Elisamus

barn nr 2 hvornår?

57 indlæg i dette emne

hvornår valgte i at få barn nr 2 (og nr 3)? 

 

hvor mange år er der i mellem jeres børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2 år og 4 måneder. Vi har leveringstid på børn hos os, så vi arbejdede på det stort set fra fødslen af den første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer der til at være ca 2 år og 9 mdr.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 år og 10,5 måned er der mellem vores 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte at smide præventionen da vores datter var 11 måneder. 1 spontan abort og en graviditet hvor vi mistede vores datter i uge 20 har gjort at aldersforskellen er endt på 2 år og 10 måneder her. Nr 3 regner jeg med, at vi går igang med til næste forår, nok ca april 2017, når Aedan er knap halvandet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 år og 5 mdr. Vi ville nok have fået nr 2 lidt tidligere, men det hele skulle lige spille med fast job til mig, huskøb etc :) det lykkedes dog heldigvis i første omgang både første og anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer ca til at være 2,5 år imellem Aksel og lillebror.

 

Først og fremmest ville vi gerne vente de anbefalede 2 år i forhold til anbefalingen fra tidligere kejsersnit. Derudover skulle det passe med svendeprøve og endt uddannelse og en ferie til USA. Første cyklus prøvede vi meget halvhjertet og i anden cyklus var der gevinst, så det blev vitterligt lige som vi ønskede - lidt vildt faktisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To år og 11 måneder mellem vores. Vi startede da Ida var lidt under to år.

Og grunden til vi først startede der er at jeg er meget alene med børnene om aftenen, så Ida skulle ikke være så afhængig af mig, når nummer to kom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 2,8 i mellem mine :) Der ville have været 2,0 hvis vi havde succes i første måned vi forsøgte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer til at være 2 år og 9 mdr. mellem vores to.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 3 år og 10 mdr mellem mine piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer til at være 2 år og 9 mdr. mellem vores to.. :)

Næsten lavet på fødselsdagen ikke?

Jeg så i min tråd at N er lavet 6 dage før Ws fødselsdag, det er lidt sjovt :lol :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga når akkurat at fylde 3. Har termin 3 uger efter hendes fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten lavet på fødselsdagen ikke?

Jeg så i min tråd at N er lavet 6 dage før Ws fødselsdag, det er lidt sjovt :lol :rolleyes

Faktisk undfanget præcis på fødselsdagen! :lol Jeg er glad for at min familie ikke har regnet efter, de var her nemlig som overnattende gæster.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede med med pb da Silje var 8 mdr det tog så 6 måneder så der endte med at være 23 måneder i mellem dem :)

Synes det er en rigtig god aldersforskel. De har bare så meget glæde ud af hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der 2 år og 11 måneder imellem vores piger. Meget præcis faktisk den lille er fra 3.august og den store fra 4.september.

Vi startede på at lave den lille, da den store var knap 2, det tog så lige nogle måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs, men min mand arbejder offshore og derfor har vi allerede nu talt om, at nr to ikke bliver lige med det samme. Jeg håber på at få knap 3 år imellem, da jeg jo vil være meget alene med børnene, og derfor er det vigtigt den ældste har en alder hvor han ikke er afhængig af mig ligesom en baby.

Jeg er selv pseudotvilling og har altid svoret jeg ikke selv ville have børn med så kort mellemrum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk undfanget præcis på fødselsdagen! :lol Jeg er glad for at min familie ikke har regnet efter, de var her nemlig som overnattende gæster.. :blush

Hihi :lol men godt i ikke sprang lige den gang over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 mdr plandlagt og 25 mdr fra to til tre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv pseudotvilling og har altid svoret jeg ikke selv ville have børn med så kort mellemrum.

Hvordan kan det være?

Jeg er bare nysgerrig. :) Vi vil nemlig gerne have nr. 2 hurtigt, dels fordi jeg ikke vil være for gammel og slidt :D og dels fordi den første her tog 1,5 år at producere. Og så tænker jeg, atder er mange fordele ved at have dem tæt i alder. Men jeg vil meget gerne høre argumenter om det modsatte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 år og 4 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er to år og 10 måneder imellem vores.

Havde vi haft held i første cyklus da vi vævede nr to, havde der vist været to år og seks måneder i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 år og 2måneder imellem. (Der skulle så ha været 2 måneder ekstra)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid sagt, at der skulle være 3 år imellem og det blev der, pånær 10 dage. Terminsdatoen var ellers den samme :D

Vi begyndte dog at prøve sådan at nr 2 kunne være kommet, da vores store var 2 år og ca 9 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER