SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Som jeg skrev på et andet tidspunkt handler det bare om at han kunne have sagt sandheden "jeg orker ikke /jeg vil hellere hygge selv" eller lignende. Selvfølgelig ville jeg også blive ked af det men nu føler jeg bare at han igen lyver for mig. Hvis han kan kigge mig i øjnene og sige at han ikke har lyst, og så en times tid efter gøre det selv så føler jeg lidt at det er at lyve for mig....

Og løgne kan jeg ikke så godt tolererer :( men altså han har jo ikke haft mulighed for at forsvare sig endnu. Måske har han en ret god grund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan da godt være at ikke havde lyst til det lige der, men senere fik. Jeg kan da også sige nej til kage på èt tidspunkt, men få lyst til et senere

Det synes jeg så slet ikke man kan sammenligne det med. Der er jo intet følelsesmæssigt omkring et stykke kage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg skrev på et andet tidspunkt handler det bare om at han kunne have sagt sandheden "jeg orker ikke /jeg vil hellere hygge selv" eller lignende. Selvfølgelig ville jeg også blive ked af det men nu føler jeg bare at han igen lyver for mig. Hvis han kan kigge mig i øjnene og sige at han ikke har lyst, og så en times tid efter gøre det selv så føler jeg lidt at det er at lyve for mig....

Og løgne kan jeg ikke så godt tolererer :( men altså han har jo ikke haft mulighed for at forsvare sig endnu. Måske har han en ret god grund ;)

Jeg hører hvad du siger, men jeg vil tillade mig at udfordre det lidt :kram2

"Jeg har ikke lyst" har han sagt. Ikke? Har har så sagt, HVAD han ikke har lyst til? Måske var der vitterligt samlejet, han ikke havde lyst til. Og måske handlede det ikke om at orke, men måske handlede det vitterligt om, at han ikke havde lyst til sex med en anden, men havde til sig selv.

Jeg mener heller ikke, at det er løgn, når han har undladt den bonus-info, at han havde (eller fik) lyst til noget andet, end det du tilbød. Hvis du virkelig vil, så kan du blive sur over, at han ikke har redegjort for sit private-onani-sexliv, men vil du det? Og har du i øvrigt ret til at vide, om han har lyst til at onanere? Hvad skal du bruge den info til, og har du overvejet, at han måske synes det er privat?

Jeg bliver selv sur, hvis jeg føler at folk er uærlige. Men nogle ting kommer ikke mig ved, og hvis jeg så alligevel kommer til at spørge om dem, så synes jeg folk er i deres gode ret til at lyve.

Sorry, men jeg synes, det lyder som om, at du søger konflikten her. Jeg ville genoverveje om det er det værd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg så slet ikke man kan sammenligne det med. Der er jo intet følelsesmæssigt omkring et stykke kage...

Det er der heller ikke nødvendigvis i onani. ;)

Edit: Nu hvor jeg tænker over det, har jeg faktisk flere følelser forbundet med kage. :badgirl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører hvad du siger, men jeg vil tillade mig at udfordre det lidt :kram2

"Jeg har ikke lyst" har han sagt. Ikke? Har har så sagt, HVAD han ikke har lyst til? Måske var der vitterligt samlejet, han ikke havde lyst til. Og måske handlede det ikke om at orke, men måske handlede det vitterligt om, at han ikke havde lyst til sex med en anden, men havde til sig selv.

Jeg mener heller ikke, at det er løgn, når han har undladt den bonus-info, at han havde (eller fik) lyst til noget andet, end det du tilbød. Hvis du virkelig vil, så kan du blive sur over, at han ikke har redegjort for sit private-onani-sexliv, men vil du det? Og har du i øvrigt ret til at vide, om han har lyst til at onanere? Hvad skal du bruge den info til, og har du overvejet, at han måske synes det er privat?

Jeg bliver selv sur, hvis jeg føler at folk er uærlige. Men nogle ting kommer ikke mig ved, og hvis jeg så alligevel kommer til at spørge om dem, så synes jeg folk er i deres gode ret til at lyve.

Sorry, men jeg synes, det lyder som om, at du søger konflikten her. Jeg ville genoverveje om det er det værd :kram2

Åh bbm du har mega ret! Jeg tror måske også at man skal kende vores fortid/snakke for at forstå hvorfor jeg måske bliver rørt af denne situation :unsure

Jeg har ikke altid haft særlig god selvtillid og derfor lavede vi en aftale om at vi skulle fortælle hinanden ærligt HVAD det var vi ikke havde lyst til - så jeg ikke gik og fik bildt mig selv ind at han ikke var vild med mig /lyst til mig. Og det har fungeret godt indtil han begyndte at lyve om det( som først er startet indenfor dette år - hvad jeg ved af) .. Hvis han nu fortalte mig at han ikke længere vil informere mig om det fordi han nu synes at det var privat så ville jeg jo ikke føle at det var løgn/at gå bag om min ryg :)

Men det er jo en snak jeg skal tage med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der heller ikke nødvendigvis i onani. ;)

Edit: Nu hvor jeg tænker over det, har jeg faktisk flere følelser forbundet med kage. :badgirl :D

Jeg har et følelsesmæssigt forhold til onani :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bbm du har mega ret! Jeg tror måske også at man skal kende vores fortid/snakke for at forstå hvorfor jeg måske bliver rørt af denne situation :unsure

Jeg har ikke altid haft særlig god selvtillid og derfor lavede vi en aftale om at vi skulle fortælle hinanden ærligt HVAD det var vi ikke havde lyst til - så jeg ikke gik og fik bildt mig selv ind at han ikke var vild med mig /lyst til mig. Og det har fungeret godt indtil han begyndte at lyve om det( som først er startet indenfor dette år - hvad jeg ved af) .. Hvis han nu fortalte mig at han ikke længere vil informere mig om det fordi han nu synes at det var privat så ville jeg jo ikke føle at det var løgn/at gå bag om min ryg :)

Men det er jo en snak jeg skal tage med ham :)

:kram Mit bedste råd er at DU ophæver den aftale. Så er der ikke noget løgn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der heller ikke nødvendigvis i onani. ;)

Edit: Nu hvor jeg tænker over det, har jeg faktisk flere følelser forbundet med kage. :badgirl :D

 

Jeg skulle også lige til at pointere, at hvis man ikke mener at der er noget følelsesmæssigt i kage, så har man vist aldrig prøvet at trøstespise ;) :lol

 

Nå, spøg til side. Jeg kan godt forstå at din umiddelbare tanke og reaktion er: "jamen han sagde jo...?" Sarah, men når det er sagt og man lige tænker situationen igennem, så er jeg dog helt enig med Mette. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mener nogle folk, at de selvfølgelig har ret til at blande sig i hvornår, hvor mange og om man skal have flere børn :blink :gal

Det er så irriterende! Min svigermor er den værste. Hun har snakket om i lang tid, at hun synes vi skulle vente med at få en mere, at hun ikke kan overskue flere børnebørn osv. Hvilket i øvrigt er noget pjat, for vi klarer alt selv og beder aldrig om hjælp. Nu går hun og snakker om, at hun og andre ikke kan forstå hvordan vi kan få en mere når vi ikke er færdige med vores uddannelser. Min mand er færdig til oktober og jeg har altså færst termin i februar. I øvrigt har vi klaret en fint under studie, så selvfølgelig kan vi klare en mere. Det er bare så irriterende! Som om vi ikke selv har gennemtænkt det at få et barn mere. Vi har jo nok snakket om det og er blever enige om, at nu var det rigtige tidspunkt for vores familie, så må alle andre gerne klappe i! I øvrigt kan ingen sætte en finger på vores forældreevner og vores datter får ros af alle!

De fleste synes også, at det var en helt åndssvag beslutning, at vores datter ikke skulle i institution, men nu er mine bedsteforældre begyndt at sige, at det var en god beslutning, fordi det kan de mærke på Amilia. Der får jeg det bare sådan lidt i know! Det var ligesom derfor vi tog den beslutning.

Det blev meget langt. Måske jeg alligevel er lidt indebrændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der heller ikke nødvendigvis i onani. ;)

Edit: Nu hvor jeg tænker over det, har jeg faktisk flere følelser forbundet med kage. :badgirl :D

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg træt af folk, der gerne vil købe noget af det jeg har sat til salg, men 10 minutter før aftalt afhentningstidspunkt melder afbud eller i nogle tilfælde helt udebliver uden at give besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine følelser. Gud hvor er jeg træt af dem!

Jeg vil bare have mine piger ved mig, også leve i vores egen lille boble, uden alle mulige fjolser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine følelser. Gud hvor er jeg træt af dem!

Jeg vil bare have mine piger ved mig, også leve i vores egen lille boble, uden alle mulige fjolser.

:kram2 håber snart det blir lidt lettere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er ikke så god til at rydde op efter sig selv *host*

Ej :blink

Har han gjort det i sengen 'ud over det hele'?! :o Eeeeewwww!

Jeg kan godt nogen gange 'have lyst' men ikke gide/orke sex. Og det har absolut INTET med Søren at gøre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der kører dyr ned og så bare kører videre.

Var på vej hjem fra børnehave/vuggestue med ungerne. Da en eller anden klaphat kører naboens kat ned, som vi overvære og så bare kører videre.

Katten var ikke død, men meget hårdt såret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine følelser. Gud hvor er jeg træt af dem!

Jeg vil bare have mine piger ved mig, også leve i vores egen lille boble, uden alle mulige fjolser.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej :blink

Har han gjort det i sengen 'ud over det hele'?! :o Eeeeewwww!

Jeg kan godt nogen gange 'have lyst' men ikke gide/orke sex. Og det har absolut INTET med Søren at gøre!

Ditto! For mig er sex og onani meget forskelligt og jeg ville ikke selv blive gal over, at A havde ordnet det selv, da jeg synes, det er ok at have en personlig seksualitet, som ikke nødvendigvis involverer ens partner! Dog kan jeg også godt se, at det ikke er rart at blive afvist, og jeg ved, at mange har en anden opfattelse af det end mig.

Men: jeg ville eddermandme blive gal og frastødt over, hvis han efterlod sig tydelige spor. Altså hvem fanden regner han med rydder op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto! For mig er sex og onani meget forskelligt og jeg ville ikke selv blive gal over, at A havde ordnet det selv, da jeg synes, det er ok at have en personlig seksualitet, som ikke nødvendigvis involverer ens partner! Dog kan jeg også godt se, at det ikke er rart at blive afvist, og jeg ved, at mange har en anden opfattelse af det end mig.

Men: jeg ville eddermandme blive gal og frastødt over, hvis han efterlod sig tydelige spor. Altså hvem fanden regner han med rydder op?

Enig i det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der kører dyr ned og så bare kører videre.

Var på vej hjem fra børnehave/vuggestue med ungerne. Da en eller anden klaphat kører naboens kat ned, som vi overvære og så bare kører videre.

Katten var ikke død, men meget hårdt såret.

Stakkels dyr :( og dødsyg karma til den billist  :klap håber I fik taget jer lidt af katten - sikke da en væmmelig ting at være vidne til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dyr :( og dødsyg karma til den billist  :klap håber I fik taget jer lidt af katten - sikke da en væmmelig ting at være vidne til :(

Gjorde vi, altså tog os af katten. Fik lagt den i kurven under barnevognen og så fik vi den afleveret hos naboen hvor den hørte hjemme.

Men havde ikke lige regnet med at det var nu jeg skulle forklarer Ida om døden på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto! For mig er sex og onani meget forskelligt og jeg ville ikke selv blive gal over, at A havde ordnet det selv, da jeg synes, det er ok at have en personlig seksualitet, som ikke nødvendigvis involverer ens partner! Dog kan jeg også godt se, at det ikke er rart at blive afvist, og jeg ved, at mange har en anden opfattelse af det end mig.

Men: jeg ville eddermandme blive gal og frastødt over, hvis han efterlod sig tydelige spor. Altså hvem fanden regner han med rydder op?

Uhyre præcist udtrykt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores elskede mis blev fundet af genboen i morges kørt ned :(

Så ham har vi lige fået begravet...

M er hårdest ramt men øv hvor kommer jrg til at savne den lille skid med den store personlighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores elskede mis blev fundet af genboen i morges kørt ned :(

Så ham har vi lige fået begravet...

M er hårdest ramt men øv hvor kommer jrg til at savne den lille skid med den store personlighed

 

Åh nej :( :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der kører dyr ned og så bare kører videre.

Var på vej hjem fra børnehave/vuggestue med ungerne. Da en eller anden klaphat kører naboens kat ned, som vi overvære og så bare kører videre.

Katten var ikke død, men meget hårdt såret.

 

Vores elskede mis blev fundet af genboen i morges kørt ned :(

Så ham har vi lige fået begravet...

M er hårdest ramt men øv hvor kommer jrg til at savne den lille skid med den store personlighed

 

Åh nej, ikke en god dag for kattene :boo Jeg så også en fin, stor rødstribet kat liggende i vejkanten i dag. Får så ondt i hjertet og maven over den slags :( 

 

Kæmpe stort kram til dig Lotte, det er bare så hårdt at finde sine elskede dyr på den måde. Vi boede lige ud til en stor landevej da jeg var barn og vi har alt for ofte måttet hente en af vores katte derude :(

 

Og så  :klap til dem som kører dyr ned og bare kører videre. Det gør man bare ikke. Idioter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores elskede mis blev fundet af genboen i morges kørt ned :(

Så ham har vi lige fået begravet...

M er hårdest ramt men øv hvor kommer jrg til at savne den lille skid med den store personlighed

:kram2 det er ikke kattenes dag idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.