helt normalt at de dropper at spise noget i starten :)

Ja ok. :) Uh jeg ville være bange for, at han ikke fik nok, jeg synes det lyder utroligt, at så stor en dreng skulle klare sig bare på mælk :unsure Men omvendt kan (skal) man jo ikke tvangsfodre dem :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej slet ikke :D jeg skal jo også spise ;) det er bare helt normalt at de dropper at spise noget i starten :)

Arh ok så er jeg os med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok. :) Uh jeg ville være bange for, at han ikke fik nok, jeg synes det lyder utroligt, at så stor en dreng skulle klare sig bare på mælk :unsure Men omvendt kan (skal) man jo ikke tvangsfodre dem :unsure

Jeg tror på, at de selv kan styre det 100%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej slet ikke :D jeg skal jo også spise ;) det er bare helt normalt at de dropper at spise noget i starten :)

Jeg syns det lyder spændende med tandemamning og hvordan det kommer til at gå når Im blir storebror. Jeg syns det lyder lidt krævende at fuldamme en 2 1/2 årig sammen med en nyfødt, altså for kroppen, og få søvn og mad nok selv så man holder til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sol, andendagstømmermænd og syg baby.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.