Puttefutte

Februar testere

154 indlæg i dette emne

Jeg har testdag d. 22.

Blev insemineret i mandags med 20 millioner sædceller.. Det er vores 3 IUI..

 

Ventetiden er simpelthen så forfærdelig...

Hvordan går det hos dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg forstår dit valg.

Hvis jeg testede i dag og den er positiv ville jeg kun være 3+0, så jeg er helt klar over at sandsynligheden for en ekstra streg er usædvanligt lille - men ventetiden er altid frygtelig lang! Jeg har også bare lyst til at teste nu nu nu !

Ih j, det er bare total dumt, at teste så tidligt, men jeg føler virkelig, at der er noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih j, det er bare total dumt, at teste så tidligt, men jeg føler virkelig, at der er noget! Jeg havde det egentlig fint med, at jeg først sku teste i weekenden, men pludselig ku' jeg slet ikke lade være Nu er jeg spændt på, hvad den viser i morgen, for nu er jeg da nødt til at blive ved med at teste

Håber den er der for dig - er det dit første barn?

Det er første barn ja.

Vi er kun i gang på 2. måned nu, så vi har ikke været i gang længe, men det utålmodige forsvinder ikke helt.

 

I sidste måned syntes jeg at jeg havde en masse symptomer, men mens kom på dagen og jeg blev desværre godt skuffet.

I denne her måned, syntes jeg ikke at have nogle symptomer, så jeg er meget nervøs på at skulle tage en test om en uges tid.

 

Hvor længe har i været i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er første barn ja.

Vi er kun i gang på 2. måned nu, så vi har ikke været i gang længe, men det utålmodige forsvinder ikke helt.

I sidste måned syntes jeg at jeg havde en masse symptomer, men mens kom på dagen og jeg blev desværre godt skuffet.

I denne her måned, syntes jeg ikke at have nogle symptomer, så jeg er meget nervøs på at skulle tage en test om en uges tid.

Hvor længe har i været i gang?

Åh hvor øv altså, at du skulle blive så skuffet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen fra i morges så sådan ud, så jeg tør godt lige så forsigtigt at tro på, at jeg er gravid

post-4801-0-25921300-1456224830_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen fra i morges så sådan ud, så jeg tør godt lige så forsigtigt at tro på, at jeg er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se den. Forsigtigt tillykke her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsigtigt enig med damerne :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen fra i morges så sådan ud, så jeg tør godt lige så forsigtigt at tro på, at jeg er gravid Stregen er meget tydeligere idag end den var igår. Nu håber jeg så bare, at den er flot og meget tydelig rød i weekenden. I dag er jeg kun 3+3

Hvad siger i, kan i også se den?

Jeg kan også godt se den :) Et forsigtigt tillykke :) yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne bede om en Stork :) Yay

:loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke :kiss :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se den:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se den:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii, dejligt det ikke bare er indbildning, og tusind tak for alle tillykkerne:-D Det er simpelthen så vildt, at jeg er gravid:-0 Nu har den bare at sidde godt og grundigt fast derinde, den lille spirrevip:-) Nu er testmonsteret her spændt på at se udviklingen de næste dage, hi hi:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke :kiss :biglove

Tak søde :) Så gik det alligevel rimelig hurtigt.. det var kun vores 2.iui forsøg :) 

Hvordan går det med dig ? Du har vel snart termin ikke ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :) Så gik det alligevel rimelig hurtigt.. det var kun vores 2.iui forsøg :)

Hvordan går det med dig ? Du har vel snart termin ikke ?

Jeg blev simpelthen så glad, da jeg så det. Har sådan ventet på at få dig videre, så vores lille oprindelige testgruppe kunne nå helt i mål :biglove

Jeg fødte en dejlig dreng i søndags :kuller Du kan se billeder i februar terminsgruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :) Så gik det alligevel rimelig hurtigt.. det var kun vores 2.iui forsøg :)

Hvordan går det med dig ? Du har vel snart termin ikke ?

Jeg blev simpelthen så glad, da jeg så det. Har sådan ventet på at få dig videre, så vores lille oprindelige testgruppe kunne nå helt i mål :biglove

Jeg fødte en dejlig dreng i søndags :kuller Du kan se billeder i februar terminsgruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev simpelthen så glad, da jeg så det. Har sådan ventet på at få dig videre, så vores lille oprindelige testgruppe kunne nå helt i mål :biglove

Jeg fødte en dejlig dreng i søndags :kuller Du kan se billeder i februar terminsgruppen.

Ej hvor fantastisk.. Håber alt gik godt og at i har det godt :) Vil skynde mig ind og se billederne :) (hvis jeg kan finde dem) Stort tillykke med ham.. *Ss* :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen fra i morges så sådan ud, så jeg tør godt lige så forsigtigt at tro på, at jeg er gravid Stregen er meget tydeligere idag end den var igår. Nu håber jeg så bare, at den er flot og meget tydelig rød i weekenden. I dag er jeg kun 3+3

Hvad siger i, kan i også se den?

hvor er det fantastisk. stort tillykke..

Ja vi håber at det hele går hurtigt for os også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det fantastisk. stort tillykke..

Ja vi håber at det hele går hurtigt for os også :D

Mange tak, det er altså ret vildt:-D Jeg hepper på, at du får en positiv test på mandag, og håber på at høre godt nyt:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en positiv test i dag med en meget tydelig streg, så jeg vil gerne bede om en stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en positiv test i dag med en meget tydelig streg, så jeg vil gerne bede om en stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag d. 22.

Blev insemineret i mandags med 20 millioner sædceller.. Det er vores 3 IUI..

Ventetiden er simpelthen så forfærdelig...

Hej Dorthe, hvordan er det gået med dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle dem som det lykkedes for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du få! Stort tillykke herfra! !

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en positiv test i dag med en meget tydelig streg, så jeg vil gerne bede om en stork

Stort tillykke :) :loveshower :stork :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER