Puttefutte

Februar testere

154 indlæg i dette emne

Jo tak. Det var faktisk ikke planlagt som sådan. Smed p-pillerne i november. Og ja vi har jo tydeligt vis ikke beskyttet os. Men jeg regnede ikke med at vi kunne selv. Kan slet ikke forstå det lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da kun dejligt så så slap i for, at komme i behandling, det må da være skønt, selvom jeg godt forstår at i er lidt chokket nu.

Det er super skønt. Dog havde jeg faktisk nu haft et ønske om at gøre min uddannelse færdig, eller først blive gravid senere i uddannelsen.

Men vi tager det som det kommer. Nu skal jeg bare på en eller anden måde finde ud af hvor langt jeg er henne.

For har ikke haft en reel mens siden jeg stoppede på p-piller i november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak. Det var faktisk ikke planlagt som sådan. Smed p-pillerne i november. Og ja vi har jo tydeligt vis ikke beskyttet os. Men jeg regnede ikke med at vi kunne selv. Kan slet ikke forstå det lige nu

Tillykke, hvor er det skønt med sådan en overraskelse :) Pas nu godt på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, hvor er det skønt med sådan en overraskelse :) Pas nu godt på dig :)

Jo tak. Er igen startet op på folinsyre og alle mine andre vitaminer. Nu er det bare smøgerne der skal ligges på hylden. Og det har keg planer om at gøre i morgen.

Men der er dog en pille jeg har taget i små 16 dage som jeg ikke ved om jeg skal stoppe på. Var startet op på vitex og ved nu ikke om jeg skal forsætte med dem. Er der nogen af jer der ved det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag d. 22.

Blev insemineret i mandags med 20 millioner sædceller.. Det er vores 3 IUI..

 

Ventetiden er simpelthen så forfærdelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super skønt. Dog havde jeg faktisk nu haft et ønske om at gøre min uddannelse færdig, eller først blive gravid senere i uddannelsen.

Men vi tager det som det kommer. Nu skal jeg bare på en eller anden måde finde ud af hvor langt jeg er henne.

For har ikke haft en reel mens siden jeg stoppede på p-piller i november.

Du må kunne blive henvist til svanning via din læge, så i kan finde ud af nogenlunde hvor langt du er. Ellers kan man købe tidlige scanninger. Vi købte tidlige scanninger med vores datter for 300kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d.27 februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må kunne blive henvist til svanning via din læge, så i kan finde ud af nogenlunde hvor langt du er. Ellers kan man købe tidlige scanninger. Vi købte tidlige scanninger med vores datter for 300kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt. Har i de sidste 11 dage haft ømme brystvorter. Og har haft lidt jag en gang imellem. Har haft noget let kvalme om aftenen i et par dage.

Og her til morgen tog jeg en test mest for sjov.

Og der var sgu 2 steger. Tiltrods for pcos og ingen cyklus.

Jeg har bare ingen ide om hvor langt jeg er henne. Men vil gætte på en 3+5-6

Test stregen var nemlig ikke helt så tydelig som kontrol. Men den kom inden for tid.

Ej hvor fedt søde.. Stort tillykke :) Hvad siger kæresten ? :) :loveshower :stork :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt søde.. Stort tillykke :) Hvad siger kæresten ? :) :loveshower :stork :balloons

Han siger ikke så meget, men smiler næsten hele tiden, og kigger på børneværelse indretningssidder. ☺️ Dog siger han at han ikke tror helt på det før en læge har sat at jeg er gravid hehe. Men i handling virker han meget overbevist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser til sygeplejerske, og det passer med at jeg enten skal føde på modul 11 eller starten af 12. Som er to praktik perioder. Udover det så ender jeg med at skulle ind på et nyt hold i forhold til bachelor.

Har også tænkt mig at ringe til lægen på mandag eller tirsdag, og prøve at tigge lidt for en henvisning. Og det kunne også være rart at få bekræftet graviditeten udover test hehe.

