Puttefutte

Februar testere

154 indlæg i dette emne

jeg kan godt se 2 streger... Håber at den er der for jer:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøver lige igen.. Det var et meget utydelig billede..

Jeg kan godt svagt se stregen på min computer - forsigtigt tillykke herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men når man står og ser på testen kan man se den nye streg.. den er ikke så tydelig men den kan ses. Selv min mand kan se den. Så nu tester jeg igen på søndag som aftalt med klinikken. Og så må jeg tage den derfra :)

Jeg kan også sagtens se den! Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet i dag, på en japansk test, som åbenbart først kan bruges 1 uge efter forventer mens' første dag :/ aner ikke hvorfor de ikke bare er ligesom de danske...

nå men, med lidt god fantasi kan jeg se en streg.. urinen var meget tynd skal det lige siges!

hvad synes i?

post-8338-0-69359400-1455700633_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet i dag, på en japansk test, som åbenbart først kan bruges 1 uge efter forventer mens' første dag :/ aner ikke hvorfor de ikke bare er ligesom de danske...

nå men, med lidt god fantasi kan jeg se en streg.. urinen var meget tynd skal det lige siges!

hvad synes i?

Jeg tror billedet snyder.. Det gjorde mine også igår. Vent et par dage og tag en ny test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror billedet snyder.. Det gjorde mine også igår. Vent et par dage og tag en ny test :)

ja nemlig :)

nu skal vi rejse hele dagen imorgen så der har jeg ikke andet valg end at tage den med ro :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nemlig :)

nu skal vi rejse hele dagen imorgen så der har jeg ikke andet valg end at tage den med ro :P

Husk at lade din mand/kæreste bære de tunge ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at lade din mand/kæreste bære de tunge ting :)

det gør han altid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh synes stadig det er noget svært at tro på. Har bare følelsen af at mens er på vej næsten hele tiden. Og hver gang der kommer lidt udflåd frygter jeg at det er blod. Argh.

Og det gør det så ikke bedre at jeg er mega forstoppet, og har været det nærmest allerede inden jeg testede positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh synes stadig det er noget svært at tro på. Har bare følelsen af at mens er på vej næsten hele tiden. Og hver gang der kommer lidt udflåd frygter jeg at det er blod. Argh.

Og det gør det så ikke bedre at jeg er mega forstoppet, og har været det nærmest allerede inden jeg testede positiv.

Du skal drikke en masse vand... Så du kan få blødt det lidt op.. :) Og de smerter du har er ægget/fostret der er ved at sætte sig godt fast.. måske endda begyndende ligament-smerter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal drikke en masse vand... Så du kan få blødt det lidt op.. :) Og de smerter du har er ægget/fostret der er ved at sætte sig godt fast.. måske endda begyndende ligament-smerter :)

Drikker enormt meget vand. Men har bare generelt problemer med fordøjelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker enormt meget vand. Men har bare generelt problemer med fordøjelsen Overvejer lidt at starte op på lidt magnesia, for det gør nemlig ondt omkring livmoder/æggestokke når jeg presser.

Fik af vide at lægen at min livmoder nok var bagudvendt. Og kunne læse mig frem til at dette kunne give flere ligamentsmerter

Hvis du starter på Magnesia så skal du drikke ENDNU mere... da den trækker vand ind i tarmene fra kroppen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du starter på Magnesia så skal du drikke ENDNU mere... da den trækker vand ind i tarmene fra kroppen. :)

Ved godt at det er et osmostisk laksantia. Men tænker at det er bedre at starte i de små, og ikke gå hen i noget peristaltikfremmende.

Men hvilke har du i tankerne hvis det er, for tænker movicol skal der jo også ekstra væske til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh, ku det ikke bare blive mandag :blink Har haft mens-lignede smerter de sidste 2 dage, været snot forkølet og træt siden mandag morgen.. Sygdommen kom som lyn fra en klar himmel. Søndag aften fejlede jeg INTET, mandag morgen vågnede jeg med barberblade i halsen :( og har været syg lige siden.. Så går tiden altså bare langsomt :wacko

 

​Har købt GT i dag.. Nu skal jeg bare lade vær med at bruge dem før tidligst søndag <_<​ ​

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt. Har i de sidste 11 dage haft ømme brystvorter. Og har haft lidt jag en gang imellem. Har haft noget let kvalme om aftenen i et par dage.

Og her til morgen tog jeg en test mest for sjov.

Og der var sgu 2 steger. Tiltrods for pcos og ingen cyklus.

Jeg har bare ingen ide om hvor langt jeg er henne. Men vil gætte på en 3+5-6

Test stregen var nemlig ikke helt så tydelig som kontrol. Men den kom inden for tid.

Endelig faf! STORT tillykke fra meg! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

igen negativ test :/

Er der andre end mig der har testet negativ på 4+2 (ca) eller senere selv om de var gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig faf! STORT tillykke fra meg! :kram2

Joo tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test. Prøver igen næste gang.

TILLYKKE TIL JER ANDRE! (Smiley der kaster med hjerter!) Mangler der smileys, hvor de?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt at det er et osmostisk laksantia. Men tænker at det er bedre at starte i de små, og ikke gå hen i noget peristaltikfremmende.

Men hvilke har du i tankerne hvis det er, for tænker movicol skal der jo også ekstra væske til.

Movicol bruger KUN den væske som den er blandet med. Det lærte jeg på et 3 timer langt kursus for nogle år tilbage. Så jo jeg ville anbefale Movicol.. :) Det er primært det vi bruger på intensiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Movicol bruger KUN den væske som den er blandet med. Det lærte jeg på et 3 timer langt kursus for nogle år tilbage. Så jo jeg ville anbefale Movicol.. :) Det er primært det vi bruger på intensiv..

Altså det er også det vi har brugt de gange jeg har været i klinik. Men tænker bare det er et noget voldsommere end magnesia.

Men men men, der er kommet hul igennem hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er også det vi har brugt de gange jeg har været i klinik. Men tænker bare det er et noget voldsommere end magnesia.

Men men men, der er kommet hul igennem hehe

Movicol er på ingen måde mere voldsomt end Magnesia.. Tværtimod. :) Det er nemlig mere skånsom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Movicol er på ingen måde mere voldsomt end Magnesia.. Tværtimod. :) Det er nemlig mere skånsom :)

Når okay, tænkte bare når der stod på Pro.medicin at det var til kronisk eller svær opstipation.

Men never mind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom mens - av av av!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom mens - av av av!

Øv øv, det er jeg ked af. Du får lige et kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, det er jeg ked af. Du får lige et kæmpe kram

:*

ja det er træls, men endnu mere træls er at jeg nu ikke kan stole på min cyklus!

har købt 20 ÆL tests online for at tjekke hele næste cyklus, hver dag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER