SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Smidt p-pillerne? :)

Øv med smerter :kram2

Ja. De var en hæmsko for Jesper og mit sexliv.

Jeg havde ingen lyst overhovedet og skulle tvinge mig selv til sex. Sådan skal det jo ikke være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja. De var en hæmsko for Jesper og mit sexliv.

Jeg havde ingen lyst overhovedet og skulle tvinge mig selv til sex. Sådan skal det jo ikke være.

Nåå :unsure

Hvad skal I så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå :unsure

Hvad skal I så?

Indtil videre har vi brugt kondom.

Jeg flirter dog med tanken om at steriliseres, og det er også derfor, at jeg ikke har snakket med lægen endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L skal i dag :rolleyes

Okay, det var så fagforeningen i dag. Og de har da lige toppet på spild af tid og ligegyldighedsfaktoren ved at have ham inde til et møde, der varede hele syv minutter! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det var så fagforeningen i dag. Og de har da lige toppet på spild af tid og ligegyldighedsfaktoren ved at have ham inde til et møde, der varede hele syv minutter! <_<

Det oplevede jeg også sidst jeg var ledig. Jeg tror dog, mit møde varede 10 min :D Det er så spild af tid! Man kunne lige så godt klare det over telefonen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det oplevede jeg også sidst jeg var ledig. Jeg tror dog, mit møde varede 10 min :D Det er så spild af tid! Man kunne lige så godt klare det over telefonen

 

Ja! Det eneste han fik at vide var, at han ikke havde udfyldt jobloggen, men "det havde a-kassen jo nok snakket med ham om". Suk, altså :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Det eneste han fik at vide var, at han ikke havde udfyldt jobloggen, men "det havde a-kassen jo nok snakket med ham om". Suk, altså :P

Da jeg var afsted for et par år siden, var det eneste, jeg fik ud af det, at jeg skrev gode ansøgninger :blink

Og så er det da komplet åndssvagt at man skal snakke med to forskellige systemer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg kom engang til møde i min a-kasse. Jeg havde tid kl. 09.00 og kom til kl. 10.15. Da jeg kom ind, kiggede min "personlige" jobkonsulent på mig, og jeg kiggede på ham. Så kiggede han på mig, og jeg kiggede på ham. Ventende. Til sidst sagde han så "øhh.. hvad vil du så spørge mig om?"..... :lol Jeg gik hjem og meldte mig ind i en anden a-kasse på stedet. Hold nu K*** en gang piiiis!

Vær stærke tøser - I skal nok finde jer et dejligt job!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Snottet hostebaby med ondt ét eller andet sted, som ikke kan sove mere end 10 min ad gangen er et sindssygt dårligt match til skodmor med rester af migræne og et seriøst søvnbehov, som ikke kan opfyldes... Oh fuck...

Og jeg skal hen i børnehaven med ovenstående begge samt boller - jeg.gider.ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft... Jeg gik ind i det forkerte s-tog, så mit eget tog kørte, mens jeg sad i det forkerte og ventede. Så venter jeg da bare 9 min mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortekage! Bag nu færdig så jeg kan komme ned og købe noget mere chokolade som erstatning for det jeg skulle bruge til overtræk i går (men som også gik galt). Hvorfor skal begge dele gå galt, og hvor lige denne gang?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare altid ventetid ved lægen.

Det er simpelthen for dårligt..

Sidste gang ventede jeg 45 min. Hvordan filan kan de altid, hver dag, være forsinket? Selv om formiddagen skal jeg ofte vente 30-40 min..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stinker virkelig at være syg som mor :rolleyes

Godt vi skal afsted til sol og varme (OG mad jeg ikke skal lave :p) på lørdag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare altid ventetid ved lægen.

Det er simpelthen for dårligt..

Sidste gang ventede jeg 45 min. Hvordan filan kan de altid, hver dag, være forsinket? Selv om formiddagen skal jeg ofte vente 30-40 min..

Med ca 10 min til hver patient kan jeg godt forstå de hurtig kommer bagud. Jeg forventer altid ventetid ved lægen, selvom det er træls, men det er sådan det er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare altid ventetid ved lægen.

Det er simpelthen for dårligt..

Sidste gang ventede jeg 45 min. Hvordan filan kan de altid, hver dag, være forsinket? Selv om formiddagen skal jeg ofte vente 30-40 min..

Det er megatræls med ventetid! Men, jeg må sige at jeg kan forstå det. Der er vel sat 10-15 minutter af til hver patient. Så skal der ikke mange uforudsete ting, akutte telefonopkald, patienter der er langsomme til at få sit overtøj af/på etc. til, før man er bagud. Tror de praktiserende læger er ret pressede. Jeg synes at de vilkår er for dårlige, der burde være bedre tid sat af til hver enkelt patient etc, men det er nok ikke lægens "skyld", ikke nødvendigvis, i hvert fald. Og jeg vil faktisk hellere have en læge der kan gå 5-10 minutter "over tid" hvis det er nødvendigt, end en der skyfler patienterne ud af døren efter 10 minutter, uanset hvad de er der med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stinker virkelig at være syg som mor :rolleyes

Godt vi skal afsted til sol og varme (OG mad jeg ikke skal lave :P) på lørdag :yay

Det vil da ikke være særlig akavet, hvis jeg tager med hva? Lover at ligge helt HELT stille på en solstol med en drink i hånden.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil da ikke være særlig akavet, hvis jeg tager med hva? Lover at ligge helt HELT stille på en solstol med en drink i hånden..

Overhovedet ikke ^_^

Jeg vil da endda gå så langt som at sige, at du ville pynte på selskabet :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da endda gå så langt som at sige, at du ville pynte på selskabet :D :kiss

Win win :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sat 15 min af..

Sidste gang, kom jeg kl 10(der var min tid), og kom til 1045. Og den første tid er kl 9... Det er altså vildt, at være forsinket så meget!

Det var/er ikke et problem ved min gamle læge, så synes da det er mærkeligt? Her er de 3 læger, ved de andre 2 så det burde jo være sådan cirka det samme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sat 15 min af..

Sidste gang, kom jeg kl 10(der var min tid), og kom til 1045. Og den første tid er kl 9... Det er altså vildt, at være forsinket så meget!

Det var/er ikke et problem ved min gamle læge, så synes da det er mærkeligt? Her er de 3 læger, ved de andre 2 så det burde jo være sådan cirka det samme..

Jeg oplever meget sjældent ventetid hos min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos vores lægehus svinger det meget med ventetid nogen gange er de meget forsinkede og andre gange til tiden..har dog os prøvet at komme ind før tid såå :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare hvis det er et generelt problem, så forstår jeg ikke de ikke gør noget ved det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, forstår ikke at det skal være SÅ dyrt at starte på nyt studie. 7500 kr for bøger, uniform osv. til 1. semester (dog er godt halvdelen af bøgerne grundbøger til hele studiet, but still) :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er mega tit meget forsinket i mit lægehus :rolleyes også hvis jeg har første tid.

Jeg har i noget praktik siddet på den anden side af bordet og der var der altså et par læger der havde en del længere pause end resten :rolleyes

Ikke at det betyder at det er normen alle steder. Men forsinkelser skyldes ikke kun pressede tidsplaner.

Det kan dog ikke ligefrem hidse mig op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.