Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

Han kunne måske ane den ;-)

Så tror ikke helt på den, men det er jo også stadig meget tidligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa, Jeg er helt ny herinde på Babyklar, så prøver lidt at følge med her..

Er blevet insemineret for anden gang i denne måned, og har testdag på mandag 23/11.

Jeg tror ikke rigtig på det, for fik meget tidligt og totalt off al mulig timing en menstruationsagtig blødning, men fordi den kom så uforklarligt skævt i min cyklus, skal jeg teste alligevel. Så det gør jeg, men tænker mere fremad mod næste forsøg. Og så kan det jo være, jeg er hurtigt ude med at være med i en ny test-gruppe :)

Velkommen til :balloons

Hm.. Lyder mystisk. Hvornår havde du blødningen? Kan det være en implantationsblødning?

Men du vil gerne på listen, ikk?

Jeg krydser ihvertfald fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det man ligger billede ind?

Vil lige have jeres mening om dagens test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Hm.. Lyder mystisk. Hvornår havde du blødningen? Kan det være en implantationsblødning?

Men du vil gerne på listen, ikk?

Jeg krydser ihvertfald fingre for dig :goodluck

Tak for det :)

Blødningen startede to dage efter inseminering (henholdsvis dag 13 og dag 15), og det burde altså være for tidligt både for implantationsblødning og menstruation  :blink  Så ingen rigtig forklaring udover, at hvis jeg ikke fik nogle smerter, så måtte vi nok betragte det som mens, men at der stadig var en chance. Men det blev så meget lig en alm mens, at jeg kun kan forestille mig, at det var det, og at min krop er en tarvelig een, der skulle tage at tage sig sammen og opføre sig normalt  :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :)

Blødningen startede to dage efter inseminering (henholdsvis dag 13 og dag 15), og det burde altså være for tidligt både for implantationsblødning og menstruation :blink Så ingen rigtig forklaring udover, at hvis jeg ikke fik nogle smerter, så måtte vi nok betragte det som mens, men at der stadig var en chance. Men det blev så meget lig en alm mens, at jeg kun kan forestille mig, at det var det, og at min krop er en tarvelig een, der skulle tage at tage sig sammen og opføre sig normalt :bask

Selvom det var en rigtig mens kan du stadig sagtens være gravid. Så betyder det bare at hcg niveauet var så lavt at menstruationen ikke havde opdaget at du var/er gravid og derfor kom alligevel. Sådan har jeg ihvertfald fået det forklaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det var en rigtig mens kan du stadig sagtens være gravid. Så betyder det bare at hcg niveauet var så lavt at menstruationen ikke havde opdaget at du var/er gravid og derfor kom alligevel. Sådan har jeg ihvertfald fået det forklaret.

Ja, jeg skal også stadig teste på mandag (så ja tak, jeg vil gerne på liste :) )

Jeg tænker bare, at slimhinden vel sådan set er gået fløjten, så der er ikke noget rigtigt for ægget at sætte sig fast i. Det var bare sådan et mystisk tidspunkt, den kom på, menstruationen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal også stadig teste på mandag (så ja tak, jeg vil gerne på liste :) )

Jeg tænker bare, at slimhinden vel sådan set er gået fløjten, så der er ikke noget rigtigt for ægget at sætte sig fast i. Det var bare sådan et mystisk tidspunkt, den kom på, menstruationen...

Hm.. Pas. Men du er på listen nu :glad

Til gengæld er siden ikke lavet til så mange testere i en gruppe. Den siger at jeg har brugt min smileykvote på testlisten, men det er vist et luksusproblem. Dejligt at vi er så mange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor er det da so far en flot statistik  :loveshower

Pøj pøj til alle, både med det ene og med det andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik min mens for 3 dage siden :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg er ny herinde, må jeg være med her? Jeg har testdag d. 3011 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens for 3 dage siden :/

Øv altså :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Jeg er ny herinde, må jeg være med her? Jeg har testdag d. 3011 :)

Velkommen til :balloons

Det må du ihvertfald. Jeg skriver dig på listen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den Crinone der kom ud igen igår morges (3+0) var forresten lyserød. Kan det mon være en implantationsblødning :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Syntes jeg hele tiden kan se svage streger med en digital test idag sagde ikke gravid :(

Ville være 3+6 idag ..

Og jeg kan ikke teste i morgen tidlig da jeg ikke har flere teste og har første dag på nyt job hvor jeg møder kl 7, så kan ikke nå at købe en test :/

Og skal til MR scanning tirsdag hvor man ikke må være gravid :/ så er ret fortvivlet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes jeg hele tiden kan se svage streger med en digital test idag sagde ikke gravid :(

Ville være 3+6 idag ..

Og jeg kan ikke teste i morgen tidlig da jeg ikke har flere teste og har første dag på nyt job hvor jeg møder kl 7, så kan ikke nå at købe en test :/

Og skal til MR scanning tirsdag hvor man ikke må være gravid :/ så er ret fortvivlet

Så er det også meget tidligt at du har haft testet. Kan du ikke teste tirsdag morgen? Så er du også 4+1 som er den dag de fleste betegner som den officielle testdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den Crinone der kom ud igen igår morges (3+0) var forresten lyserød. Kan det mon være en implantationsblødning :wub

Det ville da passe meget godt med tidspunktet :)

(Men pssst.. Hvad er Crinone? Har prøvet at google, men bliver ikke klogere.. Men det er åbenbart noget med udflåd og noget  :huh )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det også meget tidligt at du har haft testet. Kan du ikke teste tirsdag morgen? Så er du også 4+1 som er den dag de fleste betegner som den officielle testdag.

Jo :)

Men min mor skal køre mig på grund af medicin jeg skal have under undersøgelsen :/

Og hvad så hvis testen ikke er positiv tirsdag og mens stadig ikke er dukket op? :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville da passe meget godt med tidspunktet :)

(Men pssst.. Hvad er Crinone? Har prøvet at google, men bliver ikke klogere.. Men det er åbenbart noget med udflåd og noget :huh )

Det er hormoner man tager efter insemination. Nogle i 15 dage, nogle ind til uge 11. Hvis jeg husker det rigtig styrker det slimhinden så ægget bedre kan sætte sig fast, og hjælper det også til at nære et foster indtil kroppen selv kan? Jeg kan snart ikke huske det. Men det er klinikken der har sat mig igang med det fordi forskning har vist en lille øgning i graviditetschance.

Når man læser om det lyder det som noget nasty shit med nogle helt vanvittige bivirkninger, men jeg har intet oplevet, andet end kløe og svie på min mand efter samleje, selvom vi brugte kondom som der står at man skal.

Måske også uren hud, mener ikke til at sige da mit ansigt i forvejen er EKSPLODERET efter alle de andre hormoner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo :)

Men min mor skal køre mig på grund af medicin jeg skal have under undersøgelsen :/

Og hvad så hvis testen ikke er positiv tirsdag og mens stadig ikke er dukket op? :/

Så ville jeg nok ringe til dem idag og fortælle hvordan landet ligger og spørge om hvordan du skal forholde dig. Det er da også super dårlig timing!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hormoner man tager efter insemination. Nogle i 15 dage, nogle ind til uge 11. Hvis jeg husker det rigtig styrker det slimhinden så ægget bedre kan sætte sig fast, og hjælper det også til at nære et foster indtil kroppen selv kan? Jeg kan snart ikke huske det. Men det er klinikken der har sat mig igang med det fordi forskning har vist en lille øgning i graviditetschance.

Når man læser om det lyder det som noget nasty shit med nogle helt vanvittige bivirkninger, men jeg har intet oplevet, andet end kløe og svie på min mand efter samleje, selvom vi brugte kondom som der står at man skal.

Måske også uren hud, mener ikke til at sige da mit ansigt i forvejen er EKSPLODERET efter alle de andre hormoner

Det er vaginal gel og kommer derfor løbende ud igen i en farve afhængig af skedens phværdi (hvidt, gult, brunt eller sort). Mit plejer at være helt hvidt, men den morgen og lidt morgenen efter var der en lille smule der var en anelse lyserødt. :wub

Ihhh, jeg håber, det er hormonerne, der fester  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede her til morgen, og som ventet var den negativ -_- Det gav ikke den store humørnedtur, så jeg har nok vænnet mig til tanken..

 

I morgen skal jeg til den første samtale på Hvidovre Hospital, og så må vi se, hvad der sker. 

(Mine første forsøg fik jeg foretaget på en privatklinik for egen regning, da ventetiden hos det offentlige desværre ikke bliver kortere af, at jeg ikke har så mange æg tilbage..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede her til morgen, og som ventet var den negativ -_- Det gav ikke den store humørnedtur, så jeg har nok vænnet mig til tanken..

I morgen skal jeg til den første samtale på Hvidovre Hospital, og så må vi se, hvad der sker.

(Mine første forsøg fik jeg foretaget på en privatklinik for egen regning, da ventetiden hos det offentlige desværre ikke bliver kortere af, at jeg ikke har så mange æg tilbage..)

Øv bøv..Men godt at du er okay.

Skal jeg give dig en ked smiley, eller vil du vente til mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER