Puttefutte

Februar testere

154 indlæg i dette emne

:*

ja det er træls, men endnu mere træls er at jeg nu ikke kan stole på min cyklus!

har købt 20 ÆL tests online for at tjekke hele næste cyklus, hver dag :P

Hvor mange dage var det du gik over tid? Tænker bare at du jo har oplevet en del, været i Japan, skulle flyve hjem, du har kunnet ane en svag streg osv.

Så tænker din krops måske bare har spillet dig et puds. Og man kan jo heller ikke udelukke at der måske var et befrugtet æg, men som bare ikke kunne sidde fast. Også derfor du måske har ekstra ondt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange dage var det du gik over tid? Tænker bare at du jo har oplevet en del, været i Japan, skulle flyve hjem, du har kunnet ane en svag streg osv.

Så tænker din krops måske bare har spillet dig et puds. Og man kan jo heller ikke udelukke at der måske var et befrugtet æg, men som bare ikke kunne sidde fast. Også derfor du måske har ekstra ondt?

fik mens 5 dage senere end forventet.

ja jeg er også nysgerrig efter hvad dælen der lige er sket...

har haft stærke mens smerter før men denne gang havde jeg jo mens smerter fra den dag jeg burde få min mens men det kom først nu her 5 dage senere :/

Og havde smerte omkring æggestokken i en hel uge efter ægløsning. det har jeg også prøvet før, men dengang var der ingen risiko for graviditet da kæresten var udenlands i 3 måneder mens det stod på.

så glæder mig til at komme til lægen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom mens - av av av!

øv det er jeg rigtig ked af at høre søde.. :kiss  Håber den er der næste måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det er jeg rigtig ked af at høre søde.. :kiss Håber den er der næste måned :)

tak :*

nu skal jeg lige se om jeg kan spore en ægløsning i næste cyklus og til lægen og blive tjekket. og så er kæresten hjemme til æl igen til april :P så der går lige en måned før vi kan prøve igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :*

nu skal jeg lige se om jeg kan spore en ægløsning i næste cyklus og til lægen og blive tjekket. og så er kæresten hjemme til æl igen til april :P så der går lige en måned før vi kan prøve igen.

Hvor længe er det nu i har været i gang ?

Jeg havde stadig en positiv test i morges hehe tør næsten ikke tro på det... Så glæder mig til om tre uger hvor jeg skal til en tidlig scanning.. Der skulle man kunne se hjerteblink..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det nu i har været i gang ?

Jeg havde stadig en positiv test i morges hehe tør næsten ikke tro på det... Så glæder mig til om tre uger hvor jeg skal til en tidlig scanning.. Der skulle man kunne se hjerteblink..

smed pillerne i oktober men der har kun været 1 cyklus hvor han har været hjemme til at give det et forsøg og det var så denne cyklus :)

skal ikke til lægen fordi jeg synes det går langsomt! ;) men fordi jeg har så ondt efter ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smed pillerne i oktober men der har kun været 1 cyklus hvor han har været hjemme til at give det et forsøg og det var så denne cyklus :)

skal ikke til lægen fordi jeg synes det går langsomt! ;) men fordi jeg har så ondt efter ægløsning.

Men det er da også rigelig grund til at komme til lægen eller gynækologen.. :) Håber du kan få noget hjælp og afklaring snart.. :) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da også rigelig grund til at komme til lægen eller gynækologen.. :) Håber du kan få noget hjælp og afklaring snart.. :) :kiss

ja det synes jeg også - ville bare lige sikre mig at i ikke troede at jeg ville tjekkes hos lægen fordi det ikke var lykkedes i første forsøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det nu i har været i gang ?

Jeg havde stadig en positiv test i morges hehe tør næsten ikke tro på det... Så glæder mig til om tre uger hvor jeg skal til en tidlig scanning.. Der skulle man kunne se hjerteblink..

det er så fedt! Håber alt er som det skal være til scanning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det nu i har været i gang ?

Jeg havde stadig en positiv test i morges hehe tør næsten ikke tro på det... Så glæder mig til om tre uger hvor jeg skal til en tidlig scanning.. Der skulle man kunne se hjerteblink..

det er så fedt! Håber alt er som det skal være til scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er så fedt! Håber alt er som det skal være til scanningen :)

Det håber jeg også.. Jeg håber i hvert fald at mens bliver væk de kommende dage... Men jeg frygter virkelig at den kommer og ødelægger det hele.. !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også.. Jeg håber i hvert fald at mens bliver væk de kommende dage... Men jeg frygter virkelig at den kommer og ødelægger det hele.. !!

ja kender jo følelsen! Men på et eller andet tidspunkt må man jo tro på at den bliver væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne bede om en Stork :) Yay

post-5552-0-28864200-1456043790_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne bede om en Stork :) Yay

og det skal du få! ! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne bede om en Stork :) Yay

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Hvor langt er du henne??

Jamen i dag er min test-dag.. og det bliver til 4+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen i dag er min test-dag.. og det bliver til 4+0 :)

Hehe okay, det er jo ikke altid en selvfølge at det er testdag man tester på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe okay, det er jo ikke altid en selvfølge at det er testdag man tester på Hvornår vil du have termin??

Det er jo hele meningen med denne tråd.. at man fra start siger hvilken dag man skal teste og så melder man tilbage når man har test-dag :)

Jeg vil have termin 30 okt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo hele meningen med denne tråd.. at man fra start siger hvilken dag man skal teste og så melder man tilbage når man har test-dag :)

Jeg vil have termin 30 okt :)

Ved godt det er pointen med tråden. Hehe.

Men ved også at vi er flere der kan finde på at teste både før og senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne bede om en Stork :) Yay

Hurra og tillykke :) Jeg bliver sgu altid lidt rørt, når det sker for nogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne bede om en Stork :) Yay

Dejligt! Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen :) Jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu.. Måske om tre uger efter den første scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen :) Jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig endnu.. Måske om tre uger efter den første scanning :)

Tror ikke man tør tro på det før man kan se maven vokse :')

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg gjorde noget dumt i dag - jeg testede før tid fordi jeg føler, at jeg muligvis allerede er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg gjorde noget dumt i dag - jeg testede før tid fordi jeg føler, at jeg muligvis allerede er gravid Ved første øjekast så den negativ ud, men efter lidt tid synes jeg faktisk, at jeg kunne ane en streg nr.2 Jeg er kun 3+2, så det er meget tidligt, men mon den virkelig er der? Only time will tell, det ved jeg, men nøj hvor bliver dagene pludselig lange nu

Åh, jeg forstår dit valg.

Hvis jeg testede i dag og den er positiv ville jeg kun være 3+0, så jeg er helt klar over at sandsynligheden for en ekstra streg er usædvanligt lille - men ventetiden er altid frygtelig lang! Jeg har også bare lyst til at teste nu nu nu !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER