Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

Kæft hvor føles mine bryster store, tunge og ømme. Men gjorde de også sidste cyklus på det her tidspunkt. Skide hormoner. Kom nu testdag! Eller bare lørdag hvor vi skal til svigerfars 60 års fødselsdag, så har tænkt mig at snydeteste så han forhåbentligt kan få et barnebarn i fødselsdagsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv bøv..Men godt at du er okay.

Skal jeg give dig en ked smiley, eller vil du vente til mens?

Nej, giv mig bare en med det samme, jeg kigger fremad mod næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de vildeste mens smerter - øv der er længe til weekend. Er desværre bange for at tante rød melder sin ankomst inden weekenden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor føles mine bryster store, tunge og ømme. Men gjorde de også sidste cyklus på det her tidspunkt. Skide hormoner. Kom nu testdag! Eller bare lørdag hvor vi skal til svigerfars 60 års fødselsdag, så har tænkt mig at snydeteste så han forhåbentligt kan få et barnebarn i fødselsdagsgave :)

 

Det lyder da positivt. Ville da være en dejlig fødselsdagsgave at kunne give :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da positivt. Ville da være en dejlig fødselsdagsgave at kunne give :)

Ja men jeg tror ikke på det. Idag er menssmerterne også taget til, så alt i alt er det en tro kopi af sidste cyklus. Bortset lige fra det lyserøde Crinone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg først har testdag på fredag, men kunne ikke vente....

post-9791-0-81508400-1448437009_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, jeg kan da i hvert fald se en fin lille forsigtig streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da en streg i hvert fald :) Håber den bliver tydeligere de næste dag og at der er en lille spire på vej til jer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg først har testdag på fredag, men kunne ikke vente....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at teste i dag - og sørme om ikke der er II  :wub  Nu håber jeg bare den bliver tydeligere

de næste dage. (når jeg lige finder ud af at sætte billede ind skal jeg nok gøre det)

 

 

2lux72x.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at teste i dag - og sørme om ikke der er II  :wub  Nu håber jeg bare den bliver tydeligere

de næste dage. (når jeg lige finder ud af at sætte billede ind skal jeg nok gøre det)

:wub tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret men har haft et par travle dage

Jeg vil gerne have en stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret men har haft et par travle dage

Jeg vil gerne have en stork

 

Tillykke  :loveshower  Måske vi skal følges over i terminsgruppe (alt efter hvornår du har termin)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at teste i dag - og sørme om ikke der er II :wub Nu håber jeg bare den bliver tydeligere

de næste dage. (når jeg lige finder ud af at sætte billede ind skal jeg nok gøre det)

2lux72x.jpg

Tillykke! :balloons Hvor er det spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret men har haft et par travle dage

Jeg vil gerne have en stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad blev der af Tina Nielsen, Twink og Dorthea Lund?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke  :loveshower  Måske vi skal følges over i terminsgruppe (alt efter hvornår du har termin)

Jeg har termin først I august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin først I august

Også jeg - 6 august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke har svaret men har haft et par travle dage

Jeg vil gerne have en stork

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklager også jeg ikke har fået skevet herinde.. Ramte bunden lidt hårdere end jeg regnede med jeg ville :boo

Fik desværre mens i mandags :byeSå nu skal vi vente helt til januar inden vi kan komme i gang med næste forsøg..  ​

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jeg - 6 august :)

Nemlig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklager også jeg ikke har fået skevet herinde.. Ramte bunden lidt hårdere end jeg regnede med jeg ville :boo

Fik desværre mens i mandags :byeSå nu skal vi vente helt til januar inden vi kan komme i gang med næste forsøg..  ​

 

Ej men for pokker da søde, det er jeg virkelig ked af :( Både mens, at det ramte hårdere end forventet (kan godt forstå dig) og at I nu skal vente helt til januar med at prøve igen. Det nye år har bare at starte godt ud for jer med to fine streger, nå! :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklager også jeg ikke har fået skevet herinde.. Ramte bunden lidt hårdere end jeg regnede med jeg ville :boo

Fik desværre mens i mandags :byeSå nu skal vi vente helt til januar inden vi kan komme i gang med næste forsøg.. ​

Åh nej altså.. :kram2 Det gør mig virkelig ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Havde egentlig planlagt at snydeteste i morgen så jeg havde mulighed for at give min svigerfar et barnebarn i 60 års fødselsdagsgave. Men jeg tror simpelthen ikke jeg tør! Vi har haft en virkelig hård start på vores ægteskab det sidste halvandet år med PB og mandens konstante sygdom som har vist sig at være stress. Dette endte i en fyring i mandags, så nu er det hele bare rigtig lortet. Mere end det var i forvejen.

Så kunne virkelig godt bruge en positiv test lige nu. Både så babydrømmen lykkes (naturligvis). Men også for at vende den sorte stemning og for ikke at skulle frygte spørgsmålet: "hvordan går det ellers på Mors?" så meget. For hvad pokker svarer man lige på det til en fremmed papbror som man kun ser når man skal, når det hele er noget lort?

Men jeg ved simpelthen ikke om jeg tør teste. For hvordan vil jeg reagere hvis den er negativ? Selvom det er min forventning. Jeg ved ikke om jeg kan klare mere.

Slet ikke inden jeg skal se en svigerfamilie jeg i forvejen har et meget anstrengt forhold til.

Puh..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Havde egentlig planlagt at snydeteste i morgen så jeg havde mulighed for at give min svigerfar et barnebarn i 60 års fødselsdagsgave. Men jeg tror simpelthen ikke jeg tør! Vi har haft en virkelig hård start på vores ægteskab det sidste halvandet år med PB og mandens konstante sygdom som har vist sig at være stress. Dette endte i en fyring i mandags, så nu er det hele bare rigtig lortet. Mere end det var i forvejen.

Så kunne virkelig godt bruge en positiv test lige nu. Både så babydrømmen lykkes (naturligvis). Men også for at vende den sorte stemning og for ikke at skulle frygte spørgsmålet: "hvordan går det ellers på Mors?" så meget. For hvad pokker svarer man lige på det til en fremmed papbror som man kun ser når man skal, når det hele er noget lort?

Men jeg ved simpelthen ikke om jeg tør teste. For hvordan vil jeg reagere hvis den er negativ? Selvom det er min forventning. Jeg ved ikke om jeg kan klare mere.

Slet ikke inden jeg skal se en svigerfamilie jeg i forvejen har et meget anstrengt forhold til.

Puh..

 

Sikke da en omgang i gennemgår i tiden :kram2 Jeg håber sådan får jer at testen er positiv uanset om du snydetester i dag eller venter  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER