SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Argh endnu en møg aften og nat med Tobias I sengen hos mig efter en ellers nem putning i egen seng...

Hvorfor fanden kan han ikke finde ro altså :-/ dur ikke til det....kommer til at skælde ham ud plus lillebror vækkes og han ender med at falde ned fra vores seng når han er så urolig og jeg får bar ikke lukket et øje altså :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg synes at min kære mand ind i mellem tager det liiiidt for givet, hvor godt han egentlig har det... Nu har han formået at pisse mig lidt af og gøre mig kællingefornærmet hele to gange på én uge. Normalt sker det vist højest to gange på et år (jaja, bølgerne går normalt ikke så højt herhjemme), så det er eskaleret lige lovlig meget, synes jeg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kunne sove mere end 10-15 minutter pr gang, så kunne jeg måske også nå at sove lidt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

..

Er alt ok hos dig? :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Møde i a-kassen - i tre timer! <_<

:zzz det er min tur i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz det er min tur i morgen!

L skal i dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en sød og betænksom mand jeg har.

Jeg er i smerter - menses smerter uden mens, endnu (håber jeg da!!) og jeg kan kun ligge eller sidde krøllet helt sammen, ellers gør det bare så ondt.

Det eneste Jesper tænker på, er at komme op og ud af døren..

Så jeg får en løftet pegefinger fordi jeg ikke fortalte ham HVOR ondt jeg har det - selvom jeg havde sagt at jeg havde ondt

. Suk....

Så nu er det min skyld, at ungerne kommer senere afsted end HAN synes de burde.. Alt imens, ligger jeg bare her og har kraftige krampesmerter uden mens :(

Jesper mener at jeg skal til.lægen, men jeg tænker lidt - hvaf skal de gøre? Jeg har ingen andre symptomer, og jeg burde ha fået min mens igår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er alt ok hos dig? :unsure :kram2

Helt fint her, jeg lukker desværre bare ned fra bk stillr og roligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en sød og betænksom mand jeg har.

Jeg er i smerter - menses smerter uden mens, endnu (håber jeg da!!) og jeg kan kun ligge eller sidde krøllet helt sammen, ellers gør det bare så ondt.

Det eneste Jesper tænker på, er at komme op og ud af døren..

Så jeg får en løftet pegefinger fordi jeg ikke fortalte ham HVOR ondt jeg har det - selvom jeg havde sagt at jeg havde ondt

. Suk....

Så nu er det min skyld, at ungerne kommer senere afsted end HAN synes de burde.. Alt imens, ligger jeg bare her og har kraftige krampesmerter uden mens :(

Jesper mener at jeg skal til.lægen, men jeg tænker lidt - hvaf skal de gøre? Jeg har ingen andre symptomer, og jeg burde ha fået min mens igår..

Jeg ved heller ikke om jeg syns det lyder helt normalt - sker det tit for dig? Jeg får som regel ondt samtidig med blodet kommer og ikke ligefrem krampesmerter, det lyder voldsomt. Tænker om du er forstoppet? eller om din mens har været normal de sidste gange? Jeg syns da du skal overveje at gi lægen et kald :kram2 god bedring i hvert fald!

 

Og øv for mænd der intet fatter... min skal også altid ha mig til at uddybe, et "jeg har det skidt jeg blir nødt til at gå i seng" er åbenbart ikke nok info til at det er fatbart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke om jeg syns det lyder helt normalt - sker det tit for dig? Jeg får som regel ondt samtidig med blodet kommer og ikke ligefrem krampesmerter, det lyder voldsomt. Tænker om du er forstoppet? eller om din mens har været normal de sidste gange? Jeg syns da du skal overveje at gi lægen et kald :kram2 god bedring i hvert fald!

Og øv for mænd der intet fatter... min skal også altid ha mig til at uddybe, et "jeg har det skidt jeg blir nødt til at gå i seng" er åbenbart ikke nok info til at det er fatbart

Det er min 1. Fulde cyklus efter jeg smed ppillerne, så jeg aner det ikke.

Men før jeg kom på pillen, havde jeg altid haft voldsomme menses smerter og blødt udover det vanlige. + jeg er en af de kvinder som ofte leder flere æg ud på samme ægløsning, så det vil gør ondt.

Jeg tænker at give det til imorgen, har jeg stadig smerter imorgen, tager jeg til lægen.

Igår havde jeg diarre noget så grusomt, og troede det var madforgiftning, men ja.. :rolleyes

Det føles som de menses smerter jeg kender.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz det er min tur i morgen!

TRE TIMER?! :blink Amen altså, de må sguda være vanvittige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TRE TIMER?! :blink Amen altså, de må sguda være vanvittige!

Her tror jeg kun det er 2. Hos os plejer der også at være indlagt at alle til sidst skal ind og snakke alene, og så tager det jo noget tid for den sidste der kommer ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt fint her, jeg lukker desværre bare ned fra bk stillr og roligt

Tænkte det godt. Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min 1. Fulde cyklus efter jeg smed ppillerne, så jeg aner det ikke.

Men før jeg kom på pillen, havde jeg altid haft voldsomme menses smerter og blødt udover det vanlige. + jeg er en af de kvinder som ofte leder flere æg ud på samme ægløsning, så det vil gør ondt.

Jeg tænker at give det til imorgen, har jeg stadig smerter imorgen, tager jeg til lægen.

Igår havde jeg diarre noget så grusomt, og troede det var madforgiftning, men ja.. :rolleyes

Det føles som de menses smerter jeg kender.

Smidt p-pillerne? :)

Øv med smerter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her tror jeg kun det er 2. Hos os plejer der også at være indlagt at alle til sidst skal ind og snakke alene, og så tager det jo noget tid for den sidste der kommer ind

Nederen at sidde og vente som den sidste så :rolleyes

Her er det tre timer og fællesmøde så vidt jeg ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte det godt. Øv :kram2

Ja, måske kommer jeg retur lidt mere anonym, men "nogen" har åbenbart for lidt i deres eget liv, og følger så med her også... Chancen er der jo når man skriver i et åbent forum, men jeg kan mærke at det ikke er noget for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorde skal i alle til a kasse møde ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt fint her, jeg lukker desværre bare ned fra bk stillr og roligt

Har du ikke lyst /mulighed for at være herinde ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu kan jeg slet ikke li at være mor.

Tigerspring burde være slut, men den lille bæ er simpelthen så strid.

Han er såååååå hidsig.

Og er ved at omkomme af de dårlige nætter samt en dreng der seriøst render mig i røven hele dagen lang, brokker sig og vil op til mig.

Arhhhhh

Red mig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorde skal i alle til a kasse møde ?

Fordi vi er arbejdsløse :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smidt p-pillerne? :)

Øv med smerter :kram2

Jeg tænkte det samme :love

Men jeg synes også du skal give lægen et kald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, måske kommer jeg retur lidt mere anonym, men "nogen" har åbenbart for lidt i deres eget liv, og følger så med her også... Chancen er der jo når man skriver i et åbent forum, men jeg kan mærke at det ikke er noget for mig

Åh beklager, så ikke at du havde svaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi vi er arbejdsløse :lol

Arh haha

Det faldt mig slet ikke ind at det kunne være dét. For tidligt at tænke for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.