Det kan jeg godt de er lidt dumt, men du må jo gå fra 2 mdr før, så det bliver jo nok på modul 11. Børn kommer lidt når de kommer, det er sjændent at man kan planlægge dem nøjagtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt de er lidt dumt, men du må jo gå fra 2 mdr før, så det bliver jo nok på modul 11. Børn kommer lidt når de kommer, det er sjændent at man kan planlægge dem nøjagtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man også gå fra 2 måneder før når man er studerende. Troede kun det var når man var i arbejde/praktikker. tænker bare at mit modul stopper i slut oktober vist. Og hvad jeg gætter mig til så er min termin slut oktober.

Må vist hellere snakke med studievejlederen. For det er også lang tid at skulle gå hjemme hvis keg skal gå fra allerede ved sommerferien for ikke at starte op på et modul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativ i dag, så venter bare på mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det niver og jager lidt i underlivet.. og i siderne ud på hoften. Men samtidig fryser jeg.. Min mand har ligget syg siden lørdag aften. Så nu frygter jeg at mine symptomer "bare" er influenza symptomer :kuller  Jeg syntes der er lang tid til på søndag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det niver og jager lidt i underlivet.. og i siderne ud på hoften. Men samtidig fryser jeg.. Min mand har ligget syg siden lørdag aften. Så nu frygter jeg at mine symptomer "bare" er influenza symptomer :kuller  Jeg syntes der er lang tid til på søndag :(

Første gang jeg oplevede graviditet, som desværre ikke blev til mere end 7 uger, frøs jeg som ind i død og H.....ved. Så måske det er et tegn for dig også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke fået mens i dag men den kommer nogle gange en dag senere end ægløsnings-apppen siger. . har dog ikke den samme tunge fornemmelse i underlivet som jeg normalt har om morgenen når mens skal komme..

må ud og se om jeg kan finde en japansk g-test i dag for brugte den eneste danske jeg havde med hjemmefra, dum som jeg er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det niver og jager lidt i underlivet.. og i siderne ud på hoften. Men samtidig fryser jeg.. Min mand har ligget syg siden lørdag aften. Så nu frygter jeg at mine symptomer "bare" er influenza symptomer :kuller Jeg syntes der er lang tid til på søndag :(

jeg har faktisk også haft nogle fryseture de sidste par uger som føltes som influenza men blev ikke syg ;) vi må krydse alt der krydses kan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser.. Men jeg har så fået influenza. Fik 39 i temp igår aftes og har det af helvedes til. Ondt over det hele.. øm i alle led og ondt i huden. Har ringet til klinikken da jeg cfølig er bekymret for en eventuel graviditet - men de sagde at jeg bare skulle tage panodiler så jeg ikke får for høj feber. Og ellers skulle jeg bare teste som vanligt på søndag.

Så nu ligger jeg bare her og er enormt bekymret og har det af helvedes til.. og nu syntes ventetiden til på søndag endnu længere :unsure :wacko :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til lægen. Skal til lægen i morgen. Hvor han vil lave en undersøgelse af livmoderen, ved dog ikk hvorfor. Og så skal jeg evt henvises til en terminsscanning.

Men hold da op, hvor er det svært at holde sin mund over for veninderne i klassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg snyde-testede i morges og den var negativ. Meget optimistisk når jeg kun vil være 3+2. Men syntes jeg har haft kvalme. Men tænkte så at det var min influenza. Jeg tog så til lægen for at få testet om jeg har virus eller bakterier.. Og det er virus. Derudover lavede damen en ny gt som så sådan ud :)

post-5552-0-65477000-1455629617_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver lige igen.. Det var et meget utydelig billede..

post-5552-0-05003300-1455630097_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men når man står og ser på testen kan man se den nye streg.. den er ikke så tydelig men den kan ses. Selv min mand kan se den. Så nu tester jeg igen på søndag som aftalt med klinikken. Og så må jeg tage den derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se stregen selvom den er utydelig :) Krydser fingre for at den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se den. Krydser finger for at den er mere positiv i løbet af ugen. Jeg testede selv positivt 3+2 i følge lægen. Men det er stadig usikkert hos mig, hvor langt jeg egentlig er henne. Men hun tror ikke keg er længere end 4+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER