SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Trumpf det er bare rigtig hårdt når børnene mærker skilsmissen og der er så stor forskel hos de to forældre :kram2

 

Jeg tænker lidt du skal vælge dine kampe med omhu og prøve at være realistisk om din ex's forældreevner. Selv om det er rigtig hårdt. Så håber jeg din søn også har noget godt ud af samværet trods alt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vist de samme som syns de skal fortælle en hvad de mener om det navn man har valgt til bette ny ...? Fordi man tydeligvis har brug for råd og vejledning og ikke selv kan finde ud af noget :rolleyes :prik

Edit: et kram var vist på sin plads :kram2

Og derfor holder vi navnet hemmeligt indtil barnevelsignelsen :p jeg magter ikke, at høre på kommentarer! Som om vi ikke selv har tænkt tingene igennem :gal og kram til dig også søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver også ofte påtvunget at hører andres meninger om hvorvidt vi skal have flere børn, og hvornår de synes at tidspunktet vil være rigtigt :rolleyes

Jeg forstår virkelig ikke, at folk tror de skal have en mening om det :blink kæmpe kram til dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en mega-nederen mor og en rigtig sur kælling af en kone her til aften og i eftermiddags. Jeg troede egentligt at det skyldtes den dårlige start på dagen, og to børn som har været i gang med, hvad der mest af alt har mindet om en OL-finale i "lad os drive vores mor til vanvid".

Men her til aften har jeg fået første mens efter fødslen. For fuld udblæsning selvfølgelig.

Jeg har i virkeligheden nok bare været mega PMS og opfattet alt som en krigserklæring mod mig :rolleyes

Ny dag i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en mega-nederen mor og en rigtig sur kælling af en kone her til aften og i eftermiddags. Jeg troede egentligt at det skyldtes den dårlige start på dagen, og to børn som har været i gang med, hvad der mest af alt har mindet om en OL-finale i "lad os drive vores mor til vanvid".

Men her til aften har jeg fået første mens efter fødslen. For fuld udblæsning selvfølgelig.

Jeg har i virkeligheden nok bare været mega PMS og opfattet alt som en krigserklæring mod mig :rolleyes

Ny dag i morgen!

Det hjælper altid lidt på forståelsen når man finder ud af hvorfor alle har været så idiotiske på det sidste :D

 

:kram2 håber den ikke er for hård ved dig - en bedre dag i morgen, den er jeg med på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper altid lidt på forståelsen når man finder ud af hvorfor alle har været så idiotiske på det sidste :D

:kram2 håber den ikke er for hård ved dig - en bedre dag i morgen, den er jeg med på!

Hvad sker der lige for, at alle tilsyneladende kan mærke at jeg skal have mens, og så opfører sig så åndsvagt? ;)

Jeg skal bare ikke sige det til manden. For så borer han i det med PMS, og så bliver det bare endnu værre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trumpf det er bare rigtig hårdt når børnene mærker skilsmissen og der er så stor forskel hos de to forældre :kram2

Jeg tænker lidt du skal vælge dine kampe med omhu og prøve at være realistisk om din ex's forældreevner. Selv om det er rigtig hårdt. Så håber jeg din søn også har noget godt ud af samværet trods alt.

:kram

Alle kampe vælges med omhu og den sluges MANGE kameler, men nogle ting går jeg bare IKKE på kompromis med...

Isaac elsker at være ved sin far og aldrig bliver han omtalt negativt - jeg har trods alt elsket ham engang... Han er en god far, når han vælger at være det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mener nogle folk, at de selvfølgelig har ret til at blande sig i hvornår, hvor mange og om man skal have flere børn :blink :gal

Oh yes det er så ufedt at folk skal blande sig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veninder der lyver, bedrager og bare dropper en.

Jeg er åbenbart god til at finde dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at være mor om natten.

Øv :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal holde mødregruppe idag og her roder helt vildt efter en weekend på farten...orker det ikke rigtig selvom jeg ved vi hygger os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i småtingsafdelingen og mange vil nok tænke "det gør jeg også" men lige i dag sårer det mig /jeg synes at det er pisse irriterende at jeg blev afvist totalt igår med "jeg har ikke lyst idag" for at finde ud af at han har gjort det selv i nat :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i småtingsafdelingen og mange vil nok tænke "det gør jeg også" men lige i dag sårer det mig /jeg synes at det er pisse irriterende at jeg blev afvist totalt igår med "jeg har ikke lyst idag" for at finde ud af at han har gjort det selv i nat :prik

Fuldstændig forståeligt.

Det ville jeg blive rigtig gal over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig forståeligt.

Det ville jeg blive rigtig gal over.

Jeg synes det er så strengt. Så skulle han sige "jeg har ikke lyst til dig/sex/at skulle arbejde for det" ikke at det ikke også havde gjort mig ked, men når man lyver så gør det mig gal :(,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er så strengt. Så skulle han sige "jeg har ikke lyst til dig/sex/at skulle arbejde for det" ikke at det ikke også havde gjort mig ked, men når man lyver så gør det mig gal :(,

Øv!!! :(

Hvordan ved du, han har gjort det selv? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!!! :(

Hvordan ved du, han har gjort det selv? :chin:

Han er ikke så god til at rydde op efter sig selv *host*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er ikke så god til at rydde op efter sig selv *host*

Eeeeej? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej? :blink

Så det er også ret provokerende...

Jeg håber at han kan komme med en god og oprigtig undskyldning når han står op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det er også ret provokerende...

Jeg håber at han kan komme med en god og oprigtig undskyldning når han står op

Tja, der er jeg jo lidt en anden type. Jeg ville gå ind og vække ham på stedet og kræve en forklaring.

Men sådan er jeg jo ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det er også ret provokerende...

Jeg håber at han kan komme med en god og oprigtig undskyldning når han står op

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i småtingsafdelingen og mange vil nok tænke "det gør jeg også" men lige i dag sårer det mig /jeg synes at det er pisse irriterende at jeg blev afvist totalt igår med "jeg har ikke lyst idag" for at finde ud af at han har gjort det selv i nat :prik

Det havde jeg flippet helt over.

Jeg ville tolke som du, at det var mig han ikke havde lyst til.

Håber at han har en god forklaring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, der er jeg jo lidt en anden type. Jeg ville gå ind og vække ham på stedet og kræve en forklaring.

Men sådan er jeg jo ;-)

Normaltvis ville jeg også være sådan... Men jeg har fundet ud af det han bedre fortæller sandheden hvis jeg roligt spørger ham ellers ryger han hurtigt ud i en løgn om at var så forkølet i nat :rolleyes og jeg VIL IKKE lyves for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg flippet helt over.

Jeg ville tolke som du, at det var mig han ikke havde lyst til.

Håber at han har en god forklaring :kram2

Det er jo egentlig også sådan jeg har det. Jeg synes at det er så provokerende at gøre det på den måde.

Åh synes det er så svært med sådan noget for jeg kan hurtigt lyde som en som bare vil bestemme om hvorvidt han må gøre det ene eller andet. Og det er jo egentlig ikke dét det handler om :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da godt være at ikke havde lyst til det lige der, men senere fik. Jeg kan da også sige nej til kage på èt tidspunkt, men få lyst til et senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NS, jeg forstår godt, at man kan blive såret af at blive afvist, men hvis han bare har sagt "Jeg har ikke lyst" så har han jo ikke sagt, at han ikke gad have sex OVERHOVEDET.

Jeg tænker slet slet ikke, at det behøver have noget med dig at gøre, jeg ville nærmere tolke det som om, at han var for træt/doven/whatever til at gide samleje (med den mængde anstrengelser/forventninger/osv det kan indebære), men at "muligheden" måske lige bød sig, og han så har tænkt, at så kunne han jo lige så godt.

Jeg ville snakke med ham om det, hvis du generelt føler dig afvist/forsømt, men jeg ville ikke konfrontere ham med onani. :kram

(Bortset fra, at jeg havde stjernet fuldstændigt over at han ikke havde ryddet op efter sig. Ad! :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.