SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Undskyld hvad, skal din mand spise is med sin eks? :blink

Ja altså sammen med datteren. Og vores datter, selvom jeg hælder til at hun bliver ved mig... Jeg måtte ikke komme med "og så kunne de jo købe en is og gå en tur" jeg er nok bare hormonel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At kæresten har ladet Lily sidde og snaske banan ud over den fineste hvide blondebuksedragt. Øv altså :(

Mon ikke opvaskesæbe kan klare den sag? Eller vanish?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nærmest ikke engang samle mig om at skrive et brokkeindlæg, så ør i bolden er jeg! Men jeg overlevede! Gæsterne er gået hjem, Nohr sover næsten, William prøver at køle ned og Jon har tilbudt at klare opvasken.

Jeg gider næsten ikke at brokke mig over at være træt af så lidt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kæresten har ladet Lily sidde og snaske banan ud over den fineste hvide blondebuksedragt. Øv altså :(

Aaaargh surt!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja altså sammen med datteren. Og vores datter, selvom jeg hælder til at hun bliver ved mig... Jeg måtte ikke komme med "og så kunne de jo købe en is og gå en tur" jeg er nok bare hormonel....

Hmmm, det ville jeg ikke tilskrive hormoner, det havde også generet mig. Jeg tror faktisk godt, at jeg kunne være blevet lidt forbudsagtig omkring det, medmindre der faldt nogle riiiiiiigtig gode argumenter for, at det skulle være sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, det ville jeg ikke tilskrive hormoner, det havde også generet mig. Jeg tror faktisk godt, at jeg kunne være blevet lidt forbudsagtig omkring det, medmindre der faldt nogle riiiiiiigtig gode argumenter for, at det skulle være sådan...

Fuldstændig :ditto !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja altså sammen med datteren. Og vores datter, selvom jeg hælder til at hun bliver ved mig... Jeg måtte ikke komme med "og så kunne de jo købe en is og gå en tur" jeg er nok bare hormonel....

Sagde eks'en at du ikke måtte komme med? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først lige færdiggjort min hf og bliver 24 i morgen. Min mand var 25 da han blev færdig. Med barn kan du nøjes med 18 timer pr uge for at få su. Hvis du kan overskue det, kan du evt tage et fag eller 2 på fjernstudie til foråret under din barsel, så har du fået overstået to fag inden barslen slutter.

Er sikker på at du kan klare det hvis du rigtig gerne vil

Min man fylder 34 år til august og færdiggør her i juni sin 2-årige HF :) Det er aldrig for sent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er banan svær at få af? :unsure

Ja <_< Prøv evt. at Google det. Har allerede fået ødelagt en fin body. Det sætter mørke mærker på tøjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagde eks'en at du ikke måtte komme med? :blink

Ja den store må jo ikke komme på samvær hos sin mor så vi havde tilbudt samvær hos os eller et neutralt sted. Hun valgte sidste og jeg må ikke være med.

Hun kan vel bare ikke lide mig, selvom det aldrig har været et problem... Men altså jeg kan jo ikke undgå at blive lidt ked af det. Hormoner eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kikkertundersøgelse i morgen. Øv, jeg gider bare slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke opvaskesæbe kan klare den sag? Eller vanish?

Jeg prøvede med vanish sidst det skete. Men det var vist først efter en omgang i vaskemaskinen :chin:

Denne gang prøver vi med opvaskemiddel inden vaskemaskine :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede med vanish sidst det skete. Men det var vist først efter en omgang i vaskemaskinen :chin:

Denne gang prøver vi med opvaskemiddel inden vaskemaskine :goodluck

Vi har aldrig bøvlet med bananpletter på tøjet - og vi har ellers haft rigeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig bøvlet med bananpletter på tøjet - og vi har ellers haft rigeligt :D

Ej er det rigtigt? Vasker I det bare almindeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det rigtigt? Vasker I det bare almindeligt?

Ja. Det er først for nylig, jeg har hørt, at banan skulle give pletter. Jeg har aldrig vidst det, så jeg har vasket på helt almindelige 40 grader med almindeligt vaskepulver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Det er først for nylig, jeg har hørt, at banan skulle give pletter. Jeg har aldrig vidst det, så jeg har vasket på helt almindelige 40 grader med almindeligt vaskepulver :)

Mærkelig :chin: :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber! Jeg er ellers virkelig sjældent syg, men det her sidste år har da været noget værre lort sygdomsmæssigt for alle i husstanden <_< :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber! Jeg er ellers virkelig sjældent syg, men det her sidste år har da været noget værre lort sygdomsmæssigt for alle i husstanden <_< :boo

Ej nu må det da stoppe. Så sagde vi lige at det var sommer og alt det sygdomspjat hørte vinteren og fortiden til nå!

 

God bedring! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber! Jeg er ellers virkelig sjældent syg, men det her sidste år har da været noget værre lort sygdomsmæssigt for alle i husstanden <_< :boo

Neeeeeeej! :O

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu må det da stoppe. Så sagde vi lige at det var sommer og alt det sygdomspjat hørte vinteren og fortiden til nå!

God bedring! :kram2

Tak :kiss Det kunne være super, hvis det ville stoppe snart :huh

Men altså 'heldigvis' er det da mig, der er syg og ikke ungerne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeeej! :O

:kram :kram2 :kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores umiddelbare bur-plan til marsvin ikke fungerer :chin:

Husk at købe to marsvin - de er flokdyr. Og skønne :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber! Jeg er ellers virkelig sjældent syg, men det her sidste år har da været noget værre lort sygdomsmæssigt for alle i husstanden <_< :boo

Fuck mand :kiss i det mindste ved du da hvorfor du var i skidt humør i går :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck mand :kiss i det mindste ved du da hvorfor du var i skidt humør i går :kiss

Præcis! Og måske også hvorfor jeg var slatten i weekenden :chin:

Men nu kom manden lige ned og siger at han også føler sig heeeeeelt syg og dårlig <_< Må man ikke engang få lov til at være syg i fred :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Og måske også hvorfor jeg var slatten i weekenden :chin:

Men nu kom manden lige ned og siger at han også føler sig heeeeeelt syg og dårlig <_< Må man ikke engang få lov til at være syg i fred :(

For f***** da! :prik

Det har bare at være en kort, hurtigt, nem, let og lille omgang hos jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.